خبر
خوب نیوز

آهنگ جدید محمد لطفی به نام «یعنی نمیدونی» ویژگی های ظاهری پرینتر لیزری HP Laserjet Pro M15a: آهنگ جدید شاهین بنان به نام «خیال نکن نبودت عادت شده» مراحل انجام حمله هکری چیست؟ معرفی 6 مرحله هک و انگیزه هکرها راهنمای جراحی سینه توسط متخصص زیبایی آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «تو حق داری» آهنگ جدید مجید خراطها به نام «ولی من یه لحظه یادت از سرم بیرون نمیره» ترفند بدست آوردن روزانه 20 هزار فالوور اینستاگرام چرا به بیان نیاز داریم؟ غلامحسین مظلومی درگذشت پنج توضیح چرا فیسبوک برای فالوور اینستاگرام بدترین امکان است شارژ کارتریج چگونه انجام می‌شود؟ آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «من همه چیزم قبل تو انگار یخ زده سرده» دوره فیشیال پوست در تهران fatemehhabashi.com روش‌ها بسیار آسان برای مطالعه همه چیز درباره درمان اضطراب ریمیکس جدید گرشا رضایی به نام «ریمیکس دریا دریا» تفاوت بین چشم پزشک و بینایی سنج چیست؟ پلاگین فرم ساز cformsII


آهنگ جدید پویا بیاتی به نام «ای دوست»

متن آهنگ پویا بیاتی ای دوست

ﺟﻬﺎﻧﻢ ﺳﻮﺧﺖ ﺟﺎﻧﻢ ﺳﻮﺧﺖ ﺑﻰ ﺗﻮ
ﺗﻨﻢ ﺗﺎ اﺳﺘﺨﻮاﻧﻢ ﺳﻮﺧﺖ ﺑﻰ ﺗﻮ
دﻟﻢ ﺧﺸﻜﻴﺪ و ﺑﺎراﻧﻰ ﻧﻴﺎﻣﺪ
زﻣﻴﻦ و آﺳﻤﺎﻧﻢ ﺳﻮﺧﺖ ﺑﻰ ﺗﻮ

ﺳﺮی ﺑﺮ ﺳﻨﮓ ﻣﻴﺒﻴﻨﻰ ﻏﻤﺖ ﻧﻴﺴﺖ
ﻣﺮا دﻟﺘﻨﮓ ﻣﻴﺒﻴﻨﻰ ﻏﻤﺖ ﻧﻴﺴﺖ
دل و دﻳﻦ ﻣﺮا در ﻣﺴﻠﺦ ﻋﺸﻖ
ﻫﻠﺎک از درد ﻣﻴﺒﻴﻨﻰ ﻏﻤﺖ ﻧﻴﺴﺖ

ﻏﺮﻳﺒﻰ ﺧﺴﺘﻪ از ﻃﻮﻓﺎﻧﻢ ای دوﺳﺖ
ﺑﻪ ﻓﺮﻳﺎدم ﺑﺮس اﻳﺮاﻧﻢ ای دوﺳﺖ
ﺗﻮ را ﮔﻢ ﻛﺮده ام در ﻇﻠﻤﺖ ﺧﻮﻳﺶ
ﺻﺪاﻳﻢ ﻛﻦ ﻛﻪ ﺳﺮﮔﺮداﻧﻢ ای دوﺳﺖ
ﺻﺪاﻳﻢ ﻛﻦ ﻛﻪ ﺳﺮﮔﺮداﻧﻢ ای دوﺳﺖ

دﻟﻢ در آﺗﺶ ﻳﺎران ﺑﺴﻮزد
ﻫﻠﺎک از ﺗﺐ ﭼﻮن ﺑﻴﻤﺎران ﺑﺴﻮزد
ﺑﻪ ﻋﻤﺮت ﻋﺎﺷﻘﻰ را دﻳﺪه ﺑﻮدی؟
ﻛﻪ زﻳﺮ ﺷﺮ ﺷﺮ ﺑﺎران ﺑﺴﻮزد
ﻛﻪ زﻳﺮ ﺷﺮ ﺷﺮ ﺑﺎران ﺑﺴﻮد

ﻣﺮا دردﻳﺴﺖ درﻣﺎﻧﺎ ﻛﺠﺎﻳﻰ
ﺗﻮ ای ﺣﺎل ﻣﺮا داﻧﺎ ﻛﺠﺎﻳﻰ
دﻟﻢ ﺧﻮن اﺳﺖ ﭘﺲ ﻛﻰ ﺧﻮاﻫﻰ آﻣﺪ
دﻟﻢ ﺗﻨﮏ اﺳﺖ ﭘﺲ ﺟﺎﻧﺎ ﻛﺠﺎﻳﻰ
دﻟﻢ ﺗﻨﮓ اﺳﺖ ﭘﺲ ﺟﺎﻧﺎ ﻛﺠﺎﻳﻰ؟
دﻟﻢ ﺗﻨﮓ اﺳﺖ ﭘﺲ ﺟﺎﻧﺎ ﻛﺠﺎﻳﻰ

ﻏﺮﻳﺒﻰ ﺧﺴﺘﻪ از ﻃﻮﻓﺎﻧﻢ ای دوﺳﺖ
ﺑﻪ ﻓﺮﻳﺎدم ﺑﺮس اﻳﺮاﻧﻢ ای دوﺳﺖ
ﺗﻮ را ﮔﻢ ﻛﺮده ام در ﻇﻠﻤﺖ ﺧﻮﻳﺶ
ﺻﺪاﻳﻢ ﻛﻦ ﻛﻪ ﺳﺮﮔﺮداﻧﻢ ای دوﺳﺖ
ﺻﺪاﻳﻢ ﻛﻦ ﻛﻪ ﺳﺮﮔﺮداﻧﻢ ای دوﺳﺖ

 https://musicdel.ir/single-tracks/323789/




نویسنده : javid تاریخ : شنبه 25 فروردين 1403

مهاجرت قبرس شمالی (اقامت و تابعیت قبرس شمالی)


در این صفحه به بررسی شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه های زندگی در قبرس و تمامی موارد مربوط به آن از صفر تا صد خواهیم پرداخت. در حال حاضر شرایط اقامت قبرس شمالی و روش ها و روش های مهاجرت به قبرس عبارتند از:

اخذ اقامت از طریق خرید ملک

مهاجرت از طریق تاسیس شرکت

مهاجرت از طریق تحصیل در قبرس

با دعوت نامه کاری ویزا بگیرید

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که قصد زندگی در قبرس را دارند، خرید ملک منطقی ترین و مقرون به صرفه ترین راه مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های بسیار متنوعی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار مناسب وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که مصالح ساختمانی خانه را خودتان انتخاب کنید و تا 84 ماه پرداخت بدون بهره بلند مدت داشته باشید.

تنوع املاک، از استودیو (بدون اتاق) گرفته تا ویلاهای ساحلی بسیار مجلل، حداقل یک سوم قیمت سایر کشورهای مدیترانه ای، یکی از دلایلی است که باعث شده بسیاری از مردم از کشورهای اروپایی شمال و روسی زبان باشند. برای مهاجرت به قبرس شمالی برای خرید املاک و مستغلات.

شما اساساً هزینه اقامت خود را با خرید ملک پرداخت کردید و شرایط اخذ تابعیت قبرس شمالی را دریافت کردید. علاوه بر این، شما سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و با افزایش قیمت املاک که بین 10 تا 30 درصد در سال در مناطق مختلف قبرس متغیر است، می توانید شاهد رشد سالانه سرمایه خود باشید. علاوه بر این، با تبدیل ریال به پوند، شما سود اصلی کسب و کار بودید.


خرید، فروش و ثبت املاک و مستغلات در قبرس شمالی به پوند انگلیس انجام می شود و این تضمینی قوی برای ایمن بودن سرمایه گذاری شما با ارز ارزشمند انگلیس است. اساساً تفاوت های اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه یکسان است. زیرا در ترکیه خریدهای شما معمولا به دلار بوده و ثبت اسناد به لیر ترکیه می باشد. البته املاک قبرس در مقایسه با ترکیه مزایای بسیار دیگری نیز دارد که در جدول زیر به آنها می پردازیم:

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه از نظر خرید ملک

خرید ملک در ترکیه خرید ملک در قبرس شمالی

خرید به دلار - ثبت اسناد به پوند، خرید - فروش - اجاره و ضبط به پوند انگلیس

اجازه ندهید خارجی ها اموال بفروشند و به ترک ها یا سازمان های دولتی به نصف قیمت لیر ترکیه به قیمت مصوب دولت بفروشند. قیمت توافقی بین خریدار و فروشنده است و دولت در تعیین قیمت دخالتی ندارد. و تمامی ملیت ها (افغانستان - چین - سوریه - برخی کشورهای آفریقایی و کشورهای جنگ زده اجازه سرمایه گذاری در قبرس شمالی را ندارند. محدودیت های زیادی نیز برای اسرائیل اعمال شده است.).

مجوز فروش پس از حداقل سه سال (فقط املاک تکمیل شده) مجوز چندین بار فروش از جمله املاک خریداری شده قبلی و ناتمام

صرف نظر از قیمت، فقط برای تعداد اقامت درج شده در ملک در ملک بمانید (البته تعداد تخت ها باید متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد).

در ملک برای ملک در برخی از مناطق ملک در هر نقطه از قبرس، خارجی ها می توانند زندگی کنند (توجه داشته باشید که ملک در نزدیکی منطقه نظامی و امنیتی برای خارجی ها بدون اسناد و قرارداد معامله می شود. اما آنها مشکل اقامت ندارند). .

معمولا شرایط پرداخت منعطفی وجود ندارد و تا زمانی که مبلغ کامل پرداخت نشود نمی توانید برای اقامت اقدام کنید، می توانید تا ده سال به صورت اقساط پرداخت کنید و حتی پس از انتقال ملک به پرداخت اقساطی ادامه دهید. علاوه بر این، می توانید با پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، برای اقامت درخواست دهید (این درصد طبق قوانین جدید قبرس شمالی 2024 بیشتر خواهد بود).

قیمت خانه زیاد افزایش نمی یابد (به لیر) افزایش قیمت مسکن (به پوند انگلیس) بین 10 تا 30 درصد در سال متغیر است.

مالیات بین 15 تا 40 درصد، مالیات فقط 5 درصد و فقط یک بار

خرید اعیان، خرید زمین و اشراف و سهم مساوی در بین شهروندان قبرس

چه نوع افرادی با خرید ملک حق اقامت می گیرند؟

پرسونای خریدار و رسانه های اجتماعی.

زیر مجموعه های مصرف کنندگان فردی عبارتند از:

• همسر

کودکان زیر هجده سال (فورا)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید جداگانه به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران زیر 25 سال) مراجعه کنند.

• والدین خریدار

توجه داشته باشید که تعداد اتاق خواب ها باید متناسب با تعداد افراد باشد. و با توجه به تجربه سرمایه گذاری و مسائل مسکن، پیشنهاد ما خرید دو ملک مجزا حتی برای کسانی است که به دنبال مسکن برای والدین خود هستند.

شما می توانید یک ملک جداگانه (یک سوئیت استودیویی یعنی یک بلوک بدون اتاق خواب) بخرید تا برای والدین خود اقامت دائم بگیرید، در غیر این صورت باید تعداد اتاق خواب های خانه خود را افزایش دهید که به صرفه نیست. شما

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد هستید (فقط 2 نفر)، می توانید یک شب اقامت داشته باشید. توجه داشته باشید که تعداد زیادی از افراد می توانند در یک شراکت شریک باشند، اما قوانین اقامت با مشارکت متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، در صورتی که هر دو مجرد باشند، تنها یک خانواده (مالک و زیرگروه) می توانند توسط یک ملک یا دو خواهر و برادر سکونت داشته باشند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. پس از ارائه پاسپورت معتبر کمتر از یک ماه از کشور مبدا توسط این افراد به پلیس، پلیس قبرس شمالی سوابق کیفری این افراد را از طریق اینترپل و در صورت نداشتن سوابق کیفری بررسی می کند. ، می توانند بلیط بگیرند.

لازم به ذکر است که قوانین جدید 2024 قبرس شمالی نیز محدودیت های زیادی را برای شهروندان اسرائیلی اعمال خواهد کرد.

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

تمام افرادی که دارای ملک در قبرس شمالی هستند می توانند برای اقامت درخواست دهند. این اقامت در سه سال اول سالانه و در سال سوم تا پنجم دو سال است و از سال پنجم به بعد با احراز شرایط زیر می تواند به اقامت دائم تبدیل شود:

• برای اقامت سالانه، دو ساله و پنج ساله، شما ملزم به ارائه منابع مالی هستید (در حال حاضر 20000 دلار برای ملک پیش خرید شده و 15000 دلار برای ملک از پیش ساخته شده در هر سال اقامت) شرط اقامت پنج ساله مالکیت ملک است. بیش از 125000 پوند است و نباید بیش از 6 هفته در سال قبرس را ترک کرده باشید (در 5 سال گذشته) اگر قصد سفر دارید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید. شما باید اقامت خود را هر سال یا هر سال در میان تمدید کنید. و نمی توانید اقامت دائم دریافت کنید.

• اعلام آدرس رسمی سکونت (قرارداد اجاره املاک خریداری شده قبلی و اثبات املاک خریداری شده).

• آزمایشات پزشکی عدم وجود بیماری های عفونی را تایید می کند.

• شناسنامه و مدارک ازدواج با ترجمه رسمی جهت اخذ حق سکونت برای زیرمجموعه های مالک.

• گواهی تاییدیه از کشور مبدا با تاریخ کمتر از یک ماه (اگر محل تولد و اقامت فرد قبل از ورود به قبرس در دو کشور مختلف بوده است، باید از هر دو مکان گواهی تایید اخذ کند).

آیا پس از اقامت از طریق خرید ملک مجوز کار داریم؟

بله، محدودیتی وجود ندارد، اما باید فورا نوع ویزای خود را (از مالک به ویزای کاری) تغییر دهید. چون وزارت کار قبرس شمالی روی کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورت عدم تغییر نوع ویزای شما به دلیل بیمه جریمه یا اخراج از کشور می شوید.

فراموش نکنید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط اصلی را داشته باشید:

• آشنایی با زبان ترکی (انگلیسی متوسطه)

• داشتن مهارت های مورد نیاز (مربوط به بخش ساخت و ساز یا بخش حمل و نقل یا بخش آموزش)

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

شما می توانید خدمات پزشکی رایگان را در یک مرکز دولتی مجهز دریافت کنید.

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط کسانی که در دانشگاه ترکیه ادامه تحصیل دهند).

یک حساب بانکی بین المللی باز کنید و کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) را با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه بپذیرید.

امکان خرید اقساطی و دریافت وام بانکی

ساده سازی عالی فرآیند ویزای توریستی برای برخی کشورها

با راه اندازی کسب و کار به قبرس شمالی مهاجرت کنید

دولت قبرس شمالی سیاست خود را بر جذب سرمایه خارجی بنا نهاده است. پشتیبانی بسیار خوبی از بنیانگذاران کسب و کار دارد و با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و ارائه وام های بلندمدت با بهره بسیار پایین، سرمایه گذاران زیادی را از سراسر دنیا به فکر راه اندازی کسب و کار انداخته است.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار زیاد است. در این کشور، جمعیت چیوروس، دانشجویان خارجی، سه برابر بیشتر است. و با اطلاعیه های انجام شده، تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از آن بازدید کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیازهای دانشجویان و گردشگران باشند می توانند بازار کار خوبی داشته باشند.

علاوه بر این دو حوزه، کار مربوط به بازار ساخت و ساز بازار خوبی است، عمدتاً رشد و توسعه. بسیاری از سرمایه گذاران به بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی روی آورده اند و ساخت و ساز با سرعت و سرعت در این کشور انجام می شود.

اگر می‌خواهیم برای شغلی با آینده‌ای روشن سرفصل اخبار باشیم، باید آن را به این صورت بیان کنیم:

یک کافه یا رستوران

فتوکپی و کارهای فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر تلفن همراه

سالن

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر معماری

مهندسی عمران

کابینت و محصولات چوبی تولید می شود

تولید سنگ های مورد استفاده در ساختمان سازی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند هنگام ثبت شرکت در قبرس یورومای اقامت کنند؟

حمایت عمومی از سرمایه گذاران حتی در حوزه مسکن نیز موثر است. به صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای تجاری 2 ساله داده می شود و به تمام واحدهای آنها بدون نیاز به حمایت مالی اقامت داده می شود (معیارها برای هر نوع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای اخذ اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه حمایت مالی ندارند و روند اخذ اقامت سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا بعد از ثبت شرکت اقامت دائم می گیریم؟

خیر، پس از 6 سال و رد شدن بیمه کار در آن مدت، سرمایه گذاران می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید:

• ثبت نام دانشگاه

با کالج هایی که دوره های کوتاه مدت ارائه می دهند تماس بگیرید. انگلیسی، انگلیسی، مدارسی که دوره های کوتاه مدت مانند دوره های آلمانی یا دانشکده های فنی و فنی ارائه می دهند. مدیریت گردشگری؛ دوره هایی مانند دوره های مدیریت پروژه و مدیریت کسب و کار.

دانشجو (چه دانشجو و چه دانشجو) نباید کمک مالی دریافت کند. اما شرکای بالای 18 سال او باید قدرت مالی خود را به دولت ثابت کنند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

دانش آموزان و زیردستان از کلیه امکانات دولتی رایگان برخوردار خواهند بود و می توانند حساب بانکی افتتاح کنند.

در این صفحه به تفصیل در مورد دانشگاه های قبرس شمالی توضیح داده ایم.

مزایای اقامت تحصیلی قبرس شمالی معایب اقامت تحصیلی قبرس شمالی

عدم نیاز به پول - پرداخت مالیات اندک - استفاده رایگان از امکانات پزشکی در کلینیک های دانشگاه و سایر اماکن - امکان اخذ ویزا برای همکاران دانشجو، امکان اقامت - الزام به خروج از کشور بلافاصله پس از فارغ التحصیلی




نویسنده : javid تاریخ : یک شنبه 13 اسفند 1402

آهنگ جدید محمد لطفی به نام «یعنی نمیدونی»

متن آهنگ محمد لطفی یعنی نمیدونی

یعنی???? نمیدونی لازممی
نمیدونی???? من حاضرم این جونو بدم بت
به اون چشم???? قشنگت
نمیدونی♩♪ نسخ♩♪ بوته تنم
نمیدونی♩♪ نفس تو بدنم
نخ به♩♪ نخ رفته تو رگام
لنگ عطرت♩♪ شده هوا
بذار بزنه باد هی♩♪ تو موهای بازت
جلو روم ♩♪باشه صورت نازت
تا دم صبح♩♪ با تو بزنه آفتاب
دوتا دستام ♩♪موهاتو ببافه
تو که میخندی♩♪ مگه میتونم واسه♩♪ خندت نمیرم آخه
هروقت ★دیدمت هروقت★ تنت نزدیکمه
پر زد دلم از★ دیدنت خندیدنت
من کم دیدمت ★انقدری که هستی کمه
انقد که تو دور ★میشی ازم تنگ میشه دلم پر میزنه

بذار بزنه باد هی★ تو موهای بازت
جلو روم★ باشه صورت نازت
تا دم صبح★ با تو بزنه آفتاب
دوتا دستام★ موهاتو ببافه
تو که میخندی★ مگه میتونم واسه خندت نمیرم★ آخه
بت گفتم یه قدم???? ازم دور بشی بری ببین میره نفسم
بت گفتم دلمو???? بزن بشکن نخواه حتی معذرت ازم
ولی دلت که گرفت???? پاشو بیا سرتو رو شونم بذار
هرچی بد بشی???? تهش که چی نفس کی میره واسه???? اون خندهات

بذار بزنه باد هی تو موهای بازت
جلو روم باشه صورت نازت
تا دم صبح با تو بزنه آفتاب
دوتا دستام موهاتو ببافه
تو که میخندی مگه میتونم واسه خندت نمیرم آخه

 

آهنگ جدید محمد لطفی به نام «یعنی نمیدونی»




نویسنده : javid تاریخ : جمعه 11 اسفند 1402

ویژگی های ظاهری پرینتر لیزری HP Laserjet Pro M15a:


یکی دیگر از چاپگرهای تک کاره اچ پی که هم از نظر اندازه بسیار سبک و کم حجم است و هم طراحی بسیار خوبی دارد، چاپگر لیزری HP Laserget Pro M15a است. این محصول کارآمد در ابعاد 222*198*378 و وزن 4.9 کیلوگرم طراحی و تولید شده است. که از نظر ابعاد کوچک و ظریف است و حتی روی میز کوچکی در گوشه اتاق کار یا اتاق شخصی خانه یا روی میز شما می نشیند. علاوه بر این، می توان آن را به راحتی حمل و جابجا کرد. ظاهر آن ساده و شیک است و بدنه آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. رنگ آن سفید است و به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می شود. تکنولوژی چاپ آن لیزری و کاربرد آن چاپ است. نوع چاپ این دستگاه کاربردی تک رنگ با فرمت A4 با وضوح 600 * 600 dpi می باشد. لازم به ذکر است که چاپگر لیزری HP Laserget Pro M15a دارای 8 مگابایت حافظه، پردازنده 500 مگاهرتز، سرعت چاپ سیاه و سفید 19 صفحه در دقیقه و 5000 صفحه در ماه می باشد.

ناگفته نماند که چاپ دو طرفه و همچنین چاپ سی دی ندارد. بنابراین اگر می خواهید از هر دو طرف چاپ کنید، باید این کار را به صورت دستی انجام دهید. ظرفیت سینی ورودی کاغذ این محصول با کیفیت 150 برگ و ظرفیت سینی خروجی کاغذ 100 برگ می باشد. نوع تونر یا کارتریج 44 آمپر با عملکرد 1200 است که فقط برای چاپ اسناد و اسناد استفاده می شود و دستگاه را برای مصارف خانگی، کار سبک و محیط های اداری ایده آل می کند. لازم به ذکر است که این دستگاه خوش ساخت قابلیت کپی، اسکن و فکس اسناد شما را ندارد و به همین دلیل کنترل های نصب شده بر روی آن محدود و واضح بوده و کار با آن آسان است. درگاه اتصال چاپگر M15a USB 2.0 است که از طریق آن می توانید دستگاه را به رایانه متصل کرده و اسناد را چاپ کنید، زیرا فناوری اتصال از طریق بلوتوث یا Wi-Fi برای این کار ارائه نشده است.

بررسی مدل پرینتر لیزری HP Laserjet Pro M15a:

همانطور که قبلاً گفتیم پرینتر لیزری HP Laserget Pro M15a یک پرینتر لیزری است که در دسته دستگاه های یکبار مصرف HP گنجانده شده است.این دستگاه جمع و جور و سبک وزن به راحتی در دفتر کوچک شما قرار می گیرد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. از نظر قیمت چندان گران نیست و هر کاربری قدرت خرید دارد و می تواند در بازه قیمتی 5 تا 10 میلیون آن را خریداری کند که البته این قیمت با توجه به تغییرات جدید بازار می تواند تغییر کند. لازم به ذکر است که دکمه های لمسی برای تایپ در سمت چپ این دستگاه تعبیه شده است و در پشت آن یک پورت USB و پورت کابل تعبیه شده است. لطفا توجه داشته باشید که برای این محصول تنها یک ورودی کاغذ و یک گیره کاغذ وجود دارد که برای نگهداری کاغذ سفید طراحی شده است.شرکت معروف HP برای این محصول عالی از سیستم عامل های ویندوز 7، ویندوز 8، 8.1 و ویندوز 10 استفاده کرده است.


یکی دیگر از ویژگی های مفید این دستگاه، خاموش شدن خودکار خودکار HP است که در زمان بیکاری و عدم استفاده به طور خودکار خاموش می شود و با ارسال دستور چاپ مجدداً راه اندازی می شود. این ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. خوشبختی ارزشش را دارد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که صدای این دستگاه در هنگام کار آرام نیست و کمی بلند اما غیر قابل تحمل نیست. از طرفی امکانات و سرعت چاپ آن به گونه ای است که می توانید به راحتی از کنار آن ها بگذرید. همانطور که گفتیم چاپگر لیزری HP Laserget Pro M15a دارای ظرفیت چاپ 8000 برگ در ماه است، اچ پی برای استفاده بهتر و طول عمر دستگاه توصیه می کند 100-1000 برگ با آن چاپ کنید. این چاپگر یک چاپگر تک منظوره است و برای افراد و مشاغلی که نیاز به چاپ اسناد رنگی یا عکس های باکیفیت دارند گزینه مناسبی نیست. این دستگاه برای کارهای سبک در محل کار، مدرسه و خانه ایده آل است.

نسخه چاپگر HP Laserjet Pro M15a:

به خاطر داشته باشید که هنگام خرید HP Laserget Pro M15a یا هر مدل دیگری، باید عوامل زیادی از جمله کارتریج، سرعت چاپ، ظرفیت چاپ و غیره را در نظر بگیرید. در عرض چند دقیقه، ویژگی های محصول، حافظه، قدرت عملیاتی ماهانه و غیره یاد می شود. از نظر ظاهر وزن و ابعاد ذکر شده است. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این چاپگر کارآمد دارای تمام ویژگی های مهمی است که یک محصول در نظر گرفته شده برای مصارف اداری و خانگی باید داشته باشد. بنابراین، می توانید با خیال راحت آن را از نمایندگی اچ پی خود خریداری کرده و در حداقل فضای ممکن در محل کار خود نصب کنید.

جزئیات کاغذ قابل استفاده برای چاپگرهای HP:

همانطور که می دانید پرینتر HP Laserget Pro M15a دارای حداکثر ظرفیت ورودی 150 برگ و ظرفیت خروجی 100 برگ می باشد. اندازه کاغذ مورد استفاده در این دستگاه A4، A5، A6، پاکت نامه (C5، DL)، نوع سفارشی و حروف، کارت پستال، لیبل و ... می باشد. وزن کاغذ مورد استفاده در دستگاه نیز بین 60 تا 163 گرم و دارای ابعادی از 105x148 تا 216 و 297 میلی متر است.

مشخصات سیستم عامل:

لازم به ذکر است که چاپگر HP Laserjet Pro M15a با اکثر سیستم عامل های دنیا از جمله

می توانیم در مورد ویندوز 10، ویندوز 11 و سیستم عامل های قدیمی تر مانند ویندوز 7 و ویندوز 8 صحبت کنیم.

مشخصات منبع تغذیه/باتری:

نمی توان گفت که چاپگر HP Laserget Pro M15a دارای فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی است که در صورت غیرفعال بودن دستگاه را به طور خودکار خاموش می کند و پس از دادن دستور چاپ دوباره آن را روشن می کند. مشخصات برق 220-240 ولت و 50-60 هرتز است. مصرف برق دستگاه در حالت بیکار 0.1 وات و هنگام استفاده 210 وات است. همچنین در حالت Standby و Sleep به ترتیب 2.2 و 0.4 وات است. توجه داشته باشید که مصرف برق چاپگر در حالت USB با خاموش/روشن خودکار 0.4 وات است.

ویژگی های محیط کار:

در میان ویژگی‌های کاربردی چاپگر HP Laserget Pro M15a، می‌توان ویژگی‌های محیط کاری آن را فهرست کرد. به عنوان مثال، حد رطوبت عملیاتی 10٪ تا 80٪ رطوبت نسبی است، و حد رطوبت در حالت تعمیر و نگهداری 10٪ تا 90٪ است. % RH، محدوده دمای عملیاتی 15 تا 32.5 درجه سانتیگراد و محدوده دمای ذخیره سازی 20- تا 60 درجه سانتیگراد است. علاوه بر این، محدوده دمایی توصیه شده 17.5 تا 25 درجه سانتیگراد است و برای یک محیط بدون جیوه مناسب است. سطح نویز 6.5B (A) است.

چاپگر لیزری کارترید HP Laserjet Pro M15a:

لازم به ذکر است که پرینتر لیزری تک کاره HP Laserget Pro M15a  آوافرهنگ به کارتریج تونر لیزری نیاز دارد. باید به یاد داشته باشیم که کارتریج های تونر لیزری در دو رنگ مشکی و سفید تولید می شوند و این مدل فقط به کارتریج تونر مشکی نیاز دارد. کارتریج های لیزر اچ پی فاقد جوهر و حاوی پودر تونر هستند. کارتریج مورد استفاده در این دستگاه تونر کارتریج HP 48A Black LaserJet می باشد که می تواند حدود 1000 صفحه را چاپ کند.لطفا دقت کنید که کارتریج نصب شده در چاپگری که خریداری کرده اید از نوع استاتور باشد که در پایین برای چاپ قرار دارد. البته لازم نیست نگران هزینه اضافی خرید کارتریج های اچ پی اورجینال باشید زیرا آنها اضافی هستند.




نویسنده : javid تاریخ : پنج شنبه 12 بهمن 1402

آهنگ جدید شاهین بنان به نام «خیال نکن نبودت عادت شده»

متن آهنگ شاهین بنان خیال نکن نبودت عادت شده

چقد دلم برات تنگ شده

یه ثانیه برام یه ساعت شده

یعنی دل توام برام تنگ شده

خیال نکن نبودت عادت شده

یه درصدم حسم بهت کم شده

یعنی دل توام برام تنگ شده

 

آهنگ جدید شاهین بنان به نام «خیال نکن نبودت عادت شده»




نویسنده : javid تاریخ : دو شنبه 2 بهمن 1402

مراحل انجام حمله هکری چیست؟ معرفی 6 مرحله هک و انگیزه هکرها

قبل از اینکه به بحث مراحل انجام حملات هکری و انگیزه هکرها بپردازیم به این پاراگراف خوب دقت کنید : این مایه تاسف است ؛ اما بایستی بگویم که بیشتر سازمان ها و شرکت هایی که در حال حاضر در دنیا مشغول به فعالیت هستند هدف حملات هکری قرار می گیرند . یک تحقیق در سال 2003 میلادی نشان داد که منبع بیش از 75 درصد حملات هکری که به سازمانها و شرکت ها انجام می شود از داخل و توسط کارکنان همان سازمان یا شرکت انجام می شود . در همان تحقیق آمار جالبی نیز بدست آمد که بر طبق آن بیش از 240 میلیارد تومان ( در سال 2003 نه با قیمت دلار امروزی ) برای بازگردانی و بازیابی از حمله و برگردادن سازمان یا شرکت به حالت عادی فعالیت هزینه شده است .این آمار ها نشان دهنده این است که ما بایستی به اهمیت امنیت محیط عملیاتی ( موثر ) و همچنین کنترل های درست امنیتی بیشتر توجه کنیم .قانون همیشگی پیشگیری بهتر از درمان است همیشه و در همه موارد صادق است ، شما به جای اینکه منتظر باشید تا فعالیت سازمان دچار مشکل شود و بعد به فکر درست کردن آن بیافتید ، بهتر است از قبل تمهیدات امنیتی خود را با هزینه ای بسیار پاینتر پیاده سازی کنید تا مشکلات بالقوه آینده کمتر بوجود بیایند .در دوره آموزش نتورک پلاس شما با مفاهیم اولیه فناوری اطلاعات و امنیت شبکه آشنا می شوید.

 

 

خوب بیاید در خصوص این موضوع صحبت کنیم که ما بایستی از چه افرادی بترسیم ؟ منظور من افرادی است که ممکن است باعث ایجاد اختلال در شبکه سازمان شما بشوند است نه همه افراد ، این افراد مضر و مخرب را می توان به صورت کلی به دو دسته تقسیم کرد :

 

  • کارمندهای داخلی ( خودی ها ) : اینگونه افراد همان کارکنانی هستند که در حال حاضر مشغول به فعالیت در شرکت یا سازمان شما هستند و یا اینکه از آنجا اخراج شده اند . کارمند های داخلی ممکن است افراد ناراضی شرکت شما را نیز تشکیل بدهند ، افرادی که از کار و وضعیت درآمد خود ناراضی هستند .
  • افراد خارجی یا بیگانه : اینگونه از افراد هرگز برای سازمان یا شرکت شما فعالیت نکرده اند و شاید بتوانیم بگوییم که شما خوش شانس هم بوده اید که این افراد برای شما کار نکرده اند . اما همین دسته از افراد نیز خود به یک سری گروه های دیگر تقسیم بندی می شوند که به شرح ذیل می باشند :

 

انواع هکر Script Kiddies ها یا جوجه هکرها

 

اینگونه از افراد که بعضا نام خود را هکر هم می گذارند ( عمرا ) ، در حقیقت افرادی هستند که با استفاده کردن از ابزارها ، اسکریپت ها و روتکیت هایی که توسط افرادی با دانش بالاتر نسبت به آنها نوشته شده است فعالیت می کنند . اصلا آنها نمی دانند که این اسکریپتی که در حال اجرای آن هستند ممکن است چه نوع تخریبی انجام دهد و اصلا چگونه کار می کند . به نظر من و بسیاری دیگر از کارشناسان امنیت اینگونه افراد بیشترین صدمه را می توانند به سازمان ها و شرکت ها بزنند زیرا از عواقب کار خود اطلاعی ندارند .

 

انواع هکر : جاسوس

جاسوس های شرکتی

 

اینگونه از افراد جاسوس هایی هستند که از طرف شرکت های رقیب برای سرقت کردن اطلاعات حساس و حیاتی شرکت شما مامور می شوند ، برای مثلا شرکت خودرو سازی X به شخصی پولی را پرداخت می کند در ازای بدست آوردن اطلاعات از سیستم ایمنی شرکت خودرو سازی Y و این اطلاعات ممکن است بسیار حیاتی و حساس باشد .

 

 

انواع هکر جاسوس

جاسوس های دولتی

 

اینگونه افراد فعالیتی بسیار شبیه فعالیت جاسوس های شرکتی دارند با این تفاوت که برای کشوری دیگر فعالیت می کنند و هدف آنها بدست آوردن اطلاعات در خصوص دولت و اطلاعات حساس و محرمانه دولتی است تا بتوانند این اطلاعات را در اختیار کشورهای دیگر قرار بدهند تا آنها بتوانند از این اطلاعات سوء استفاده کنند.

 

انواع هکر : هکرهای ممتاز

هکرهای ممتاز

 

اینگونه افراد معمولا هیچگونه هدف جاسوسی و یا اینکه از طرف شرکت یا کشور و یا سازمانی ماموریت داشته باشند را ندارند ، اینگونه افراد معمولا اهداف متنوعی در انجام دادن حملات خود دارند ، بسیاری از این افراد قصد دارند دانش زیاد خود را به رخ سایرین بکشند و یا اینکه از شرکت و یا سازمان مربوطه صدمه ای دیده اند و از جانب آنها برایشان ناراحتی پیش آمده که قصد تلافی کردن این حرکت را دارند. سیستم عامل اصلی هکرها لینوکس است ، برای آموزش لینوکس می توانید به این لینک مراجعه کنید.برای مثال شما به عنوان یکی از این افراد به یکی از شعب بانک ملی ایران می روید و پس از 2 ساعت معتلی به خاطر یک چک و در نهایت دریافت پاسخ به بدترین شکل و پاس نشدن چک از کارکنان و ساختار بانکی این بانک شاکی می شوید و بعد وارد سیستم بانکی این بانک شده و آنرا هم می کنید و بر روی صفحه اصلی وب سایت آنها می نویسید : به مشتریان خود احترام بگذارید .انواع هکر خوب به نظر شما کدام گروه می تواند بیشترین میزان تخریب را داشته باشد ؟ قطعا همه شما با من هم عقیده هستید که کارمند های داخلی یا خودی ها بیشترین مشکلات را برای ما بوجود خواهند آورد . جرم شناسان مجرمین رو با سه صفت توصیف می کنند : کسانی که اهداف ، انگیزه یا علت و فرصت های لازم برای انجام جرم را دارا هستند .به این سه ضلع ، مثلث جرم نیز گفته می شود . که در شکل الف مشاهده می کنید .کارکنان داخلی یا خودی ها همیشه هدف و فرصت مناسب را برای انجام جرم دارا هستند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند انگیزه است . از طرفی دیگر خارجی های یا افراد بیگانه افراد مورد اعتمادی برای دسترسی به منابع داخلی سازمان نیستند ، آنها در خارج از سازمان شما قرار دارند و با داشتن کمی فرصت برای انجام دادن حملاتشان حتما شروع به کار خواهند کرد . کسانی که قصد حمله و سوء استفاده از اطلاعات را دارند بایستی از مثلث جرم ، هر سه مورد را داشته باشند . تکمیل شدن این مثلث می تواند منجر به تکمیل شدن جرم باشد .

 

 

مثلث جرم

 

 

شکل الف : مثلث وقوع جرم

متدولوژی های معمول حملات هکری

 

حملات هکری معمولا یک یا چندین قسمت از مثلث امنیت اطلاعات یا بهتر بگوییم CIA امنیت اطلاعات را هدف قرار می دهند ، همانطور که می دانید مثلث امنیت اطلاعات شامل محرمانگی ، یکپارچگی و تمامیت و دسترسی پذیری اطلاعات می باشد . حملاتی که بر روی محرمانگی و صحت اطلاعات تمرکز می کنند معمولا منجر به دسترسی پیدا کردن به اطلاعات می شوند حال آنکه حملاتی که به دسترسی پذیری اطلاعات انجام می شود لزوما نبایستی باعث دسترسی پیدا کردن به اطلاعات شود . حملاتی که به دسترسی پذیری یا Availability اطلاعات می شود معمولا از نوع حملات از سرویس خارج کردن یا Denial Of Service هستند .

نمونه ای از حملات خارج از سرویس کردن ( DOS ) در محیط واقعی

 

در فوریه سال 2000 وب سایت های شرکت های یاهو و Ebay به وسیله یک حمله DOS کاملا از سرویس خارج شدند . حمله انجام شده هیچگونه دسترسی را به مهاجمان به شبکه داخلی آنها نداده بود اما باعث شده بود که این کمپانی ها نتوانند به سرویس دهی ادامه دهند . در سال 2001 هکر به نام مستعار Mafiaboy در یک دادگاه در کانادا به دلیل انجام این حملات به 8 ماه زندان محکوم شد .هکرها اهداف متنوعی را برای هک کردن انتخاب می کنند ، اما روش و معماری که هر هکر برای انجام عملیات خود استفاده می کند تقریبا ثابت است . معمولا این متدولوژی هک و حملات هکری به شکل زیر است ، در شکل ب متدولوژی حمله به وضوح قابل مشاهده است :

 

 

متدولوژی هک روشهای هک کردن

 

 

شکل ب : متدولوژی انجام حملات هکری

 

  • Foot printing یا شناسایی : در این مرحله یک هکر تا جایی که امکان دارد در خصوص هدف مورد حمله اطلاعات بدست می آورد ، این اطلاعات می تواند از طریق وب سایت اینترنتی سازمان ، پایگاه های داده عمومی ، گروه های یاهو و گوگل و یا حتی از پرنسل سازمان بدست بیاید . به این مرحله Passive Reconnaissance یا شناسایی غیرفعالی هم گفته می شود .آموزش MCSA ویندوز ،  Scanning یا اسکن کردن : این مرحله تا حدی به مرحله قبلی مرتبط است زیرا باز هم برای بدست آوردن اطلاعات استفاده می شوند . به این مرحله که بعد از شناسایی اولیه انجام می شود Active Reconnaissance یا شناسایی فعال هم گفته می شود . در این مرحله یک هکر با استفاده از ابزارهای و تکنیک های مختلف پورت ها و سرویس های فعال بر روی هدف را تحلیل می کند و در این خصوص اطلاعات لازم را جمع آوری می کند .
  • مرحله سوم : Enumeration یا جمع آوری اطلاعات : این مرحله به مرحله قبلی که Scanning است بسیار نزدیک است با این تفاوت که در این نوع جمع آوری اطلاعات ، اطلاعات بسیار دقیقتی از اهداف مورد حمله جمع آوری می شود ، برای مثال پوشه های به اشتراک گذاشته شده با سطح دسترسی ضعیف ، نام های کاربری موجود در شبکه ، رمز های عبور ضعیف و بسیاری موارد دیگر در این مرحله از حمله انجام می شود .
  • Penetrate یا نفوذ : تفاوت این مرحله با مراحل قبلی این است که در این مرحله مهاجم حمله خود را انجام داده است و رسما کاری از دست شما بر نیامده است . در این مرحبه مهاجم با استفاده از اطلاعاتی که در مراجل قبلی جمع آوری کرده است ، حمله خود را برنامه ریزی کرده است و شبکه شما مورد هجوم وی قرار گرفته است . در این مرحله شما هک شده اید.
  • Escalate یا بالا بردن دسترسی :فکر نکنید که زمانی که یک هکر وارد یک سیستم شده است قطعا دسترسی های یک مدیر سیستم را دارد . معمولا دسترسی هایی که بصورت غیر مجاز توسط هکرها انجام می شود دسترسی های سطح پایین است ، هکر ها با استفاده از تکنیک های خاص به نام Privilege Escalation یا بالا بردن سطح دسترسی از طریق همان دسترسی کم به دسترسی های بیشتر دست خواهند یافت .
  • Covering Tracks یا پاک کردن آثار جرم : زمانی که هکر به دسترسی مورد نظر خود و اهداف تعیین شده دست پیدا کرد ، شروع به پاک کردن آثار جرم خود می کند و سعی می کند که فعالیت هایی را که انجام داده است از دید دیگران مخفی نگاه دارد . معمولا یک هکر حرفه ای بعد از اینکه حمله موفقیت آمیزی را ترتیب داد در سیستم هک شده ابزاهای خاص خود مانند روتکیت ها ( Root kit ) و Backdoor ها را برای دسترسی های بعدی ایجاد می کند .



نویسنده : javid تاریخ : یک شنبه 17 دی 1402

راهنمای جراحی سینه توسط متخصص زیبایی

 

جراحی سینه به عنوان یکی از روش های محبوب برای بهبود ظاهر و اندازه سینه ها، در دهه های اخیر به شدت رواج یافته است. متخصصان زیبایی و جراحان پلاستیک با استفاده از تکنیک های پیشرفته و تجهیزات مدرن، توانسته اند جراحی سینه را به یک فرآیند امن و موثر برای رسیدن به شکل و اندازه دلخواه سینه ها تبدیل کنند.

 

بخش اول: مشاوره قبل از جراحی

۱. انتخاب متخصص زیبایی: انتخاب یک متخصص زیبایی ماهر و متعهد بسیار مهم است. بررسی تجربه، مهارت ها و پرونده ی پزشکی جراح، همراه با ملاقات شخصی، به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس و آرامش خود را بیشتر کنید.

۲. ارزیابی شخصی: در جلسه مشاوره، متخصص زیبایی شما را مورد بررسی قرار می دهد و نیازها و اهداف شما را بررسی می کند. این ارزیابی شامل بررسی ساختمان بدن، اندازه و شکل سینه ها و تاریخچه پزشکی شما می شود.

۳. بررسی گزینه های در دسترس: متخصص زیبایی با بررسی گزینه های مختلف جراحی سینه، شامل افزایش حجم سینه با استفاده از ایمپلنت ها یا جابه جایی بافت چربی، به شما کمک می کند تا تصمیمی منطقی بگیرید.

 

بخش دوم: پیش آمادگی برای جراحی

۱. آزمایش های پیش جراحی: قبل از جراحی، شما باید آزمایش هایی مانند تست های خون، ای کی جی قلب و اکوکاردیوگرافی را انجام دهید. این آزمایش ها برای بررسی وضعیت سلامتی شما و آمادگی بدن برای جراحی انجام می شوند.

۲. داروها و مکمل ها: در مشاوره قبل از جراحی، ممکن است پزشک شما داروها و مکمل هایی که قبل از عمل باید قطع یا تغییر دهید، به شما بگوید.

۳. رژیم غذایی و فعالیت بدنی: رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی منظم می توانند به روند بهبودی پس از جراحی کمک کنند. پزشک شما ممکن است رژیم غذایی خاصی را توصیه کند و همچنین راهنمایی هایی درباره فعالیت بدنی پس از جراحی ارائه دهد.

 

بخش سوم: جراحی سینه

۱. نوع جراحی: بر اساس مشاوره و توافق قبلی، متخصص زیبایی نوع جراحی مناسب را برای شما تعیین می کند. این ممکن است شامل افزایش حجم سینه با استفاده از ایمپلنت ها، جابه جایی بافت چربی از سایر مناطق بدن یا ترکیبی از این دو باشد.

۲. روش عمل: متخصص زیبایی ممکن است از روش های مختلف جراحی استفاده کند، از جمله جراحی باز (با برش بزرگ در سینه) یا جراحی بسته (با برش های کوچک و استفاده از ابزارهای مناسب). انتخاب روشی که مناسبتر به نظر می رسد، بستگی به شرایط شما و توصیه پزشک دارد.

۳. مدت زمان جراحی و بازگشت به زندگی عادی: مدت زمان جراحی سینه معمولاً بین یک تا چند ساعت است. پس از جراحی، شما نیاز دارید تا به مدت مشخصی استراحت کنید و به توصیه های پزشک پایبند باشید. زمان بازگشت به زندگی عادی بستگی به نوع جراحی و فرایند بهبودی شما دارد.

 

بخش چهارم: پس از جراحی

۱. مراقبت های پس از جراحی: پس از جراحی سینه، ممکن است نیاز به مراقبت های خاصی داشته باشید. این شامل تغییر باندها، مصرف داروها، مراقبت از جای برش و محدودیت فعالیت هایی مانند ورزش است. پیروی از دستورات پزشک جراح متخصص زیبایی خوب و مراقبت صحیح می تواند فرایند بهبودی را تسریع کند.

 




نویسنده : javid تاریخ : شنبه 2 دی 1402

آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «تو حق داری»

متن آهنگ تو حق داری مرتضی اشرفی

من بچه نیستم که با هر دروغی سرم کلاه بره دروغ نگو
دوس داری بگم دلت که از پیش من رفت قراره کجا بره دروغ نگو
من بچه نیستم نمیتونم چشامو بندم رو چیزی که میدونم واقعیت منه
اسمشو هرچی دوس داری بذار بگو دیوونم
تو حق داری که من بدون تو میمیرم یه روز شب میشم آسمونتو میگیرم
برات قصه میخونم که نخوابی
تو حق داری بری تو زندگی تنهاشی دلت میخواد از این به بعدو بی من باشی
تو خاطرت میمونم که نخوابی
دلت با دلم نیست راحت باش برام نامه ننویس راحت باش
تو قلبم یه قدیس ازت داشتم و دارم اصلا واسه من مهم نیست راحت باش

 

آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «تو حق داری»




نویسنده : javid تاریخ : جمعه 24 آذر 1402

آهنگ جدید مجید خراطها به نام «ولی من یه لحظه یادت از سرم بیرون نمیره»

متن آهنگ ولی من یه لحظه یادت از سرم بیرون نمیره مجید خراطها

حیف که نمیدونم کجایی چیشدش از من جدایی

کی برات میگه لالایی خوابتو دیدم شبایی وای برات مردم خدایی

حیف حیف که قلبت با من بده حیف

عشق من دلتو زده حیف

به چه بارونی زده حیف

رفتی خشک شده این دهکده حیف

حیف صبرت سر اومده حیف

شهرو به آتیش میکشم دلت بگیره

مردم اگه فدات بشم دلت بگیرهPic

یه لحظه تو یادت بیار منو

ولی من یه لحظه یادت از سرم بیرون نمیره

 https://musicdel.ir/single-tracks/163391/




نویسنده : javid تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1402

ترفند بدست آوردن روزانه 20 هزار فالوور اینستاگرام

 

کسب و کارهای مجازی زیادی در اینستاگرام ایجاد شده است، هر یک از این مشاغل، تبلیغ محصولات خود را به اینفلوئنسری می دهند که دارای تعداد فالوئر بیشتری باشد و بتواند مشتریان بیشتری را برای کسب و کار مربوطه جذب و معرفی کنند. روبوکلیک برای کسب و کارهای کوچک امکانی را فراهم نموده تا بزرگ و مشهور شوند و در شبکه های مجازی میلیون ها فالوور داشته باشند. از آنجایی که این پست ها به سرعت با هم جمع می شوند، فالوورهای زیادی را به صفحه شما ارسال می کنند. توجه کنید که اینستاگرام، قابلیت فالو کردن هشتگها را هم به این شبکه اجتماعی اضافه کرده است؛ پس کاربران قدار خواهند بود تا با فالو کردن یک هشتگ عمومی یا اختصاصی، به محتواهای مربوطه دسترسی داشته باشند. به عبارتی با وجود اشتراکات موجود در شبکه­های اجتماعی، ژانرهای هر شبکه­ی اجتماعی با شبکه­های اجتماعی دیگر متفاوت است. کیم کارداشیان نیز برای حفظ درآمد بالایی خود از صفحه اینستاگرامش عکسهای زیادی از زندگی شخصی خود و اتفاقات روزمرهاش به اشتراک میگذارد. یا پیجهای اینستاگرامی این افراد نیز مطالب و عکسهای جذابی دارد؟ به عنوان مثال اگر یک بلاگر در عکاسی تخصص داشته باشد، در پیج اینستاگرام خود عکسهای حرفهای منتشر میکند و درباره ویژگیهای عکس مانند صحنه، زاویه، و… در این صفحه پست هایی از بهترین و جالب ترین افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند منتشر می شود. در جهان اینکه کدامیک از آنها توانسته از دیگران محبوبتر باشد، جالب است. درگذشته این قابلیت در اختیار همه نبود اما حالا هر کاربر اینستاگرام می تواند یک فیلتر AR ایجاد کرده و آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارد.

در واقع همه چیز برداشته شده از تیک تاک است. هر چقدر این پشتیبانی سریع تر بوده و در طی در کنارتان باشد، خیالتان از خدمات آن شرکت راحت تر است. از آن جایی که برنامه اینستاگرام به یک برنامه محبوب نزد همه کاربران تبدیل شده است، کارشناسان و برنامه نویسان شاغل در شرکت های نرم افزاری مختلف، سعی در تولید نمودن انواع و اقسام ربات های کاربردی برای برنامه اینستاگرام را دارند و می توان ربات های اینستاگرامی را از وب سایت های مختلف دریافت نمود. میزان درآمدی که سلبریتی ها از طریق صفحات شخصی خود در اینستاگرام بدست می آورند، بسیار بالا می باشد و این خود به تنهایی دلیل مهی است که اکثر کاربران تمایل دارند در اینستاگرام معروف شوند و آیدی پیج خود را برای همه کاربران معرفی می کنند. برخی از اینفلوئنسرها بالا بردن فالوئرهای صفحه خود، صفحات اینستاگرامی با تعداد فالوئر بالا را خریداری می کنند و آیدی این صفحات را با نام خود عوض می کنند، اما این روش دیگر کاربرد آن چنانی ندارد و تعداد فالوئرها فیک و غیر واقعی می باشد و تعداد ویو و لایک در این قبیل پیج ها، بسیار پایین است. ربات اینساگرام رادیب یکی از بهترین رابت های اینستاگرام است که می توانید از آن استفاده کنید. این کار ربات رادیب باعث می شود تا بازدید بالایی داشته باشید و فالوورهای واقعی به سمت شما بیایند. تعجب ندارد که پر طرفدارترین پیج با حدود 310 میلیون فالوور متعلق به خود اینستاگرام باشد چراکه این پیج پرلایکترین و جالبترین پستها، اشخاص و موضوعات روز اینستاگرام را به نمایش میگذارد. یعنی با حوصله به سوالات آنها پاسخ دهید و نظر آنها را در مورد موضوعات مختلف مانند زمان انتشار پست ها بپرسید. اگر قدم به قدم با ما پیش بیایید و این 3 اصل را رعایت کنید، میتوانید در کمترین زمان ممکن به هزاران فالوور برسید.

تقریباً 200 میلیون کاربر اینستاگرام روزانه وارد این برنامه می شوند، بنابراین برای اینکه اکانت اینستاگرام خود را گسترده تر کنید، سعی کنید چند بار در طول روز محتوا منتشر کنید. لیونل مسی نیز با صفحه ی اینستاگرام خود و 703 پستی که از زندگی شخصی و حرفهی خود منتشر کرده است ، درآمد بالایی کسب میکند. نام شما با نام کاربری متفاوت است و میتواند نام واقعی و یا نام تجاری شما نباشد (هر چند اگر باشد بهتر است و به شما کمک میکند). علاوه بر این لایو باعث نزدیک شدن مخاطب به شما میشود و علاوه بر فروش بیشتر، کمک میکند تا توسط همان افراد به افراد دیگری معرفی شوید. درآمد شما از فروش این دوره شده 100 میلیون! جهت ترقی و کسب درآمد از طریق برنامه اینستاگرام، می بایست با کاربران زیادی ارتباط مستقیم داشته باشید، محتوای جذابی را تولید کنید و هر یک را به طور منظم منتشر کنید. تعداد دنبال کننده های جذب شده در اینستاگرام نیز در واقع ارتباط مستقیمی با نوع و کیفیت محتوایی دارد که در پیج کاربران منتشر می شود. فقط کافی است که کاربران پیج خود را در سامانه هوشمند ربات های فالوئر ثبت کنند و صفحات اینستاگرامی که از نظر موضع فعالیت با کاربران مربوطه، شباهت محتوایی زیادی دارند را در سیستم اضافه می کنند. این موضوع بدین منظور است که باید محتوایی غیر تکراری تهیه کنید که با معیارهای جذابیت برای کاربران همخوانی داشته باشد تا بتوانید ابتدا با محتوا، آنها را درگیر پیج خود کرده و در انتها هر کدام را تبدیل به یک مشتری کنید.

به منظور خاموش کردن تصویر یا میوت کردن صدا، دکمه هایی در پایین صفحه لایو طراحی شده است. سرویس دهنده هایی هستند که این فالوور اینستاگرام را با قیمت های بالا به فروش می رسانند. خب حالا چه روش هایی باقی میمونه که ما رو به درآمد ماهیانه 15 تا 200 میلیون (یا حتی 1 میلیارد تومن) برسونه؟ ارسال منظم پست برای دستیابی به مخاطبان بالاتر، ایجاد اعتماد و اعتبار برند مهم است. این هم یکی از روشهایی است که از طریق آن میتوانید محتوا را به مخاطبان بیشتری نمایش دهید. به پیجهای همرده خودتون که مخاطبان یکسانی دارین پیشنهاد بدید که شما کسب و کار اونها رو معرفی کنید و از اونها هم بخواین که این کار رو برای شما انجام بدن. در این پست آموزش اینستاگرام سایت براتون گفتیم که چه جوری میشه با استفاده از برنامه فالوور بگیر به صورت رایگان تعداد فالوور های اینستاگرام خود رو افزایش بدید امروزه اینستاگرام از جمله اپلیکیشن های است که در بین کاربران دارای محبوبیت زیادی است و روزانه عده ی زیادی هستند که برای اشتراک گذاشتن عکس و فیلم هایشان به اینستاگرام سر می زنند ، افراد زیادی هستند که روزانه کار با اینستاگرام برایشان یک ضرورت شده و از هر فعالیتی در روز خود عکس می گیرند و آن را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند و دوست دارند عکس و فیلم هایشان لایک بیشتری داشته باشد یا کامنت های زیادتری را در هر پستشان شاهده باشند . قطعاً برای کسانی در اینستاگرام به دنبال جذب فالوورهای زیاد هستند، افرادی که به فعالیت در این حوزه علاقه دارند الگوبرداری از این صفحات، اطلاع از مطالب جدیدی که در مورد آن پست میگذارند و … اگر بلاگر هستید یا به هر دلیلی علاقه دارید که فالوور های بیشتری داشته باشید، باید همه ی روش های افزایش فالورر را رعایت کنید.

او از کودکی علاقه زیادی به آرایشگری داشته است و معتقد بوده که یا باید آرایشگر شود و یا جراح پلاستیک! در واقع، نظر بسیاری از کاربران روبوکلیک این است که اگر می خواستند به صورت دستی اقدام به جذب فالوور اینستاگرام کنند، همان افرادی را جذب می کردند که روبوکلیک جذبب کرده، در حقیقت می توانیم بگوییم که این نشان دهنده قدرت روبوکلیک است. در گذشته که فضای مجازی وجود نداشت، تنها بازیگران و افرادی که از طریق تلویزیون نمایش داده می شدند، شناخته شده بودند، اما الان اوضاع فرق کرده است و افراد زیادی تحت عنوان اینفلوئنسرهای مجازی، در اینستاگرام معروف شده اند و توانسته بین اقشار آدم های جامعه، شهرت به دست بیاورند. جانسون یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ کشتی حرفهای است که در طول فعالیتاش به قهرمانیهای بزرگ و فراوانی دست پیدا کرد. داشتن لوگو باعث میشود حرفهایتر به نظر بیایید. اما اگر از این نظر خیالتان راحت است، توصیه میکنیم که حتماً سری به مقاله «کاملتربن راهنمای تبلیغات در اینستاگرام» بزنید. جهت استفاده از ربات اینستاگرام ایران سوشال، لزومی به نصب هیچ گونه نرم افزار جانبی خاصی نمی باشد و فایل نصبی این ربات به تنهایی برای اجرای آن کافی می باشد. ابزارهای تحلیل اینستاگرام اطلاعات کافی را در مورد بازدیدهای هر پست: (impressions)، دسترسی به مخاطبان: (reach)، تعامل: (engagement)، پستهای برتر: (top posts) و سایر موارد دیگر در اختیار شما میگذارد. پیدا کردن بهترین ربات اینستاگرام، در میان انبوهی از ربات های موجود، شاید برای تمام افراد امکان پذیر نباشد، از این رو در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به این موضوع بپردازیم و بهترین ربات ها را معرفی کنیم تا انتخاب راحتی داشته باشید. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد مشتری ها را فراری می دهید. یکی از راههای جذاب و تأثیرگذار در افزایش تعداد فالوور، استفاده از لایو و استوری است. یکی از روش های این کار، خرید لایک اینستاگرام یا خرید فالوور واقعی اینستاگرام است.

برای استارت کار، 3 روز تست رایگان لحاظ گردیده است تا کاربران بدون هیچ گونه دغدغه ای از ربات هوشمند اینستاگرام ایران سوشال استفاده کنند و تاثیر واضح ربات بر میزان پیشرفت پیج را مشاهده کنند. ۶۰ درصد افراد پس از مشاهده تبلیغی توسط یک فرد اینفلوئنسر مورد اعتماد خود، صفحه ای را دنبال می کنند یا محصولی را خریداری می کنند. دلیل این محبوبیت زیاد، جذابیت فرد در دنیای واقعیست؟ خواننده ی پاپ آمریکایی با استفاده از مشهوریت خود در دنیای واقعی توانسته است در اینستاگرام نیز به پیج پرفالووری دست پیدا کند. البته اینکه این فوتبالیست در دنیای واقعی نیز بسیار محبوب است در این آمار بی تأثیر نیست. نسخه بی نهایت فالور بگیر اینستاگرام. حالا شما میتوانید با استفاده از برنامه فالوور بگیر اینستا، کاری کنید که بازدید استوری پیجتان بالاتر رود؛ به این شکل که استوری شما به افرادی هم که با شما تعامل کمتری دارند، نمایش داده خواهد شد. پرسیدن سوالات مناسب در استوری حتی می تونه به جلب اعتماد مشتری در اینستاگرام هم کمک کنه.همش بستگی به این داره که هدف ما از این سوالا چیه. روش کار ربات ادیب به این شکل است که با استفاده از اکانت خودتان اقدام به تماشای استوری های انبوهی از پیج های دیگر می کند، در این روش ربات ادیب اقدام به رای انبوه در کوئیزها، کوئسشن ها، نظرسنجی های استوری می کند و با مشاهده استوری پیج های دیگر، موجب می شود تا ویوو پروفایل، ایمپرشن، ریچ اینستاگرام شما افزایش زیادی داشته باشد و در انتها موجب می شود تا فالوورهای زیادی جذب کنید. برای مثال در تصویر زیر نمونه بنر آن را مشاهده میکنید که مربوط به مطلب «بازاریابی محتوا چیست» در «مجله فرادرس» است. ربات اینستاگرام ایران سوشال به صورت خودکار و 24 ساعته به جذب فالوئرهای ایرانی واقعی و پول ساز برای کاربران می پردازد، کافی است یک بار ربات را تنظیم کرده و پس از آن به تماشای عملکرد فوق العاده ربات بپردازید.

برای شروع فعالیت خود، کافی است که در ربات اینستاگرام اینبو ثبت نام کنید و پیج اینستاگرام خود را به صورت کاملا حرفهای و مدرن مدیریت کنید. ربات اینستاگرام های فالوور از ابتدای کار خود به حقوق کاربران مختلف، احترام گذاشته است و در صورتی که کاربران بعد از اولین خرید، از ربات رضایت کافی را نداشته باشند، به مدت 7 روز امکان بازگشت وجه پرداختی را خواهد داشت. ربات اینستاگرام ایران سوشال هم چنین در کار مدیریت هر چه بهینه تر پیج به کاربران کمک بسیار شایانی می کند و هم چنین کاربران می توانند پست ها و استوری های خود را در ربات ایران سوشال زمان بندی کنند و تا راس ساعت ربات ایران سوشال، پست و استوری را به طور خودکار در پیج کاربر منتشر کند. این مدل معروف در صفحه اینستاگرام خود از زندگی حرفهی، شخصی ، همسر و فرزند خود عکسهایی زیادی منتشر کرده است . این مدل آمریکایی که بسیار محبوب است درآمد بسیاری بالایی از صفحه اینستاگرام خود دارد. کیم کارداشیان شخصیت تلویزیونی واقعنما، مدل و بازیگر اهل آمریکا است که در میان اعضای خاندان خود که همه دارای شهرت هستند از بقیه محبوبتر و مشهورتر است. اولین کاری که همه فالوورهای شما انجام میدهند دیدن تعداد کامنتها و لایکهای شماست و اگر این تعداد به صورت تقریبی با لایکهای شما جود درنیاید مطمئن میشوند که تعداد فالوورهای شما در بالای پیج فیک یا همان روح است! بخش زیادی از کسب و کارها، مشتریان خود را از طریق صفحات کاری موجود در برنامه اینستاگرام، جذب می کنند و محصولات تولیدی شغل خود را تبلیغ می کنند. برای دستیابی به هدف اصلی خود، یعنی افزایش فالوور اینستاگرام، شناخت راهکارهای مختلف برای جذب تعداد بیشتری فالوور از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای دیدن آموزشهای بیشتر در این زمینه می تونید پیج اینستاگرامی واحد اینستاگرام مارکتینگ ایران تبلیغ با نام دلدید رو فالو کنید و آموزشها و ترفندهای اینستاگرامی بیشتری رو یاد بگیرید. همانطور که گفته شد، این نوع تبلیغات باعث میشوند که ویو (بازدید) پستهایتان افزایش پیدا کند و به همین نحو احتمال این که پیج وارد اکسپلور شود و به افراد بیشتری نشان داده شود بالا برود. با خرید فالوور بخش Followers در پیج شما بالا میرود و به فقط به یوزرنیم (آیدی پیج) شما نیاز هست. روی یک یا دو هدف نهایی ثابت کنید و برای رسیدن به آنها تلاش کنید. ربات اینستاگرام اینستامو در دو نسخه تحت شبکه، یکی از بهترین ربات ها جهت افزایش فالوئر واقعی اینستاگرام، همراه با ۳روز تست رایگان و بهترین ربات همه کاره اینستاگرام برای سیستم عامل های ویندوز و اندروید می باشد و تمام سعی خود را برای بالا بردن راندمان کاری و ارزش صفحات آنلاین کسب و کار کاربران تست کرده و عرضه نموده است. استفاده کنندگان از ربات اینستاگرام اینستاساز موفق شده اند که میزان فروش خود را در برنامه اینستاگرام، دو برابر کنند و تعداد فالوئرهای ثابت و وفادار را جذب کنند. مجموعه فالوور بست از سال ۱۳۹۴ تا کنون موفق شده حجم بزرگی از بازار فروش سرویسهای شبکه های مجازی را از آن خود کند و ما این موفقیت را مدیون مشتریان وفادار و همچنین تیم قوی فالوور بست هستیم . به همین دلیل یکی از محبوب ترین برنامهها در میان کاربران است و ریت آن در گوگل پلی 8/4 از0/5 است.

بنابراین بهتر است به سراغ ابزارهای تحلیلی گوناگون رفته و براساس تعاملات پیشین، میزان بازدیدها و ترافیک، بهترین زمانها را انتخاب کنید. بنابراین اگر فرصت این کار را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم بجای گرفتن یک عکس و اشتراک گذاری آن، چندین عکس بگیرید و به صورت همزمان در یک عکس ترکیب کنید و سپس آن را به اشتراک بگذارید. البته حق هم دارید، چون احتمالا یک سری چیزها را نمیدانید. از این روش ها می توانید برای صفحه های شخصی خود هم استفاده کنید. به طور دائم بررسی کردن کامنت ها و حذف کردن توهین ها واقعا کار بسیار دشواری است. اگر صفحه شما تجاری باشد، امکان افزودن لینک و موقعیت مکانی به آن نیز وجود دارد. به همین علت فعالیت آن ها در اینستاگرام نیسب به گذشته، گسترده تر شده است. یکی از راههای افزایش تعداد فالوور ها و در نتیجه معتبر تر به نظر رسیدن خرید فالوور فیک است. به هرحال میان اینهمه افراد مشهور و سرشناس در جهان، رقابت برای محبوب تر بودن کار آسانی نیست. در واقع می توان این گونه گفت که کاربران با استفاده از این ربات هوشمند، دیگر هیچ لزومی به خرید فالوئر و یا خرید لایک ندارند. با استفاده از ربات اینستاگرام ایران سوشال، این امکان وجود دارد که با صرف پایین ترین هزینه ممکن، فالوئرهای حقیقی و فعال ایرانی نامحدودی را فقط با چندین کلیک ساده به طور اتومات و هدفمند از سرتاسر اینستاگرام برای پیج اینستاگرام خود جذب نمود. برای شماهم این پیش اومده برای تعداد زیادی بخواین ارسال انبوه پیام تلگرام انجام بدین این افراد میتوانند اعضای کانال شخصی شما باشند یا افرادی که در گروه است ارسال پیام به تک تک کار سخت و خسته کننده است راه حل پیشنهادی برای شما استفاده ازپکیج ارسال انبوه پیام تلگرام فالووان است. ربات اینستاگرام این قابلیت را دارد که به طور خاصی، جذب فالوئر کند مثلا ممکن است که یک بیزینس در شهر شیراز راه اندازی شده باشد و در صدد جذب فالوئرهای مشخصی از شهر شیراز باشد، ربات اینستاگرام این قابلیت را دارد که تعیین محدوده کند و فالوئرهایی که دارای لوکیشن شیراز هستند را به پیج مورد نظر اضافه کنند.




نویسنده : javid تاریخ : شنبه 6 آبان 1402

چرا به بیان نیاز داریم؟


آموزش فن بیان زهرا شیراحمدی برای انتقال معنا


شاید اولین و بارزترین نتیجه توانایی برقراری ارتباط، گفتار روزمره باشد که به راحتی می‌توان معنای خود را به مخاطب منتقل کرد.

شاید این یکی از مشکلات افرادی باشد که نمی توانند هدف خود را برای شنونده توضیح دهند و به خاطر آن رنج می برند.

.

توانایی متقاعد کردن

یکی دیگر از مزایای گفتار، قدرت آن در ایجاد انگیزه در افراد است.

گاهی اوقات باید عقاید و نظرات دیگران را قبول کنیم که به معنای اعتماد به آنهاست

اینکه بتوانیم با استفاده از روش ارتباطی مناسب دیگران را متقاعد کنیم می تواند راه رسیدن به هدف ما باشد.

.

.

پیشرفت سریعتر

احتمالاً افرادی را دیده اید که سال ها در پست های سازمانی بوده اند و قادر به بیان مهارت های خود نیستند.

اگرچه این افراد در کار خود مهارت های بالایی دارند، اما به دلیل ناتوانی در بیان مهارت های خود و مذاکره برای ترفیع، فرصت های بهتری ندارند.

.

شغل و پول خوب پیدا کنید

داشتن مهارت گوینده رادیو برای ابراز وجود در مصاحبه شغلی یکی از مزایای یک فرد برای استخدام است.

زمانی که متقاضی یا صاحب کسب و کار بیان متقاضی و استفاده از کلمات و عبارات مناسب را می بیند و شیوه بیان را می پسندد، به دلیل اثر هاله ای، ناخودآگاه دیگران را احساس می کند. برای این شغل نیز شرایط لازم وجود دارد.

بنابراین، افرادی که مهارت‌های ارتباطی مؤثر دارند، مهارت‌های ارتباطی و متقاعدسازی عالی دارند و اغلب در پست‌های مدیریتی منصوب یا استخدام می‌شوند.

.

.

احساس قوی و اعتماد به نفس

فردی که بتواند سریع پاسخ دهد و از جملات معنادار و روان استفاده کند همیشه این توانایی را در خود احساس می کند و از این توانایی لذت می برد.

در هر گروهی، چنین فردی یکی از خوش صحبت‌ترین افراد گروه محسوب می‌شود و همه منتظر شنیدن بیانی شیواتر از زبان او هستند.

.

احساس قدرت و اعتماد به نفس یکی از ویژگی های همیشگی چنین فردی است. چون از خودش حرف می زند از کلمات و جملات گویاتر و زیباتر استفاده می کند و احساسات درونی خود را بهتر تحلیل می کند.




نویسنده : javid تاریخ : جمعه 28 مهر 1402

غلامحسین مظلومی درگذشت

غلام‌حسین مظلومی بازیکن پیشین و مربی فوتبال ایرانی است. مظلومی در دوران بازیگری، عضو باشگاه استقلال تهران وتیم ملی ایران بود. اودر گذشته مدیر تیم فوتبال استقلال تهران بود.

مظلومی در تیم تاج و شهباز با به‌ثمر رساندن ۶۵ گل در جام تخت جمشید و جام باشگاه‌های ایران و سه دوره کسب عنوان گلزن برتر لیگ تخت جمشید (دوره اول ۱۵ گل دوره دوم ۱۰ گل و دوره چهارم ۱۹ گل) دارای یک رکورد است.

همچنین در سه دوره شرکت تاج در جام میلز با زدن ۲۶ گل آقای گل مسابقات میلز بود. در سال ۱۳۵۶ پس از جدایی از شهباز به الوصل امارت پیوست و با درخشش او الوصل قهرمان جام حذفی امارت شد و مظلومی با زدن ۹ گل بهترین گلزن مسابقات شد.

در سن ۲۹ سالگی در بازی با ذوب آهن مینیسک پای او دچار آسیب شدید شد و با اینکه آن زمان جراحی مینیسک به سادگی مقدور نبود ولی او بازگشت موفقیت آمیزی به فوتبال داشت و مجدداً برای تیم ملی انتخاب شد. ولی پس از چند ماه در بازی با تیم سابق خود نفت آبادان دچار اسیب دیدگی مجدد شد و در سن ۳۰ سالگی در حالیکه در اوج دوران بازیگری بود مجبور به خداحافظی از فوتبال شد.

غلامحسین مظلومی پس از کسب افتخارات زیاد در دوران بازیگری در تیم ملی و رده باشگاهی به جرگه مربیان پیوست. کلاسهای مریگری را با موفقیت به اتمام رساند. او دارای مدرک مربیگری A B ،C آسیایی و دارای مدرک B اروپا(اتحادیه فوتبال انگلیس) می باشد.


غلامحسین مظلومی درگذشت

سایت جوان ایرانی این ضایعه را به بازماندگان وی و اهالی فوتبال ایران تسلیت می‌گوید.

 

غلامحسین مظلومی درگذشت




نویسنده : javid تاریخ : جمعه 14 مهر 1402

پنج توضیح چرا فیسبوک برای فالوور اینستاگرام بدترین امکان است

 

همۀ اینها در نهایت باعث جلب اعتماد و توجه بیشتر از طرف فالورهای واقعی خواهند شد. همچنین فالووریاب با مشاهده و بازدید انبوه استوری از طرف پیج شما برای شما فالور واقعی جذب می کند. مواردی که در ادامه توضیح میدهم، روشهای کاملاً طبیعی و البته رایگان برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان است و در مورد روشهایی مثل استفاده از برنامههای فالور بگیر اینستاگرام و دیگر روشهای غیر طبیعی نیست. خیر در صورتی که پیج را فعال نگه دارید و به تولید محتوا ادامه دهید با ریزش فالوور مواجه نمی شوید! در این صورت میتوانید در کوتاهترین زمان صاحب پیجی شوید که تعداد زیادی فالوور فعال دارد. مثلا اگر پیجی 10 کا فالوور داشته باشد و هر پست آن میانگین 1000 الی 1500 لایک بخورد چیزی حدود 1 الی 3 میلیون تومان ارزش دارد. همچنین ممکن است یک عنصر UGC (محتوای ایجادشده توسط کاربر) نیز به مسابقه اضافه کنید؛ بهاینترتیب که افراد عکسی از خودشان پست میکنند و از هشتگی خاص همراه با دنبال کردن اکانت شما استفاده میکنند. کسانی که یک قدم جلوتر از دسته اول هستند چون یک بار کلی پول از دست دادند و فالوور خریدن و آخرش هم هیچ نتیجه ای نگرفتند . ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور، دنبالکنندگان بسیار زیادی را به سمت پروفایل شما سرازیر میکنند اما هیچ کدام از آنها به صورت واقعی دنبال کننده یا فالوور محتوای صفحات شما نیستند. از دیگر روش های عالی برای دیده شدن می توان به جذب فالوور در صفحات اینستاگرام اشاره کرد . از جمله مزایای این روش میتوان به سرعت بالای آن، هزینه های کم خرید فالوور و واقعی بودن آنها اشاره کرد.

Free photo handmade cosmetics, salt bright scented bath bombs. the concept of body care. از مزایای استفاده از این وبسایت، افزایش سرعت و دقت بالای آن است که در کمترین زمان ممکن بالاترین سفارشات مورد نظر شما را فراهم می کند. همچنین، اینستاگرام امکان اندازهگیری دقیق تأثیر تبلیغات را فراهم میکند تا تبلیغدهندگان بتوانند استراتژیهای خود را بهینهسازی کرده و به نتایج مطلوب در فروش دست یابند. یک وبسایت خوب برای خرید فالوور، امکان مشاوره قبل از خرید را برای مشتریان خود فراهم کرده و به سوالات آنها پاسخ میدهد. این خود یک نخ به اینستاگرام میدهد که پیج برای کاربر محبوب است، پس به آن رتبه میدهد. نماد اعتماد، نشان دهنده معتبر بودن وبسایت است و به کاربران اطمینان خاطر میدهد که مشکلی در خریدشان پیش نخواهد آمد. ربات اینستاگرام کارهایی مانند فالو، لایک، کامنت، دایرکت و بازدید استوری و غیره را انجام میدهد تا عملکرد و امتیاز پیج شما در اینستاگرام بالا بروند. این هزینه گرچه رقمی است بالا اما با برنامه ریزی بلند مدت و دقیق می توان در طول مدت مشخصی و بواسطه جلب اعتماد خریداران محصولات تولید شده توسط سرور افزایش دهنده، شاهد بازگشت سرمایه اولیه بود. ما در این مطلب قصد داریم تا آموزش دهیم که چگونه باید فالوور اولیه اینستاگرام را جذب . این بخش از آموزش صفر تا صد اینستاگرام به لایو اختصاص پیدا میکند. کسانی که احتمال میرود تا به محتوای تولیدی شما علاقه داشته باشند اما به صورت ارگانیک و طبیعی شما را پیدا نمیکنند، باید به صورت هدفمند جذب شوند.

افرادی را برای پیج اینستاگرام شما جذب می کند که دقیقا شما تعیین میکنید چه خصوصیاتی داشته باشند و به چه موضوعاتی علاقه داشته باشند، با این وجود باز هم این افراد با این خصوصیات در نهایت تصمیم میگیرند که پیج اینستاگرام شما برای آنها مفید هست یا خیر، در صورتی که مفید باشد شما را فالو می کنند و از اعتبار شما در سایت با گرفتن فالوور کسر می شود و در غیر اینصورت شما هزینه ای برای افرادی که شما را فالو نمیکنند نمی پردازید، شما هزینه استفاده از فالووریاب یا هزینه مدت زمان استفاده از فالووریاب را نمی دهید و فقط و فقط زمانی هزینه از شما کسر می شود که شما فالووری را که به دنبالش بوده اید را جذب کرده باشید. با خرید از سایت بای فالوور می توانید مطمئن باشید که باکیفیت ترین محصولات را به پیج خود اضافه کرده اید. این سلبریتی های زن محبوب ترین سلبریتی های زن جهان در اینستاگرام در سال 2022 هستند. به نحوی که در همان سال در حدود 300 میلیون فالوئر داشت. حضور در این فضا علاوه بر یادگیری نیازمند پیروی از یک سری استراتژی خواهد داشت که یکی از آنها افزایش فالوور ارگانیک یا غیر ارگانیک است. با استفاده از ابزار تحلیل هشتگ میتوانید به عملکرد یک هشتگ خاص و دادههای مربوط به استفاده از آن دسترسی مستقیم داشته باشید تا ببینید که کدام هشتگ برای شما مناسب است. در این قسمت باید رقبا را تحلیل کنید و از آنها ایده بگیرید. این کار زمان بر است و ممکن است بسیاری از مردم مشتاق انجام این کار نباشند. وجود این فاکتورها در کنار هم می تواند به جذب فالوور واقعی بیشتر در پیج اینستاگرام شما کمک کرده و به مرور زمان علاوه بر افزایش فالوور هدفمند باعث افزایش سطح تعامل صفحه شما نیز در این شبکه اجتماعی شود.

یکی از ابتدایی ترین روش ها برای افزایش فالوور، استفاده از تولیدات محتوایی خلاقانه تصویری و ویدیویی، استفاده از کپشن های مناسب و استوری های جذاب است. ممکن و با مناسب ترین قیمت در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در این بستر امکانات ویژه ای در اختیار صاحبان کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است تا بتوانند از این طریق، به رشد پیج خود کمک کنند و از مؤثرترین روش های تبلیغات برای جذب فالوور استفاده نمایند. وبسایت فروشگاهی ایرانی فالو جزو معدود سایتهای فارسی زبان میباشد که علاوه بر خدمات فالوور اینستاگرام، تمامی خدمات و سرویسهای اینستاگرام را با بهترین کیفیت ممکن و قیمتهای رقابتی در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار داده است. در غیراینصورت می توانید به عنوان بهترین گزینه از آن استفاده کنید. دختر را دوست دارم” یا آنها را درست در انتهای عنوان قرار داده ام. کپی کردن حساب اینستاگرام یک رقیب سرگرم کننده نیست ، اما بسیار هوشمندانه است که اینستاگرام رقبا را بررسی کنید و ببینید مخاطبان شما چه نوع محتوایی را بیشتر دوست دارند ، با فرض اینکه مخاطبان شما یکسان هستند. به عنوان مثال ، پسندیدن عکس ها با هشتگ های خاص ، دنبال کردن دنبال کنندگان در یک صفحه خاص ، پسندیدن عکس های با یک نقشه خاص و اینستاگرام اینستاگرام هر کاری را دوست دارید انجام می دهد. عکس میتواند به دو صورت پست یا استوری در اینستاگرام بارگذاری شود. و شما یکی دو چیز در مورد عکاسی و ویرایش عکس می دانید ، اکنون زمان شروع ارسال است.

سپس باید اهراز هویت دو مرحله ای در اینستاگرام را نیز فعال کنید. به این ترتیب تعداد فالورهای فعال و واقعی تان را نیز از دست می دهید! یکی از ارکان اصلی در حقیقی بودن افراد ، داشتن عکس پروفایل و متن مناسب در پروفایل است. موضوع اصلی محتوای پستهای او چیست؟ طبق این پژوهش در این اوقات پستهای کمتری گذاشته میشود و عدهی بیشتری در حال مرور پست ها، لایک کردن و یا گذاشتن کامنت هستند. همچنین پستهای فالوورهای واقعی دارای لایک و کامنت میباشد. پس از اینکه فرد پستی را برای مشاهده انتخاب کند، سایر پستهای مرتبط در ادامه آن نمایش داده میشوند. قطعاً اگر پستهای مناسب و با کیفیت داشته باشید و تعداد فالوورهای شما نیز کم باشد، مثلاً 50 عدد باشد، کسی شما را فالو نمیکند و این نشان دهنده اهمیت افزایش فالوور است، حتماً باید در زمان شروع بلاگری به فکر تهیه فالوور جدید باشید. زیرا اینستاگرام می تواند پست های مربوطه را به افراد منطقه نشان دهد. البته بهتر است در هنگام خرید فالوور اینستاگرام به این موضوع توجه کنید که پلتفرمهایی که قیمت پایینتری نسبت به بازار به شما ارائه میدهند، قابل اعتماد نیستند و این احتمال وجود دارد که بعد از دریافت وجه، خدمات مربوطه را به شما ارائه ندهند. با گسترش استفادهی کاربران از شبکهی اجتماعی اینستاگرام و تمرکز کسب و کارها روی این پلتفرم، یکی از مهمترین دغدغه های مدیران کسب و کار، کم شدن فالوورهای اینستاگرام است که تاثیر بسزایی در میزان نرخ فروش فروشگاه اینستاگرامی آنها می گذارد.فضای رقابت کسب و کارها در پلتفرم اینستاگرام آنقدر سنگین و پر هزینه شده که با کوچکترین غفلت و اشتباه در استراتژی تولید محتوا و بازاریابی، در مدت زمانی کوتاه بخش قابل توجهی از مخاطبان و فالوورهای خود را از دست خواهید داد. با پرداخت هزینه معین در این سایت، می توانید تعداد فالوور موردنظر خود را خریداری کنید و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید.

شما می توانید از طریق منو اصلی سایت، گزینه خرید فالوور را انتخاب و پکیج مورد نظرتان را خریداری کنید. محوریت اصلی فعالیت پنلدار فروش خدمات اینستاگرام است. استفاده زیاد از کلمات کلیدی راه حل مناسبی نیست اما بهتر است مرتبط ترین کلمات کلیدی را در قسمت نام قرار دهید تا در جستجوها بهتر پیدا شوید. زمانی که پست های ارسالی اینستاگرام در معرض دید کاربران بیشتری قرار می گیرند، تعداد بازدید، لایک و کامنت پست افزایش پیدا کرده و با توجه به الگوریتم های اینستاگرام، وارد بخش اکسپلور می گردد. چه در اینستاگرام تازه وارد باشید و چه جز کسب و کارهای بزرگ باشید در هر صورت به رشد و پیشرفت نیاز دارید. از مزایای سایت دکتر مجیک میتوان به وجود مقالاتی برای راهنمایی مشتریان جهت پیشرفت پیج پس از خرید خدمات اشاره کرد. سعی کنید فقط یک بار برای همیشه بعد از خرید پیج ایسنتاگرام نام کاربری تان را عوض کنید. ۳. برای ساخت یک استوری روی گزینه Story بزنید، برای ساخت ویدیوی ۱۵ ثانیهای روی Reels و برای مخابره زنده ویدیو به سراغ Instagram Live بروید. همچنین برای ساخت اکانت جدید نیاز به تغییر مک، مسترکد گوشی، آی پی غیر ایران و مختلف، نسخه متفاوت اینستاگرام، گوشی متفاوت دارید.

مانند فالوور اینستاگرام خارجی (در مدل های متنوع فیک و واقعی با انواع ضمانت های متفاوت) که میتوانید خریداری کنید. با این حساب روش های افزایش فالوور هم متفاوت است. ورود به بخش اکسپلور باعث ارتقای پیج شما شده و همچنین اعتبار آن را نیز افزایش می دهد. پس از هماهنگی های لازم با شما، اطلاعات پیج خریداری شده (شامل نام کاربری و رمز عبور) به شما تحویل داده خواهد شد. انتخاب نام کاربری زیبا برای اینستاگرام این دسته بسیار در جذب افراد تاثیر گذار است و هرچه از نام کاربری غمگین برای اینستاگرام استفاده نکنند جذاب تر است. در صورتی که میخواهید از برنامههای فالوور بگیر استفاده کنید، میتوانید از روشهای رایگان افزایش فالوور بهره ببرید. هر نوع فالووری که از سایت فالوبگیر خرید میکنید اطمینان داشته باشید که تمامی آنها واقعی و با کیفیت بوده و برای افزایش میزان تعامل پیج شما بهتر است. بنابراین در هنگام پلتفرم مناسب برای خرید فالوور، حتما از کیفیت پاسخگویی پشتیبان محصول اطمینان حاصل کنید. از آنجایی که خرید فالوور به صورت آنلاین انجام میشود، بایستی قبل از خرید از امنیت آن اطمینان حاصل کنید. برای مطلع شدن از زمان آنلاین بودن مخاطبان خود میتوانید از ابزارهای آنالیز اینستاگرام کمک بگیرید. همه این توضیحات داده شد تا دلیل اصلی ارزان بودن قیمت فالوور اینستاگرام را با شما به اشتراک بگذاریم. در ابتدای راه برای تسریع در روند بازگشت سرمایه، قیمت های محصولات نسبت به رقبا اندکی بیشتر و در برخی موارد نسبتا تفاوت چشمگیری داشت اما به محض اینکه به هدف اصلی یعنی بازگشت سرمایه اولیه رسیدیم، قیمت محصولات را به طور چشم گیری کاهش دادیم. یا مثلاً برای کاهش تعامل کاربر با صفحه خود لازم نیست کاری انجام دهید.

اگر قصد خرید پیج را دارید بهتر است پیج با فالوورهای واقعی بخرید که نرخ تعامل پیج تان پایین نباشد! اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد ، از مشتری فرار می کنید. چند نمونه از این فیلتر ها را برایتان توضیح می دهیم. شما می توانید با استفاده از این فیلتر ها ، جذب فالوور را برای خودتان هدفمند سازید. با استفاده از روش پاپ آپ با صرف هزینه ای کم چند صد هزار نفر می توانند تبلیغ پیج شما را ببینند و اگر پبج شما را فالو کنند مطمئن هستید که تمامی فالوورهای اضافه شده واقعی هستند. استفاده از هشتگ مناسب، تولید محتوای جذاب، استفاده از عکس و فیلم باکیفیت، همکاری با پیجهای مشابه و کم فالوور از جمله راههایی هستند که میتوانید بدون پرداخت هزینه بر تعداد فالوورهای خود بیفزایید. تمام فالوورهای واقعی دارای عکس پروفایل، بیو و پست می باشند که جلوهگر واقعی بودن آنهاست. اگر فالوور اینستاگرام خود را از سایت های معتبری مانند سایت پونیشا مارکت خریداری کنید، به هیچ عنوان دچار ریزش نمی شوند؛ چرا که تمامی فالوورهای عرضه شده در این سایت واقعی هستند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام، خرید آن از سایت های معتبر مانند سایت پونیشا مارکت می باشد که به مرور زمان شما را نسبت به رقبای خود متمایز ساخته و در نتیجه سبب افزایش درآمد شما می گردد. این روش نسبت به روش جذب فالوور طبیعی سریع تر است. راه های پیشنهادی و جایگزین های موجود به جای خرید فالوور فیک پیج اینستاگرام در این مقاله می توانند به شما کمک کنند تا مسیری را به سمت رشد فالوور طبیعی طی کنید. شما می توانید تنظیم نمایید در صورتی که تعداد فالوور های یک پیج از حدی بیشتر و یا کمتر بود ، برای شما جذب نشود.




نویسنده : javid تاریخ : شنبه 8 مهر 1402

شارژ کارتریج چگونه انجام می‌شود؟

شارژ کارتریج چیست و چگونه انجام می شود؟

شارژ کارتریج یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان چاپگر است. فرقی نمی کند چاپگر جوهر افشان داشته باشید یا از چاپگر لیزری استفاده کنید، در هر صورت پس از مدتی باید کارتریج دستگاه خود را شارژ کنید. در این مقاله به شما می گوییم شارژ کارتریج چیست و چگونه آن را انجام دهید. اگر قصد دارید کارتریج جوهر خود را شارژ کنید یا می خواهید نحوه شارژ کارتریج تونر لیزری را یاد بگیرید، با ما همراه باشید.

شارژ کارتریج جوهر در چاپگر جوهر افشان

همانطور که در مقاله "کارتریج چیست؟" همچنین گفتیم که کارتریج جوهر در چاپگرهای جوهرافشان استفاده می شود و دستگاه نیاز به مکانی برای نگهداری جوهر دارد. جوهر پس از مدتی تمام می شود و باید کارتریج چاپگر را دوباره پر یا تعویض کنید. قبل از اینکه در مورد نکات تخصصی برای پر کردن کارتریج جوهر صحبت کنیم، بیایید به مراحلی که باید دنبال کنید نگاهی بیندازیم.

مراحل شارژ کارتریج جوهر

قبل از انجام هر کاری، باید دفترچه راهنمای چاپگر خود را بررسی کنید و با مطالعه آن، متوجه خواهید شد که چه نوع جوهری با دستگاه شما سازگار است.

در مرحله بعد نیاز به خرید تجهیزات شارژ مناسب و باکیفیت خواهید داشت. این کیت شامل جوهر چاپ، سرنگ و دستکش است.

پس از آماده سازی شرایط و اطمینان از بازکردن قفل دستگاه، کارتریج را با دقت از روی کارتریج خارج کنید. حتما سر کارتریج را با یک پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید.

سرنگ را با جوهر پر کنید و محل تزریق جوهر را روی کارت پیدا کنید. توجه داشته باشید که گاهی اوقات برای پیدا کردن سوراخ تزریق جوهر باید برچسب روی کارتریج برداشته شود.

پس از برداشتن برچسب، سوزن سرنگ را در سوراخ کارتریج فرو کنید و به آرامی جوهر را تزریق کنید. میزان جوهر مورد نیاز برای هر کارتریج بستگی به مدل و مدل چاپگر دارد و تمامی این اطلاعات در دفترچه راهنمای دستگاه موجود است.

تزریق با سرنگ جوهر کارتریج

پس از اتمام تزریق جوهر، نوبت به خارج کردن کارتریج می رسد. برای انجام این کار، از یک سرنگ خالی استفاده کنید و هوا را به داخل کارتریج فشار دهید تا جوهر به سمت بالا حرکت کند.

در مرحله آخر کارتریج را تمیز کرده و پس از آب بندی لیبل آن را داخل چاپگر خود قرار دهید.

شارژ کارتریج جوهر ارزان تر از خرید کارتریج جدید است. با این حال، با توجه به توصیه های متخصص، این کار نباید انجام شود. به گفته این افراد، اگر از جوهر بی کیفیت استفاده کنید یا کارتریج جوهر را به اشتباه شارژ کنید، چاپگر دچار مشکل شده و ضررهای زیادی را متحمل خواهید شد. بنابراین توصیه می کنیم قبل از انجام این کار حتما با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا متحمل هزینه های زیادی نشوید.

پر کردن کارتریج تونر در پرینترهای لیزری

تونر کارتریج opladen

کارتریج های پرینتر لیزری حاوی ماده ای به نام تونر هستند و پس از اتمام می توان آنها را دوباره پر کرد. شارژ کارتریج لیزری باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و به شما این امکان را می دهد که با هزینه بسیار کم از کارتریج برای مدت طولانی استفاده کنید. قبل از یادگیری نحوه بارگیری کارتریج تونر، باید ابزارهای زیر را آماده کنید:

یک کارتریج تونر با کیفیت بالا که متناسب با دستگاه شما است

پیچ گوشتی چهار طرفه

مات نرم

چند روزنامه ضایعاتی

یک ابزار تیز

مرحله بارگیری کارتریج لیزری

کارتریج تونر را از چاپگر خود خارج کرده و پیچ های محفظه آن را باز کنید.

پوشش جانبی کارتریج لیزر را بردارید

پس از برداشتن پوشش جانبی کارتریج، در ابتدا درام را بردارید و بیرون بکشید.

طبل را بیرون بیاورید

پس از خارج کردن درام از کارتریج، رول PCR را نیز مطابق شکل زیر جدا کنید.

فیلم PCR را بردارید

در این مرحله با استفاده از ابزار نوک تیز، ابتدا میله PCR را کمی به سمت راست فشار دهید. سپس آن را بالا بکشید و در نهایت با حرکت دادن آن به سمت چپ، میله را بیرون بیاورید.

غلتک PCR را بردارید

اکنون باید به قسمت جوهر کارتریج دسترسی داشته باشید و پس از باز کردن پین های دو سر آن، این قسمت را بردارید.

ناخن را باز کنید

در این زمان باید طبق تصویر زیر قسمت های بیرونی آویزان کارتریج را جدا کنید.

قسمت بیرونی کاست را جدا کنید

مرحله بعدی برداشتن فنر کارتریج است که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

کارتریج فنری کابوت

اکنون زمان جدا کردن دو قسمت اصلی کارتریج لیزر است: قسمت جوهر پر کردن مجدد و قسمت تونر. در این مرحله قسمت کارتریج تونر را با دست نگه دارید و مانند شکل زیر دو قسمت کارتریج را از هم جدا کنید.

جوهر و تونر اضافی را پاک کنید

یک فنر در قسمت کارتریج جوهر اضافی وجود دارد که باید آن را بردارید. سپس باید پوشش پلاستیکی را از این ناحیه جدا کنید.

جوهر اضافی را از کارتریج خارج کنید

در این مرحله، زمان برداشتن حوله است. برای این کار باید مانند تصویر زیر پیچ های قسمت ضایعات گاز را باز کرده و تونر اضافی این قسمت را بردارید.

برف پاک کن را بردارید

پاک کننده خود را دور بریزید

حالا یک دستمال نرم بردارید و به آرامی محل ضایعات کارتریج را تمیز کنید. توجه داشته باشید که استفاده از برس برای تمیز کردن این ناحیه باعث خراشیدگی تیغه کارتریج می شود.

پس از تمیز کردن قسمتی از زباله، نوبت به قرار دادن این قسمت در جای خود می رسد. برای این کار ابتدا تیغه برف پاک کن و سپس پوشش پلاستیکی را نصب کنید.

تیغه برف پاک کن و پوشش پلاستیکی را نصب کنید

هنگامی که پوشش پلاستیکی را روی قسمت مربوطه قرار می دهید، مطمئن شوید که شیارها در جای خود ثابت شده اند.

یک پوشش پلاستیکی قرار دهید

یک پوشش پلاستیکی قرار دهید

اکنون زمان تنظیم فنر است.

فنر را قرار دهید

در این مرحله قسمت اصلی کار حاصل می شود یعنی. کارتریج تونر را بارگیری کنید. قسمت دوم کارتریج را که قبلا جدا کرده اید وارد کنید. پیچ های کناری را مانند شکل زیر باز کرده و درپوش این قسمت را بردارید.

شارژ کارتریج جوهر

پس از برداشتن پنل کناری، یک پوشش سفید را مشاهده خواهید کرد. این درپوش را بردارید و جوهر این قسمت را داخل دوربین بریزید.

پوشش کارتریج تونر را بردارید.

اکنون زمان ریختن جوهر در محفظه کارتریج است. اما فراموش نکنید که قبل از انجام این کار، بطری جوهر را به خوبی تکان دهید و پس از قرار دادن درپوش پلاستیکی روی بطری، شروع به کار کنید.

هنگامی که کارتریج لیزری خود را پر کردید، نوبت به اتصال دو قسمت اصلی کارتریج به یکدیگر می رسد.

دو قسمت اصلی کاست را به هم وصل کنید

پس از اتصال هر دو نیمه کارتریج وقت آن است که ناخن ها را در جای خود قرار دهید. برای این کار به هیچ ابزاری نیاز ندارید.

نصب پین های کارتریج

سپس غلتک PCR را تعویض کنید.

چرخ PCR را قرار دهید

پس از نصب غلتک، باید درام را نیز نصب کنید.

نصب درام کارتریج لیزر

آخرین مرحله در شارژ کارتریج تونر بستن درب کناری کارتریج است که طبق تصاویر زیر انجام می شود.

درپوش کناری مخزن جوهر را ببندید. درپوش کناری مخزن جوهر را ببندید. درپوش کناری مخزن جوهر را ببندید.

بارگیری کارتریج در خانه مطمئناً ایده خوب و ارزانی به نظر می رسد. اما بد نیست بدانید که کارتریج های لیزری دارای چیپ ست خاصی هستند که پس از هر بار شارژ باید تعویض شوند. در غیر این صورت، چاپگر شما یک پیغام خطا صادر خواهد کرد. در مورد بارگیری کارتریج جوهر همانطور که گفتیم قبل از انجام این کار با یک متخصص مشورت کنید.

کارشناس آوای فرهنگ آریا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه سفارش نوار است و اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد. با سپردن کارتریج های خود به ما، علاوه بر صرفه جویی در هزینه، عمر پرینتر و کیفیت کار آن را نیز افزایش خواهید داد.

مراجعه به ادامه مطلب: https://avafarhang.com/what-is-cartridge-refill/

 




نویسنده : javid تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1402

آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «من همه چیزم قبل تو انگار یخ زده سرده»

متن آهنگ من همه چیزم قبل تو انگار یخ زده سرده میثم ابراهیمی

من همه چیزم قبل تو انگار یخ زده سرده حس تو توی این دل تنهام معجزه کرده
من تورو خواستم تورو دارم نمیخوام دیگه اون روزا برگرده
سخته بتونم بی تو بمونم حالا میدونم گمشدی تو دنیای منو خیلی پریشونم
سخنه بمونم تو غریبی تو که میدونی بی تو نمیتونم
من حسی جز تو ندارم نه این بار نمیذارم هیشکی جای تو باشه
دنیام داره میپاشه آزادم کن از این درد تنهایی بغلم کرد دور از دستات
تو این دنیای دو روزه حیفه قلبی بسوزه آتیش تو نفسامه درد خاطره هامه
عادت کردم عزیزم اشکامو اینجا بریزم پیش چشمات پیش چشمات
خیلی جاها بود که با تو قبلا اونجا نبودم وقتی تو بودی تنها بودم باز تنها نبودم
میمیرم حالا تو نباشی چی میشد جدا از تو نمیموندم
عاشقتم که مث همیشه فکر منی تو حیف که نفهمیدم دل تنها میمیره بی تو
تو یه کاری کن که بفهمم دیگه این دفعه حرف حساب تو

 

https://musicdel.ir/single-tracks/167343/




نویسنده : javid تاریخ : دو شنبه 27 شهريور 1402

دوره فیشیال پوست در تهران fatemehhabashi.com

معرفی انواع روش های شستشوی صورت

تقریبا همه خانم ها دوست دارند پوستی زیبا و شاداب داشته باشند و برای آن تلاش می کنند. بدون شک داشتن پوستی سالم، زیبا و شاداب تاثیر زیادی بر ظاهر شما دارد. برای این منظور تمیز کردن پوست می تواند بسیار مفید باشد. قرار گرفتن در معرض آلودگی، نور خورشید، مراقبت نادرست و حتی استرس می تواند تاثیر منفی بر روی پوست داشته باشد. در این صورت پاکسازی پوست با مراقبت از پوست باعث پاکسازی و حذف سلول های مرده پوست می شود.

در برخی موارد، پوست با استفاده از روش های رایج مانند لایه برداری یا سایر روش های خانگی پاکسازی می شود. اگر پوست شما از مشکلات پیچیده تری رنج می برد، باید از دستگاه برای پاکسازی پوست خود استفاده کنید. از سوی دیگر، روش‌های خانگی اغلب در بلندمدت مؤثر هستند. به همین دلیل در بیشتر موارد پزشکان استفاده از روش های بالینی را پیشنهاد می کنند.

افراد به دلایل مختلف از روش های مختلفی برای تمیز کردن صورت خود استفاده می کنند. برخی از افراد می خواهند از شر آکنه های صورت خود از جمله جوش های سر سیاه خلاص شوند. برخی افراد نیز راه های مختلفی را برای پاکسازی بدن برای سلامتی و جوانسازی بدن امتحان می کنند.

در این مقاله روش های مختلف پاکسازی پوست و موارد استفاده از آنها توضیح داده شده است.

آیا این یک پاک کننده پوست است؟

پاکسازی پوست تنها روشی است که افراد برای مراقبت از پوست خود از آن استفاده می کنند. این روش ها به طور کلی سه هدف کلی دارند:

از بین بردن سلول های مرده پوست

کثیفی روی پوست چربی و اضافی آن را از بین می برد.

مرطوب کننده، تغذیه یا بهبود خون رسانی به پوست

به همین دلیل پاکسازی پوست بسیار مهم است. شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از مشکلات پوستی مربوط به تمیز نکردن صحیح پوست و باقی ماندن کثیفی و آرایش روی پوست است، به همین دلیل با پاکسازی می توانید تغییر معجزه آسایی در پوست خود مشاهده کنید، در واقع پاکسازی پوست می تواند کمک کننده باشد. شما وضعیت پوست خود را بهبود می بخشید و پوستی شاداب و درخشان خواهید داشت.علاوه بر این، اکثر روش های پاکسازی برای از بین بردن لکه ها، جوش های سرسیاه، جوش های سرسفید و سایر مشکلات رایج پوستی بسیار مفید هستند. و سلامت پوست خود را با افزایش گردش خون بهبود بخشید. مزایای دیگر از روش های مختلف پاکسازی، از جمله مرطوب کردن و تغذیه پوست. و در نهایت برای جلوگیری از پیری زودرس پوست است.

انواع روش های پاکسازی پوست

همانطور که خواندید پاکسازی پوست با هدف مراقبت از پوست انجام می شود که شامل روش ها و تکنیک های مختلفی می باشد. طبقه بندی کلی روش های پاکسازی پوست شامل دو دسته روش های خانگی و روش های بالینی می باشد. با استفاده از محصولات طبیعی می توانید پوست خود را در خانه تمیز کنید. از طرفی می توان روش کلینیکی پاکسازی پوست را نیز زیر نظر متخصص پوست انجام داد. در اینجا موثرترین و بهترین روش های پاکسازی خانگی و کلینیکی پوست ارائه شده است.

روش های خانگی پاکسازی پوست

خودتان می توانید پوست خود را تمیز کنید. در بیشتر موارد، درمان های خانگی پاکسازی پوست، اگر به درستی و با استفاده از مواد باکیفیت انجام شود، نتایج بسیار خوبی به همراه خواهد داشت. بهترین و موثرترین روش ها برای تمیز کردن پوست در خانه عبارتند از:

از شوینده مناسب استفاده کنید

یکی از موثرترین راه ها برای مراقبت از پوست تمیز نگه داشتن آن است. برای این کار باید از یک شوینده مطمئن و با کیفیت مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. با استفاده از پاک کننده، صورت خود را با حرکات دایره ای ماساژ دهید. پس از آن صورت خود را بشویید. می توانید از روغن زیتون نیز استفاده کنید. برای پوست های معمولی و خشک بهترین انتخاب استفاده از روغن زیتون یا نارگیل است. همچنین استفاده از روغن جوجوبا اغلب برای پوست های حساس و چرب توصیه می شود. اگر پوست چرب دارید، باید با استفاده از شوینده مناسب، چربی پوست خود را کنترل کنید. پاک کننده مناسب تمام آلودگی ها را از سطح پوست پاک می کند. پس از آن، فقط صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید و صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید. در پاکسازی پوست شما بسیار موثر است.

یک لایه برداری انجام دهید

لایه برداری بهترین راه برای پاکسازی و پاکسازی پوست است. با لایه برداری پوست، سلول های مرده ساکن در سطح خارجی پوست از بین می روند. در این روش از یک سری محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود که با استفاده از آنها می توان بهتر و عمیق تر به پوست نفوذ کرد و پوست را بهتر تمیز کرد. همچنین می توانید از اسکراب صورت برای لایه برداری استفاده کنید. وقتی می خواهید از اسکراب استفاده کنید، آن را بردارید و با حرکات دایره ای روی صورت خود بمالید. در چنین مواقعی مراقب باشید که از زور زیاد استفاده نکنید، زیرا ممکن است پوست شما آسیب ببیند. پس از انجام مراحل، صورت خود را با آب گرم بشویید. لایه برداری پوست یک پاکسازی عمیق و روشن کننده و روشن کننده پوست بسیار موثر است. کافی است بهترین محصولات را انتخاب کنید و این روش را امتحان کنید تا نتایج شگفت انگیز آن را روی پوست خود ببینید.

پوست صورت را بخورید

تقریباً همه افراد با بخور پوست صورت و عواقب آن آشنا هستند. لکه زدن صورت به حذف سموم و تمیز کردن عمیق پوست کمک می کند. این به طرز شگفت انگیزی در از بین بردن جوش های سرسیاه و لکه های سفید عمل می کند و با مرطوب کردن پوست از خشکی پوست محافظت می کند. می توان از دستگاه بخور برای بخور دادن پوست استفاده کرد. اما حتی اگر این وسیله را ندارید، می توانید ظرفی را از آب پر کنید و آب را گرم کنید. وقتی آب به جوش آمد، صورت خود را در مقابل آن قرار دهید و با یک حوله بپوشانید. برای بخور صورت می توانید از روغن های ضروری مانند اسطوخودوس، بائوباب، کندر و غیره استفاده کنید. بخور صورت در پاکسازی عمیق پوست و از بین بردن آلودگی ها بسیار موثر است. در صورت تمایل می توانید پس از شستن صورت از انواع ماسک های موثر و باکیفیت نیز استفاده کنید. زیرا ماسک ها اغلب بعد از بخار دادن به پوست صورت تاثیر بهتر و عمیق تری دارند.

استفاده از ماسک های صورت

ماسک صورت به تغذیه و پاکسازی پوست شما کمک می کند. علاوه بر این، ماسک صورت پوست شما را نرم و درخشان می کند. اگر می خواهید از پک ماسک استفاده کنید، توصیه می شود به نوع پوست خود توجه کنید و ماسکی متناسب با نوع پوست خود خریداری کنید. از طرف دیگر، می‌توانید آن را خودتان در منزل با استفاده از ماسک‌های خانگی مانند ماسک عسل، جوش شیرین، آبلیمو و غیره تهیه کنید. سپس به سادگی ماسک مورد نظر خود را به مدت 20 تا 30 دقیقه روی صورت خود قرار دهید. سپس صورت خود را با آب گرم بشویید و با یک حوله تمیز خشک کنید.

از تونر استفاده کنید

با استفاده از تونیک PH پوست متعادل می شود. تونرها با طراوت هستند و اغلب می توانند منافذ باز را ببندند. می توانید تونر را با انگشتان خود روی صورت خود ماساژ دهید یا مستقیماً روی صورت خود اسپری کنید. تونرها همچنین پوست شما را هیدراته نگه می دارند. برای استفاده از تونر، کافی است نوع باکیفیت و مناسب پوست خود را خریداری کنید. حتی می توانید با ترکیب آب، گلاب و خیار یک تونر خانگی منحصر به فرد را در خانه تهیه کنید و روی صورت خود بمالید.

از مرطوب کننده استفاده کنید

اکثر مردم با مرطوب کننده ها آشنا هستند و اهمیت استفاده از آنها را می دانند. در واقع استفاده از مرطوب کننده برای سلامت پوست ضروری است و به همین دلیل به شدت توصیه می شود. شما باید با توجه به نوع پوست خود یک مرطوب کننده انتخاب کنید. برخی افراد فکر می کنند که استفاده از مرطوب کننده باعث ایجاد چربی های ناخواسته روی پوست می شود. در صورتی که اینطور نیست. اگر برای مدت طولانی از مرطوب کننده استفاده نکنید، پوست شما چرب می شود. اگر پوست خشکی دارید، به شما توصیه می شود از مرطوب کننده ها و لوسیون های غلیظ استفاده کنید. همچنین اگر پوست حساس یا مختلط دارید، می توانید از مرطوب کننده های مبتنی بر آب یا ژل استفاده کنید. در هر صورت اهمیت استفاده از مرطوب کننده را به خاطر بسپارید و سعی کنید برای سلامتی و مراقبت از پوست خود به طور مرتب از مرطوب کننده استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که اگر می خواهید پوست خود را در خانه تمیز کنید، علاوه بر استفاده از مواد و محصولات مناسب با نوع پوست خود، از مواد و محصولاتی با بالاترین کیفیت و اصالت استفاده کنید. استفاده از محصولات بی کیفیت و استفاده از ترکیبات نامناسب می تواند بر سلامت پوست تاثیر منفی بگذارد و آن را در معرض خطر قرار دهد.

روش های بالینی پاکسازی پوست

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، اگرچه درمان های خانگی اغلب اثرات بسیار خوبی دارند. اما معمولاً اثرات آن با استفاده مناسب و در مدت زمان طولانی‌تری قابل مشاهده است. از طرفی روش های بالینی بلافاصله پس از انجام اثرات خود را نشان می دهند و اغلب اثرات این روش ها بهتر و موثرتر است. برخی از موثرترین و بهترین روش های پاکسازی پوست عبارتند از:

پوست پوست

فیشال صورت اغلب به عنوان بهترین روش بالینی تغذیه و مراقبت از پوست شناخته می شود که نتایج عالی را به همراه دارد. این روش معمولا در کلینیک ها و زیر نظر متخصص پوست انجام می شود. در روش صورت، پوست صورت به طور کامل از آلودگی ها و چربی ها پاک می شود و باکتری های روی پوست نیز از بین می روند. این روش به افزایش رطوبت پوست و تسریع گردش خون و افزایش مواد مغذی ضروری پوست کمک می کند. در اغلب موارد، مراحل زیر در روش پاکسازی صورت انجام می شود:

ماساژ پوست سر: معمولاً در ابتدا با استفاده از روغن های موثر مانند روغن اسطوخودوس، پوست صورت و حتی گردن، ماساژ خاصی برای پوست سر انجام می شود.

پاکسازی: در این مرحله با استفاده از محصولات و مواد مناسب با نوع پوست، پوست پاکسازی می شود. در این مرحله می توان با استفاده از برخی محصولات موثر ماساژ پوست را انجام داد.

لایه برداری پوست: در این مرحله از یک لایه بردار ملایم مناسب با نوع پوست برای از بین بردن لایه مرده پوست و حذف آلودگی های پوست استفاده می شود. همچنین می توان از اسکراب های صورت در برخی از مواد برای لایه برداری استفاده کرد.

بخار دهی صورت: در برخی از کلینیک ها بخار دادن صورت پس از لایه برداری انجام می شود تا منافذ پوست باز شود. معمولا در این مرحله پوست صورت به مدت 10 تا 20 دقیقه دود می شود.

رفع ضایعات پوستی: متخصص کلینیک پس از بخار دادن پوست، ناخالصی های پوست لایه بیرونی را با دستگاه مناسب از بین می برد، در این صورت آکنه، جوش های سرسیاه و سرسفید در این مرحله از روی پوست پاک می شود.

در نهایت، برخی از کلینیک ها از لیزر ملایم استفاده می کنند. برخی از کلینیک ها حتی ممکن است از ماسک ها یا لایه بردارهای شیمیایی برای پاکسازی موثرتر استفاده کنند یا یک حوله خنک روی پوست قرار دهند تا منافذ را ببندد. در واقع آخرین مرحله در روش پاکسازی صورت، نوع پوست است. همه چیز به خواسته شما و کلینیک زیبایی بستگی دارد و همانطور که گفته شد، هر کلینیک می تواند کارها را متفاوت از دیگری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: آموزش فیشیال صورت در تهران fatemehhabashi.com




نویسنده : javid تاریخ : شنبه 11 شهريور 1402

روش‌ها بسیار آسان برای مطالعه همه چیز درباره درمان اضطراب

 

دو روش عمده برای درمان دلشوره و اضطراب وجود دارد که عبارتند از دارو درمانی و روان درمانی که ممکن است به تنهایی و یا با هم انجام شوند. از چه روش های غیر دارویی می توان برای درمان استرس کمک گرفت؟ یکی از بهترین تنفس های عمیق روش 4-7-8یوگا است. نشخوار مداوم؛ به ویژه هنگامی که فرد علائم روانشناختی دیگری را نیز تجربه می کند، ممکن است نشانه بیماری روانی باشد. اگر بر اساس یک برنامه مشخص و منظم ورزش کنید، اعتماد به نفستان افزایش می یابد و احساس سلامت بیشتری می کنید. 21 دقیقه: این زمان نشان می دهد چقدر ورزش کمک می کند تا اضطراب خود را کاهش دهید. تحمل اینکه دیگر نمیتوانی برخی نقشها رو به دلیل گذر زمان بازی کنی اصلاً آسان نیست وقتی بسیار نقشها و آرزوها در سر داری. وقتی قرار است خودمان باشیم، باید به درون خود برگردیم، کودکانه زندگی کنیم و بازیگوش باشیم؛ زیرا برای کودکان مهم نیست که دیگران چه میگویند.

اگر فقط دچار استرس هستید، برای رفع و حل آن باید منبع اصلی این استرس را پیدا کنید. وقتی دچار اضطراب هستید، بسیار آسان است که همیشه افکار منفی داشته باشید و به دنبال انتهای بد یا فاجعه باشید. اگر دچار دلشوره و اضطراب هستید، دمنوش بابونه می تواند باعث رفع دلشوره و اضطراب شما بشود. برخی از مواد تشکیل دهنده بابونه دقیقا همان کاری را با مغز می کنند که داروهای آرام بخش همچون والیوم انجام می دهند. این دارو نیز با دیگر گیاهان آرام بخش همچون رازک، بابونه و سنبل الطیب ترکیب می شود. با اینکه این گیاه خاصیت آرامش بخش دارد اما تحقیقاتی نشان داده است مصرف بیش از حد آن باعث افزیش اضطراب می شود. افرادی که حدود 600 میلی گرم از این گیاه را روزانه مصرف می کنند، آرام تر از افرادی هستند که قرص های آرام بخش مصرف می کنند. یک تحقیق یونانی ثابت کرده است بیمارانی که در مطب در انتظار نوبت خود هستند با استشمام رایحه اسطوقدوس راحت تر این زمان را تحمل می کنند. مشخص شد این افراد استرس کمتری دارند و آرام تر هستند.

این گیاه دارویی نیز در کاهش استرس و داشتن خواب راحت موثر است. فراموش نکنید همیشه وجود یک مشاور آگاه در هر زمینه ای برایتان موثر خواهد بود. این وضعیت در بسیاری از زمینه ها باعث بروز مشکلات برای ما شده و زندگی را بر ما سخت کرده و محدود می کند. احساس عصبی بودن قبل از اتفاقات مهم زندگی یا در موقعیتهای دشوار، بازتاب طبیعی واکنش اصلی «جنگ یا گریز» است که آن را از اجداد خود به ارث بردهایم. کارشناسان توصیه می کنند تا حد امکان در وعده های غذایی خود از امگا سه استفاده کنید. آنچه که در اینجا رخ می دهد این است که سازوکار اضطراب، بیش از حد و به صورت اتوماتیک وارد عمل می شود. اگر به همین منوال پیش برود اصلاً خیابان و کوچهای برای تردد و هوایی برای تنفس باقی خواهد ماند؟ برای مثال فرض میکنیم کاری دشوار در پیش دارید که ۲ ساعت از زمان شما را میگیرد. البته برخی از این تکنیک ها در لحظه پاسخگو هستند در حالیکه برخی دیگر در طول زمان خاصیت درمان گر دارند. از جمله می توان به تکنیک های کنترل ذهن برای آرام شدن اشاره کرد. بنابراین، بر اساس دستور مصرف آن را به میزان کم مصرف کنید.

تا جاییکه در برخی مواقع استرس متعادل میتواند میزان هوشیاری، تمرکز و آماده بودن فرد برای مقابله با تهدید را افزایش دهد. برخی از مواقع مردم در نتیجه گرسنگی مضطرب و عصبی می شوند. یک کپسول حاوی سنبل الطیب در ساعت عصر میل کنید. چون بوی آن بسیار زننده است، باید آن را به جای چای به صورت تنتور و یا به شکل کپسول استفاده کنید. راه رفتن صحیح، نشستن قشنگ، یک برگشت زیبا، دویدن موزون، و خلاصه همه و همهٔ کارهای بازیگری یا به عبارتی حرکات یک بازیگر باید موزون بشد و چه خوب که هر بازیگری قبل از دانستن هنر بازیگری به آموختن حرکات موزون بپردازد… این داروها معمولا به درمان اضطراب هم کمک میکنند، حتی اگر هدف اصلی آنها درمان افسردگی باشد. ترکیباتی که در این گیاه یافت میشود احتمالاً بر گیرندههایی که در مغز وجود دارند اثر میگذارند و موجب آرامش میشوند. اینکه به الگویی برسید تا مطابق آن، بارها و بارها در مورد بیجهت بودن ترسهایتان مجدداً فکر کنید، به مغزتان کمک خواهد نمود تا روشی منطقی برای مواجهه با افکار اضطرابزای خود بیابد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از روانشناس تهران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.




نویسنده : javid تاریخ : سه شنبه 24 مرداد 1402

ریمیکس جدید گرشا رضایی به نام «ریمیکس دریا دریا»

متن آهنگ ریمیکس دریا دریا گرشا رضایی

دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا ♫.
عشقمو ببینم کنار موجا ♫.

 

 ریمیکس جدید گرشا رضایی به نام «ریمیکس دریا دریا»




نویسنده : javid تاریخ : دو شنبه 9 مرداد 1402

تفاوت بین چشم پزشک و بینایی سنج چیست؟



در صورت نیاز به معاینه چشم، مطمئن شوید که فرد مناسب را می بینید. چشم پزشکان، چشم پزشکان و چشم پزشکان بخشی از تیم مراقبت های پزشکی هستند که مردم اغلب به آنها مراجعه می کنند. هر یک از آنها نقش مهمی در ارائه مراقبت های پزشکی دارند، اما بسیاری از افراد در مورد متخصصان مختلف و نقش آنها در حفظ سلامت بینایی سردرگم هستند. سطح آموزش و تخصص (و نوع خدماتی که هر کدام مجوز ارائه می کنند) در بین انواع ارائه دهندگان مراقبت از چشم بسیار متفاوت است. در این مقاله از مجله Dermancade این تفاوت را برای شما بررسی می کنیم.

چشم پزشک: خدمات مراقبت از چشم و جراحی

چشم پزشک یک پزشک یا استئوپات است که در مراقبت از چشم و بینایی تخصص دارد. چشم پزشکان دو دوره آموزشی 12-13 ساله را می گذرانند و دارای مجوز پزشکی و جراحی هستند. این آموزش پیشرفته، چشم پزشکان را قادر می سازد تا طیف وسیع تری از بیماری ها را نسبت به چشم پزشکان و اپتومتریست ها تشخیص و درمان کنند. آموزش عمومی یک مدرک چهار ساله است که پس از حداقل هشت سال تحصیل پزشکی اعطا می شود. برای مشاوره بیشتر می توانید با مشاوره آنلاین چشم پزشک مشورت کنید.

چشم پزشکان همه بیماری های چشم را تشخیص و درمان می کنند، جراحی چشم را انجام می دهند و برای اصلاح مشکلات بینایی عینک و لنز تهیه می کنند. بسیاری از چشم پزشکان نیز در تحقیقات علمی در مورد علل و درمان بیماری های چشمی و مشکلات بینایی مشارکت دارند. از آنجایی که اپتومتریست ها پزشک عمومی نیز محسوب می شوند، گاهی اوقات می توانند سایر مشکلات پزشکی را که مستقیماً به چشم مربوط نمی شود، شناسایی کرده و بیمار را برای درمان به متخصص مناسب تری ارجاع دهند.

آنها طیف کاملی از خدمات چشم پزشکی را ارائه می دهند:

خدمات بینایی، از جمله معاینه چشم

مراقبت از چشم (برای بیماری هایی مانند گلوکوم، سوزش و سوختگی های شیمیایی)

جراحی چشم (برای آب مروارید، آب مروارید، گلوکوم و سایر مشکلات چشمی)

تشخیص و درمان بیماری های چشمی مرتبط با سایر بیماری ها مانند دیابت یا آرتریت

جراحی پلاستیک (برای رفع افتادگی پلک یا صاف کردن چین و چروک)

پزشکان متخصص: آموزش و آموزش اضافی برای نیازهای چشمی خاص

در حالی که چشم پزشکان برای درمان همه مشکلات و بیماری های چشمی آموزش دیده اند، برخی در زمینه خاصی از چشم پزشکی و جراحی چشم تخصص دارند. به این فرد متخصص می گویند. این فرد معمولاً یک یا دو سال را در آموزش عمیق تر (فلوشیپ) در یکی از رشته های تخصصی تر مانند گلوکوم، شبکیه چشم، قرنیه، اطفال، جراحی مغز و اعصاب، جراحی پلاستیک چشم یا موارد دیگر می گذراند. این آموزش و دانش اضافی، چشم پزشک را برای مراقبت از یک بیماری پیچیده یا خاص در نواحی خاصی از بیماری چشم یا گروه خاصی از بیماران آماده می کند.

اپتومتریست: خدمات چشم پزشکی و چشم

اپتومتریست ها متخصصان مراقبت های اولیه بینایی هستند، از غربالگری و اصلاح بینایی گرفته تا تشخیص، درمان و مدیریت تغییرات بینایی. بینایی‌شناس پزشک نیست. یک اپتومتریست پس از دو تا چهار سال تحصیل در دانشگاه، مدرک بینایی سنجی را دریافت می کند و پس از آن چهار سال مدرسه بینایی سنجی را می گذراند. آنها اپتومتریست دارای مجوز هستند و خدمات آنها شامل معاینه چشم و آزمایش بینایی، تجویز لنزهای تماسی، تشخیص بیماری های چشم و تجویز دارو برای سایر بیماری های چشمی است. بسیاری از اپتومتریست ها و اپتومتریست ها به عنوان یک تیم با هم کار می کنند. در ایالات متحده، آنچه اپتومتریست ها برای بیماران مجوز دارند می تواند از ایالت به ایالت دیگر متفاوت باشد.

آنها بر مراقبت از چشم تمرکز می کنند:

معاینه چشم و آزمایش بینایی انجام می شود.

آنها بیماری هایی مانند نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم را درمان می کنند.

عینک و لنز تجویز می کنند.

آنها بصری و بینایی را فراهم می کنند.

آنها بیماری های چشمی، آسیب ها و اختلالات را تشخیص می دهند.

اپتومتریست

اپتومتریست ها متخصصانی هستند که برای طراحی و ارزیابی لنزها و فریم های تماسی، لنزهای تماسی و سایر دستگاه های تصحیح بینایی آموزش دیده اند. آنها از نسخه های چشمی یا بینایی سنجی استفاده می کنند، اما آزمایش های بینایی یا اصلاح اصلاحی بینایی را انجام نمی دهند. تولیدکنندگان عینک مجاز به تشخیص یا درمان بیماری های چشمی نیستند.

تامین، تعمیر و نگهداری عینک، فریم و لنز تماسی

اندازه گیری صورت

ما به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید کدام لنز و فریم بهتر است.

سفارش و بررسی محصولات، از جمله لنزهای تماسی و لنزهای تماسی

در زمان مناسب به مراقب چشم مناسب مراجعه کنید.

بدون بینایی سالم، کار، بازی، رانندگی یا تشخیص چهره افراد دشوار است. عوامل زیادی می توانند بر بینایی فرد تأثیر بگذارند، از جمله سایر بیماری های چشمی مانند فشار خون بالا یا دیابت. اگر یکی از اعضای خانواده مشکل بینایی داشته باشد، می تواند شما را نیز مستعد ابتلا به این بیماری کند. گلوکوم ممکن است در هر زمانی رخ دهد. اکثر تغییرات در بینایی در ابتدا ظریف هستند و تشخیص آنها دشوار است.

اگر معاینه کامل چشم انجام نداده اید، آکادمی چشم پزشکی آمریکا توصیه می کند که همه افراد تا سن 40 سالگی معاینه کامل چشم را انجام دهند و همچنین باید توسط چشم پزشک توصیه شود. حتی اگر سالم هستید، مهم است که یک معاینه اولیه چشم داشته باشید تا بتوانید معاینات بعدی را مقایسه کنید و هر گونه تغییر یا مشکل را تشخیص دهید.

علائم احتمالی زیادی برای بیماری چشم وجود دارد. اگر نگران چشم یا بینایی خود هستید، به چشم پزشک مراجعه کنید. یک آزمایش کامل بینایی توسط چشم پزشک می تواند اولین قدم برای نجات بینایی شما باشد.
............

 

رفرنس: https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-متخصص-چشم-شیراز




نویسنده : javid تاریخ : یک شنبه 25 تير 1402

پلاگین فرم ساز cformsII


یکی از مواردی که باعث محبوبیت وردپرس در بین وب مسترها شده است، وجود امکانات اضافی است. یکی از این ویژگی ها استفاده از افزونه های فرم ساز است. ما در مورد یکی از این افزونه ها با شما صحبت خواهیم کرد. بیایید وبلاگ را دنبال کنیم

معمولا طراحی فرم های مختلف برای هر برنامه نویسی کار سختی محسوب می شود. اما امروز می خواهیم برای شما که وردپرس را به عنوان سیستم مورد نظر خود انتخاب کرده اید افزونه ای به نام cformsII به شما معرفی کنیم. با نصب این افزونه به راحتی می توانید هر شکلی را با هر نوع سبک فیلد شکل دهید.

این افزونه ویژگی های زیادی دارد که به اختصار به برخی از آنها اشاره می کنم

طراحی فرم های چند صفحه ای

راه آسان برای پر کردن و ارسال فرم ها

شروع کار با یک روش از پیش طراحی شده آسان است

امکان ارسال فرم در آژاکس

امکان آپلود عکس و فایل با فرم

کافیست افزونه را از ما دانلود و نصب کنید و پس از فعال سازی فرم خود را بسازید و به صفحه مورد نظر خود اضافه کنید یا با استفاده از دکمه افزودن در ویرایشگر در حالت بصری آن را متن کنید.

بیشتر بخوانید: https://blogten.ir/cformsii-plugin/  




نویسنده : javid تاریخ : جمعه 16 تير 1402

vlan چیست؟ آشنایی با انواع آن

در ابتدای مقاله با سوال vlan چیست سعی میکنیم بحث رو بازتر کنیم تا به بیشتر سوالات مون در کمترین حجم ممکن پاسخ داده بشه و سعی میکنیم تا با انواع، مزایا و معایب vlan آشنا بشیم.

vlan چیست؟
اولین سوالی که برای ما ممکن است پیش بیاید و پیش نیاز مراحل بعدی مقاله میتونه باشه این هست که vlan چیست؟ در لغت ما حرف V رو در ابتدای این کلمه داریم که مخفف کلمه ی Virtual میباشد که معنای مجازی میدهد..

LAN مجازی یک شبکه ی محلی از کامپیوتر های شبکه است که مسیر هایی برای برقراری ارتباط با سرور در همان محدوده رو پیاده میکند.

انواع vlan
با توجه به نوع استفاده ما 5 نوع VLAN داریم که به شرح زیر است:

Management VLAN
Data VLAN
Voice VLAN
Default VLAN
Native VLAN
مزایا و معایب vlan
یکی از مزیت های vlan که مزیت اصلی آن محسوب می شود این است که اندازه ی دامنه های پخش رو کاهش می دهد. اگر یک بسته ی تزریق شده به شبکه داشته باشیم ممکن است منجر به یک حمله ی سایبری شود و این مورد می تواند یک عیب برای vlan محسوب شود.

اگر شما نیاز داشته باشید که از vlan استفاده کنید میبایست حداقل 200 دستگاه در شبکه ی محلی خودتون داشته باشید و این مورد رو می توانیم به چشم یک نقطه ضعف ببینیم.

از اینکه با این مقاله ی جوان ایرانی همراه بودین سپاسگذاریم و پیشنهاد میکنیم تا از دیگر مطالب در دسته بندی تکنولوژی دیدن کنید.

vlan چیست؟ آشنایی با انواع آن




نویسنده : javid تاریخ : یک شنبه 4 تير 1402

آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام «تو از پرواز میگفتی هوات بوی سقوط میداد»

متن آهنگ تو از پرواز میگفتی هوات بوی سقوط میداد مهدی احمدوند

 

به چشمای تو مشکوکم به دنیای نفس گیرت
به چشمات که میگفت چیزی ازم نمیشه دستگیرت
تا بودی این نگاه من تو چشمای تو جون میداد
اگه چشمای تو میخواست بهم حس جنون میداد
تو از پرواز میگفتی هوات بوی سقوط میداد
میدونستم ولی چشمات بهم حق السکوت میداد
سقوط زندگیمونو با چشمای خودم دیدم
منو آسون رها کردی تورو آسوده بخشیدم
یکی پای منو انگار از احساس تو قطع کرده
کدوم مسیرو باید رفت که بازم بازی برگرده
یه تب به حال من دادی که تو مرگم زمین گیرم
میدونم که همین روزا تو دنیای تو میمیرم

 

https://musicdel.ir/single-tracks/176946/




نویسنده : javid تاریخ : جمعه 2 تير 1402

معرفی کتاب های انگلیسی بر اساس سطح بندی

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

بر اساس گزارش ها و آمارهای موجود، یادگیری زبان انگلیسی برای همه امکان پذیر نیست. گاهی انتخاب روش نامناسب زبان آموزی ما را به مسیری اشتباه سوق می دهد، گاهی یک مسیر طولانی یادگیری زبان ما را خسته می کند و جرات ادامه دادن را به ما نمی دهد. به خصوص اگر پایه زبان زبان آموز صفر باشد، روند یادگیری زبان طولانی خواهد بود. این دوره برای کسانی که قصد رفتن به خارج از کشور را دارند رنگ جدی تری به خود می گیرد، زیرا دانش آموز باید به سرعت مهارت های زبانی خود را بهبود بخشد تا در مدت زمان کوتاهی برای آزمون آیلتس یا تافل آماده شود.

اما با وجود این عقب ماندگی ها، می توان این بار تصمیم عاقلانه ای گرفت تا زبان انگلیسی را به سرعت یاد بگیرد تا مدرک آیلتس و سایر اهداف آموزشی را دریافت کند. در واقع استفاده از میانبرهای صفحه کلید در فرآیند یادگیری ما را در زمان کمتری به آنچه نیاز داریم می رساند. کلاس های انگلیسی با یک معلم خصوصی زبان می تواند یک دوره مفید و راهی سریع برای یادگیری زبان باشد. اما چگونه با کمک یک معلم خصوصی از فرآیند یادگیری لذت ببرید و در کوتاه ترین زمان ممکن به اهداف خود برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرم؟

همه ما فراز و نشیب های مهاجرت را به نوعی می دانیم و می دانیم فراز و نشیب هایی که در این سفر در انتظارمان است. همه کسانی که از آنجا می گذشتند از سنگ های این مسیر بسیار تعریف می کردند. اما در این مقاله در مورد امید و کاهش این موانع و مشکلات صحبت خواهیم کرد. بسیاری از دانشجویان زبان علاوه بر مهاجرت و مسافرت، مکالمه انگلیسی را در سریع ترین زمان ممکن تمرین می کنند تا بتوانند به راحتی با کشورهای خارجی ارتباط برقرار کرده و مدرک زبان انگلیسی را دریافت کنند.

به طور خاص، بیشتر زبان آموزانی که هدفشان آیلتس یا تافل است، زمان محدودی دارند و نمی توانند با استفاده از هیچ روشی یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند. مراجعه به معلمان خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری فوری زبان است. از آنجایی که معلم خصوصی زبان مراحل و دروس هر درس را با توجه به زمان و اهداف دانش آموز آماده می کند، شروع به سازماندهی تدریس بر اساس سطح دانش آموز می کند. با این سبک تدریس و مطالعه، دانش آموزان در مدت شش ماه تا یک سال فرصت یادگیری و کسب مهارت خواهند داشت. حتی کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و در تلفظ و مکالمه مشکل دارند نیز می توانند با این روش در عرض یک تا سه ماه به سطح بالایی از توانایی مکالمه انگلیسی دست یابند.

معرفی کتاب های انگلیسی بر اساس سطح بندی

یافتن و دسترسی به منابع یادگیری کامل و صحیح انگلیسی قطعا دشوار است. ارزشیابی کتاب های درسی زبان انگلیسی در اختیار هر زبان آموزی نیست. یک زبان آموز ممکن است با تعداد زیاد منابع یادگیری زبان انگلیسی گیج شود. یکی از مزایای دوره های خصوصی زبان این است که از شلوغی ها می کاهد. این به این دلیل است که هر معلم زبان منبعی غنی از دانش در مورد اطلاعات و روش هایی است که برای تدریس انتخاب می کند. علاوه بر این، او تجربه چندین ساله در آموزش زبان دارد، شناخت کاملی از کتاب ها و منابع زبان آموزی دارد و بر اساس سطح دانش آموزان خود کتاب های دقیق و مناسبی را برای مطالعه و تمرین بیشتر ارائه می دهد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری انگلیسی Express)

یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

این یک سوال رایج است، اما بسیار مهم است. اکثر مردم پاسخ روشنی برای این سوال ندارند. اما ما به شما خواهیم گفت که یادگیری زبان انگلیسی باید از جایی شروع شود که بتوانید در اسرع وقت به هدف خود برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را به روش های مختلف مانند خودآموزی ارتقا دهید. اما آیا این روش ها می توانند خیلی سریع زبان آموز را جذب کنند؟ در این مورد باید گفت که این روش ها چندان قابل اعتماد نیستند. انتخاب این روش ها مستلزم آزمون و خطا و تجربه است. اگرچه این روش می تواند نتایج متفاوتی به همراه داشته باشد، اما زبان آموز می تواند به تدریج از طریق آزمون و خطا و تجربه روش صحیح یادگیری را بیاموزد. یکی از این نتایج از دست دادن بسیاری از روزها و ساعات مطالعه است.

اما چرا نباید از تجربیات دیگران برای رسیدن به بهترین راه برای کاهش هزینه ها و پیامدهای انتخاب خود استفاده کنیم؟ افراد باتجربه مانند معلمان زبان آزاد می توانند این مسیر سریع را دنبال کنند تا انگلیسی را به راحتی یاد بگیرند.

در تجربه من، یک معلم زبان شخصی می‌داند که برای چه موضوعاتی وقت بگذارد، و با حذف مطالب و منابع نامربوط، می‌تواند زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر دانش‌آموز آزاد کند. در کلاس خصوصی، دانش آموز تمرکز بیشتری دارد و مانند کلاس های گروهی نیست، بنابراین معلم خصوصی می تواند دانش آموزان را با جزئیات بیشتری راهنمایی کند.

تدریس خصوصی زبان برای متقاضی کاملا شخصی است و معلم بر اساس سطح علمی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان او و هر محدودیت زمانی، درس را شروع می کند. در این آموزش شخصی نظارت و نظارت زیادی توسط مدرس زبان آموزی وجود دارد و می تواند میزان یادگیری را در زمان های مختلف اندازه گیری کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

هزینه تدریس خصوصی در خانه یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان در هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه یادگیری زبان انگلیسی است. این به این دلیل است که آنها معتقدند هزینه یادگیری زبان به تنهایی بسیار بیشتر از روش های دیگر یادگیری زبان است. اما برای یادگیری زبان باید پس از در نظر گرفتن بسیاری از موارد مهم به طور همزمان تصمیم گرفت. توانایی دستیابی به هدف؛ هدر دادن انرژی و زمان؛ و هزینه پرداخت سه عامل مهم هستند. به عنوان مثال، یک زبان آموز باید در عرض یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. عموماً با توجه به بودجه ای که داشت، انتخاب اولش شرکت در کلاس های گروهی و شرکت در ترم های متوالی در این کلاس ها بود. زبان آموز در این دوره با توجه به هدف و سطح پایین زبان خود قطعاً نمی تواند در این راه به آمادگی لازم برسد. به این ترتیب او وقت و انرژی زیادی را صرف کلاس درس و مطالعه می کرد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی (آموزش اولیه انگلیسی)

با انتخاب سایت مناسب آموزش زبان انگلیسی را برای آزمون آیلتس بیاموزید

سایت ما معلمان با استعدادی را در تیم آموزشی خود جمع آوری کرده است، زیرا دانش آموزان می خواهند زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما و تماس با کارشناسان ما به این سرپرستان حرفه ای دسترسی پیدا کنید. با کمک معلمان خصوصی مجموعه ما، اگر وقت خود را تلف نکنید و همین الان شروع کنید، راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای قبولی در آزمون آیلتس پیدا خواهید کرد.




نویسنده : javid تاریخ : شنبه 27 خرداد 1402

با انواع ردیاب خودرو دیگر اشتباه نکنید

 

ردیابها میتوانند به صاحبان وسایل نقلیه کمک کنند تا از یکی از بزرگترین داراییهای خود را در برابر سارقین یا تحدیدات دیگر محافظت کنند. ردیاب و جی پی اس خودرو از وسایل و اجناس دیگر شما برای تامین امنیت وسایل با ارزش شما و حفظ آرامش شماست . جی پی اس ها نخستین بار توسط ارتش ایالات متحدهی آمریکا در عملیات های نظامی هوایی و زمینی برای مکان یابی دسته نظامی و یا هدف یابی مسیر هواپیماها مورد استفاده قرار میگرفت. خدمات پس از فروش و پاسخگویی به نیاز مخاطب نیز از مواردی هستند که باید در هنگام خرید مورد توجه قرار بدهید. این دستگاه بهترین و مطمئن ترین دستگاه حفاظتی در خودرو می باشد، جی پی اس یا ردیاب خودرو انواع مختلفی دارد که در ادامه به توضیح تک تک مدل ها می پردازیم و به شما نکات مهمی که هنگام خرید ردیاب خودرو باید به آن ها توجه کنید آشنا می کنیم. در بازار ردیاب ایران، انواع مختلفی از ردیاب وجود دارد. از انواع ردیاب خودرو می توان به جی پی اس سیمی و آهنربایی اشاره کرد. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت جی پی اس می توان به آنلاین بودن ردیاب، قابلیت شنود، امکان تعریف محدوده، امکان برقراری تماس صوتی، سرور قوی، پشتیبانی پاسخگو و … 

 

تک باتری فروشگاه و مرکز تخصصی باتری خودرو ایران در زمینه فروش اینترنتی باطری ماشین از قبیل اوربیتال پریمیوم ، اتمیک ، سیلور و باطری اسیدی و باطری UPS با کیفیت عالی بهترین برند ها نظیر سپاهان باتری ، صبا باتری ، سوزوکی و نیرو گستران خراسان تمامی محصولات با شماره سریال و برترین گارانتی با قیمت رقابتی و دولتی در حال فعالیت می باشد . وجود ماژول سفارشی ورژن 4 بر روی این مدل ، این مزیت را به کاربر خواهد داد که بدون هیچگونه نگرانی ، موقعیت دقیق خودرو را در هر شرایطی ببیند . کاربران عادی مجاز به استفاده از سرویس موقعیت یابی بدون هیچگونه هزینه یا محدودیتی هستند. جی پی اس خودرو و موتورسیکلت به نصب نیاز دارند و لازم است برای نصب آن ها به سراغ یک نصاب حرفه ای بروید. لازم است در ابتدا نیاز خودرا شناسایی کرده و بعد مناسب ترین جی پی اس را خریداری کنید.

https://www.pardiskhodro.com/carmagazine/details/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88

معمولا ردیابهای مغناطیسی خودرو با داشتن قابلیت نصب روی بدنه فلزی خودرو در فضای بیرونی آن نصب میشوند. البته اینصب به مشتریان داخل تهران خدمات نصب ارائه می دهد تا راحتی را برای شما فراهم سازد. صاحب خودرو میتواند محدودیتهای سرعت و هشدارهایی را برای رانندگی پرخطر تعیین کند تا از رانندگی غیرمسئولانه توسط کارمندان یا اعضای خانواده جلوگیری کند. ردیاب یک وسیله امنیتی کاربردی است و باید صاحب خودرو بتواند در هر لحظه از شبانه روز از سایت ردیابی ، خدمات امنیتی و پشتیبانی برخوردار باشد . ردیاب باید دارای یک آنتن GPS و GSM باشد که بتواند سیگنالهای GPS را دریافت کند و دادههای مکان را از طریق GSM ارسال کند. همچنین حداقل فاصله زمانی ارسال مختصات در ارزانترین ردیاب و گرانترین آن، بین ۲ تا ۱۰ ثانیه متغیر است. این سیستم در ابتدا برای عملیات نظامی ارتش آمریکا طراحی شده بود؛ اما امروزه بسیاری از شهروندان معمولی در سراسر جهان از آن استفاده میکنند. که به ما برای تامین امینت خودرومان کمک میکند و امروزه یکی از وسیله های واجب برای هر خودرو است.

https://ariamoons.com/tech-news/45477/%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%88

امروزه برند های شناخته شده تر دارای قیمت بالاتری می باشند چه بسا که از امکانات کمتری برخوردار باشند. از دیگر عوامل موثر در قیمت ردیاب می توان به قابلیت ها و امکانات آن اشاره کرد. در نتیجه آن، اکنون صدها ردیاب با باتری یا سیم و … از دیگر موارد مهم و موثر در هزینه ردیاب ماشین، مدت زمان نگهداری باتری توسط ردیاب است. برای آن که این دستگاه ها با اتصال به سیستم موقعیت یاب ماهواره ای قادر به مکان یابی هر جسم متحرک هستند، فقط کافی است که از نظر حافظه داخلی و میزان نگهداری شارژ باتری متناسب با شی متحرک مورد نظر طراحی شده باشد. اپلیکیشن Tracksolid یک نرم افزار کاربرپسند و حرفه ای است که امکان دسترسی به اکثرا قابلیتهای پنل تحت وب را ارائه می دهد بطوریکه؛ نیاز به استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ را برای کاربران بسیار کم تر خواهد کرد. بسته به دستگاهی که انتخاب میکنید، میتواند از حسگرها برای تنظیم زنگ هشدار برای جلوگیری از سرقت و ایجاد مناطق امن استفاده کند.




نویسنده : javid تاریخ : دو شنبه 25 ارديبهشت 1402

آهنگ جدید رضا صادقی به نام «شراب و شعر و شکر باشد نمازش»

متن آهنگ شراب و شعر و شکر باشد نمازش رضا صادقی

 

چقدر خوبه که وقتی حرف تو هست
تموم حرفها پیشش حقیرن
تموم عاشقا امیدشون تو
تو باهاشون نباشی گوشه گیرن
چقدر خوبه که وقتی حرف تو هست
آدم دوست داره عاشق شه , بخنده
برقصه , بغض کنه , شاعر شه حتی
فراتر باشه از حدِ یه بنده
تو بیشتر از یه اسمی که خداشه
چه خوبه کسی با تو مبتلا شه
واسه لبخند تو کوک باشه سازش
شراب و شعر و شکر باشه نمازش
تو بیشتر از یه اسمی که خداشه
چه خوبه کسی با تو مبتلا شه
واسه لبخند تو کوک باشه سازش
شراب و شعر و شکر باشه نمازش

 

 آهنگ جدید رضا صادقی به نام «شراب و شعر و شکر باشد نمازش»




نویسنده : javid تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1402

ویلای نوساز به متراژ 180 متر در کاسگر محله

این ویلا با زمینی به متراژ 180 متر و بنایی به مساحت 96 متر در کاسگر محله قرار دارد. کاسگر محله یکی از محله های قدیمی لنگرود است که از یک طرف به جاده چمخاله و از طرف دیگر به خیابان کلانتری و بازارده منهی می شود. تمامی مراکز خرید و رفاهی در این محله در دسترس شما قرار دارند. https://amlakarman.com/property-location/rajaee-street-apartment-and-house/

اگر به دنبال خرید ویلایی باکیفیت با متریال عالی هستید، این ویلای شخصی ساز را از دست ندهید.

در کلیه قسمت های این ویلا از مصالح و متریال با کیفیت استفاده شد است. نمای ویلا از نوع سنگ است و تمامی دیوارهای بیرونی نیز از جنس سرامیک با طرح سنگ هستند. طراحی داخلی خانه به گونه ای است که فضایی دلباز با نورگیری عالی برای سالن نشیمن درنظر گرفته شده است. همچنین ویلا دارای دو اتاق خواب است که برای هر اتاق پنجره و جایگاه کمد دیواری درنظر گرفته شده است تا به سلیقه مشتری نصب شود. کابینت های این آشپزخانه زیبا از نوع ام دی اف است و گاز رومیزی و هود نیز در آن نصب شده است. همچنین تمامی شیرآلات نصب شده از متریال عالی و باکیفیت هستند. سیستم گرمایشی خانه از نوع پکیج و رادیاتور است ضمن اینکه تمامی پنل های پکیج مجهز به فیلترهای رسوب گیر برای جلوگیری از آسیب های وارده در اثر املاح موجود در آب است. املاک آرمان

دیگر امکانات و امتیازات خرید این ویلا شامل موارد زیر است:

پنجره های دو جدار
درب ضد سرقت
درب ریموت دار هوشمند
پارکینگ اختصاصی
پکیج و رادیاتور
سرویس ایرانی و فرنگی
کناف کاری و نورپردازی
دسترسی های این ویلا به صورت زیر است:

فاصله تا ساحل چاف و چمخاله 15 دقیقه
فاصله تا مرکز شهر 10 دقیقه

لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید.

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 5652                                                                       مساحت زمین (مترمربع): 180 مترمربع

مساحت ملک (مترمربع): 96 مترمربع                                                 اتاق ها: 2

قیمت کل (تومان): 2 میلیارد و 700 میلیون                                          سال ساخت: 1401

وضعیت: برای فروش

 

امکانات
پارکینگ       

پکیج و رادیاتور

پوشش کف سرامیکی

درب ضد سرقت

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

گاز رومیزی

هود

https://amlakarman.com/property-location/saadi-bolvar-shop/

نمای ساختمان
سنگ

 




نویسنده : javid تاریخ : شنبه 16 ارديبهشت 1402

ملانوز آلت تناسلی چیست؟ ۴ درمان خانگی + پزشکی لکه های تیره

هم‌اکنون که وارد این مقاله شده‌اید، احتمالاً این سؤال برایتان ایجاد شده که چرا به ملانوز آلت تناسلی مبتلا شدم؟ آیا می‌توان از شر آن خلاص شد؟ علائم چنین بیماری چیست؟ آیا خطرناک است؟ در این مطلب از جوان ایرانی به تمام این سؤالات پاسخ خواهیم داد.

 

ملانووز آلت تناسلی چیست؟
ملانوز آلت تناسلی معمولاً بی‌ضرر بوده، همچنین یک بیماری نادر و خوش خیم است. مهمترین علائم این وضعیت، وجود لکه‌های کوچک تیره بر روی آلت تناسلی است. درواقع این بیماری باعث تغییر رنگ پوست ناحیه تناسلی شما می‌شود.

این بیماری آلت تناسلی مردان را درگیر می‌کند و به دلیل ظاهر نامناسبی که دارد باعث شرم و ناراحتی افراد مبتلا می‌شود.

همراه با رنگ‌دانه ملانین ممکن است ترکیبات رنگ‌دانه دیگری مانند هموسیدرین، لیپوفوسین و سولفات آهن وجود داشته باشد که باعث ایجاد تغییراتی در رنگ پوست آلت تناسلی مردان می‌شود.

 

علائم ملانووز آلت تناسلی
هرچند این نشانه‌ها ممکن است در هر سنی ایجاد شود، اما اغلب در سنین بین ۱۵ تا ۷۲ سالگی وجود دارد.

لکه‌های تیره معمولاً بر روی ناحیه تناسلی ایجاد شده به عنوان ماکول شناخته می‌شود. به جز لکه‌های قهوه‌ای یا سیاه که زیر یک سانتی‌متر هستند علائم خاص دیگری ندارد.

هرچند بسیار نادر است ولی این بیماری ممکن است باعث ایجاد وضعیتی به نام لیکن اسکلروزیس شود که پوست آلت تناسلی را نازک کرده و لکه‌های سفیدرنگ در سر آن ایجاد می‌شود.

 

علت لکه های تیره بر روی آلت تناسلی مردان

لکه های تیره که بر روی آلت تناسلی به صورت ناگهانی ایجاد می‌شود، نباید باعث نگرانی و وحشت‌زدگی شما شود. شما عزیزان باید بدانید که این نواحی مانند هر قسمت دیگری از بدن، ممکن است دچار تغییرات پوستی شود. این لکه‌ها ممکن است در اندازه‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی نمایش داده شود. بنابراین بهتر است که با علت لکه های تیره روی آلت تناسلی مردان آشنا شوید تا بدانید که دلیل این تغییر رنگ چیست! در ادامه این مطلب از جوان ایرانی به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

 

ملانوز آلت تناسلی
یکی از شایع‌ترین علت ایجاد لکه های تیره بر روی آلت تناسلی، ملانوز آلت تناسلی است که در این بخش از جوان ایرانی این بیماری را بررسی می‌کنیم. در این بیماری لکه های قهوه‌ای یا سیاه بر روی آلت تناسلی مردان دیده می‌شود. برخی از افراد این بیماری را با سرطان و تومور آلت تناسلی اشتباه می‌گیرند. شما عزیزان باید بدانید که این تومور آلت تناسلی به ندرت در بدن افراد ایجاد می‌شود و شایع نیست. درواقع ممکن است تنها یک درصد از مردان را درگیر کند. اگر پزشک شک کند برای شما بیوپسی تومور را پیشنهاد می‌کند.

 

زگیل‌های رنگ‌دانه‌ای در آلت تناسلی
یکی دیگر از علت‌های لکه های تیره بر روی آلت تناسلی، زگیل‌های رنگ‌دانه‌ای است که معمولاً توسط ویروس پاپیلومای انسانی یا hpv ایجاد می‌شود. درواقع این بیماری از طریق رابطه جنسی منتقل می‌شود. هرچند که این بیماری بدون درمان از بین می‌رود، اما باید بدانید که زگیل‌ها معمولاً مسری هستند و اگر شما با فرد دیگری رابطه جنسی برقرار کنید به او انتقال می‌دهید. بنابراین بهتر است در اسرع وقت آن را درمان کنید، حتی پس از درمان ممکن است مجدد عود کند و شما عزیزان باید دوباره برای درمان مراجعه کنید. اگر دچار زگیل آلت تناسلی هستید، حتماً شریک جنسی خود را از این وضعیت باخبر کنید‌.جوان ایرانی (irjavan.com)

 

خال‌های آلت تناسلی
خال‌هایی که معمولاً قهوه‌ای کمرنگ و یا سیاه هستند بر روی چین‌های پوست آلت تناسلی ایجاد می‌شود. این‌گونه خال‌ها معمولاً نیاز به درمان ندارند و معمولاً بی‌ضرر هستند. اما اگر هرگونه تغییر رنگ را مشاهده کردید و یا اینکه خال تناسلی شما در طول زمان بزرگ شد، باید نگران شده و به پزشک مراجعه کنید.

 

هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب
اگر آلت تناسلی شما به چیزی مانند صابون و شامپو حساسیت داشته باشد، پوست آن ناحیه آسیب‌دیده و بسیار ملتهب می‌شود. این وضعیت باعث ایجاد بیماری پیگمانتاسیون می‌شود. این بیماری معمولاً نیازی به درمان ندارد و باگذشت زمان از بین می‌رود. البته تغییر رنگ ناحیه تناسلی می‌تواند در اثر بیماری ژنتیکی و یا به دلیل اختلالات متابولیک باشد. همچنین مصرف برخی از داروها باعث ایجاد این بیماری می‌شود.

 

علت ملانوز آلت تناسلی چیست؟
شما عزیزان باید بدانید که این بیماری به عنوان عفونت مقاربتی شناخته نمی‌شود و نشان‌دهنده هیچ نوع علائم عفونتی در بدن نیست. طی تحقیقات انجام‌شده توسط مجله جوان ایرانی هرچند ملانوز آلت تناسلی مردان دلیل مشخصی ندارد اما برخی از پزشکان معتقد هستند نژاد و ترکیب ژنتیکی باعث ابتلا به این بیماری می‌شود.

عوامل خطر ابتلا به ملانوم آلت تناسلی را در ادامه این مجله از جوان ایرانی با هم بررسی می‌کنیم.

سن افراد
این بیماری در سنین بین ۱۵ تا ۷۲ سالگی ایجاد می‌شود. هرچند که افراد در هر سنی ممکن است مثلاً به این بیماری شوند!

ژنتیک
ملانوز آلت تناسلی ممکن است در اثر ژنتیک در بدن افراد ظاهر شود.

 

برخی از درمان‌های پوستی
همچنین باید دقت داشته باشید که برخی از درمان‌های پوستی با داروهای خاص مانند پرتودرمانی یا آنترالین ممکن است خطر ملانوز آلت تناسلی را افزایش دهد.

 

سرطان آلت تناسلی
هرچند بسیار نادر است اما باید بدانید که تغییر رنگ آلت تناسلی و تیره شدن پوست آن، یکی از نشانه‌های رایج این نوع سرطان است. به ویژه اگر لکه‌های قهوه‌ای و قرمز روی آلت تناسلی همراه با درد باشد باید به پزشک مراجعه کنید.

 

آسیب به آلت تناسلی

اگر به آلت تناسلی آسیبی وارد شود، به دلیل کبودی پس از پارگی در رگ‌های خونی زیرپوست آن، ممکن است آلت تناسلی تیره‌تر از سایر نواحی بدن شود‌. برخی از افراد خود ارضایی بسیار شدیدی دارند و یا اینکه توسط نیشگون گرفتن از آلت تناسلی، به پوست این ناحیه آسیب وارد می‌شود. بنابراین باید دقت کنید که اگر این‌گونه آسیب‌ها باعث تغییر رنگ آن نواحی شد، حتماً به پزشک مراجعه کنید.

 

هیپرپیگمانتاسیون
یک نوع بیماری است که در آن، معمولاً زانوها و آرنج‌ها تغییر رنگ می‌دهد. اما می‌تواند بر روی آلت تناسلی نیز تأثیر بگذارد. درواقع این بیماری به صورت لکه‌هایی کوچک یا بزرگ سفید بر روی سر آلت تناسلی ظاهر می‌شود.

 

بیماری مقاربتی سفلیس
هرچند که ملانوز آلت تناسلی بیماری مقاربتی محسوب نمی‌شود، اما شما عزیزان باید بدانید که بیماری سفلیس نیز ممکن است باعث تغییر رنگ آلت تناسلی شود. همچنین باعث ایجاد زخم سفید و قرمز بر روی آلت تناسلی شما بشود. علائمی مانند تب، سردرد و خستگی مکرر نیز ممکن است باعث ایجاد این نوع بیماری شود. بنابراین هنگام مراجعه به پزشک، در مورد بیماری سفلیس نیز مورد آزمایش قرار می‌گیرید.

 

عوارض ملانوز آلت تناسلی چیست؟


طی تحقیقات انجام شده ملانوز آلت تناسلی به غیر از تغییر رنگ پوست ناحیه تناسلی، هیچ عارضه فیزیکی خاصی ندارد. اما مشاهده این لکه‌های تیره ممکن است دچار استرس و اضطراب افراد شود. حتی برخی از افراد روحیه خود را از دست داده و احساس خجالت می‌کنند. شما عزیزان باید در مورد نگرانی‌های خود با پزشک اورولوژیست صحبت کنید. هرچقدر که پزشک در مورد غیر سرطانی بودن این بیماری به شما گوشزد کند،به بی‌خطر بودن این بیماری پی خواهید برد.

 

زمان مراجعه به پزشک
اگر احساس کردید که بر روی آلت تناسلی شما برجستگی، تغییر رنگ و یا سایر ویژگی‌های غیرعادی وجود دارد، باید به پزشک اورولوژیست مراجعه کنید. چنین پزشکی به اندام‌های تناسلی مردانه تسلط کافی دارد و می‌تواند بیماری شما را تشخیص داده و بهترین درمان را تجویز کند.

 

احتمال سرطان در ملانوز آلت تناسلی
بسیاری از افراد نگران هستند که تغییر رنگ آلت تناسلی آن‌ها نوعی سرطان پوست باشد. اما باید بدانید که سرطان آلت تناسلی بسیار نادر است. در این نوع سرطان، لکه‌های بسیار تیره بر روی پوست ایجاد می‌شود که شبیه به ملانوم آلت تناسلی است اما معمولاً فقط بر روی سر آلت تناسلی وجود دارد. این لکه‌های تیره ممکن است بسیار پررنگ‌تر شده و حتی خونریزی کنند.

 

از ملانوز آلت تناسلی خجالت نکشید
برخی از افراد هنگام رابطه جنسی به دلیل لکه‌های تیره بر روی آلت تناسلی خجالت می‌کشند. حتی این‌گونه افراد از مراجعه به پزشک نیز شرم دارند. توصیه تیم پزشکان مجله جوان ایرانی این است که هیچ‌وقت خجالت نکشید! شما عزیزان باید بدانید که انواع مختلفی از بیماری‌های آلت تناسلی وجود دارد و هرکدام خصوصیات مربوط به خودشان را دارند. شما باید اجازه بدهید پزشک کاملاً شما را معاینه کند و با گزینه‌های درمان آشنا شوید. هنگام رابطه جنسی به همسر خود بگویید که مبتلا به بیماری ملانوز آلت تناسلی هستید. خبر خوب این است که این بیماری مسری نیست و عفونت مقاربتی محسوب نمی‌شود.

 

پیشگیری از ملانوز آلت تناسلی
شما عزیزان باید بدانید که هیچ روشی برای پیشگیری از ملانوز آلت تناسلی وجود ندارد. هرچند بسیار نادر است ولی این بیماری ممکن است نشان‌دهنده ملانوم باشد که شکل خطرناکی از سرطان پوست است. ولی باید بدانید که هیچ‌گونه جای نگرانی ندارد.

 

درمان ملانوم آلت تناسلی


هرچند این بیماری خوش خیم است، اما برخی از افراد از ظاهر لکه‌های تیره بر روی آلت تناسلی شرم دارند. نحوه درمان آن را در این بخش از جوان ایرانی بررسی می‌کنیم.

برداشتن ضایعات با جراحی
برخی از افراد از ظاهر لکه‌های تیره بر روی آلت تناسلی خود بسیار ناراحت هستند. آن‌ها از دیگران خجالت می‌کشند و حتی ممکن است از این موضوع بسیار غمگین شوند. در این صورت پزشک با برداشتن لایه‌های پوستی تیره از روی آلت تناسلی و پیوند دادن با پوست جدید به ظاهر و ضخامت قابل قبول می‌رسد.

با عمل جراحی، توانایی ادرار کردن و یا سلامت جنسی شما هیچ آسیبی نمی‌بیند.

 

حذف لکه‌های تیره با لیزر
در برخی از مواقع پزشک متخصص لیزر درمانی را توصیه می‌کند. نوع لیزر را پزشک تشخیص داده، در این صورت چند جلسه برای برداشتن کامل ضایعات لازم است.

 

 

درمان خانگی لکه های تیره آلت تناسلی
اگر بر روی آلت تناسلی شما لکه های تیره ایجاد شده، پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را توسط درمان خانگی ساده و مؤثر که در ادامه این بخش از جوان ایرانی برای شما شرح داده شده رفع کنید. البته می‌توانید قبل از تست این روش‌های خانگی، ابتدا به پزشک مراجعه کرده و نظر او را جویا شوید.

البته در تمامی این موارد، در صورت مشاهده هرگونه واکنش آلرژیک و همچنین بدتر شدن علائم، به پزشک مراجعه گنید.

۱) آب پیاز
یکی از بهترین درمان‌هایی که باعث می‌شود لکه های تیره روی آلت تناسلی شما کاهش یابد، استفاده از آب پیاز است. همان‌طور که می‌دانید آب پیاز خواص ضد میکروبی فراوانی داشته و باعث درمان عفونت‌های پوستی می‌شود.

چگونگی استفاده از آب پیاز
ابتدا یک پیاز را به چندین قسمت برش دهید، سپس آن را به آرامی له کرده تا خمیر به دست آید. سپس خمیر آن را از صافی عبور دهید تا آب پیاز به طور کامل گرفته شود.

سپس آن را بر روی نواحی آسیب‌دیده که دچار تغییر رنگ‌شده بمالید. این کار را هرروز تکرار کنید تا نقاط تیره‌رنگ به سادگی روشن شود.

۲) روغن درخت چای
روغن درخت چای یکی دیگر از درمان‌های دارویی است که به کمک آن می‌توان لکه های تیره و عفونت‌های پوستی آلت تناسلی را از بین برد. این نوع روغن، ارزش دارویی بسیار زیادی دارد و به عنوان یک ضدعفونی‌کننده بسیار قوی عمل می‌کند.

نحوه استفاده از روغن درخت چای
چند قطره اسانس روغن درخت چای را با روغن حامل مانند روغن نارگیل و یا زیتون مخلوط کنید سپس آلت تناسلی خود را با این مخلوط روغن ماساژ دهید. شما عزیزان می‌توانید هفته‌ای یک‌بار این روغن تراپی را امتحان کنید، سپس مشاهده می‌کنید که لکه های تیره روی آلت تناسلی شما کمرنگ‌تر شده است.

۳) سرکه سیب
دقت کنید که سرکه سیب را باید رقیق کنید و سپس استفاده کنید. این نوع سرکه برای ناهنجاری‌های پوستی بسیار مؤثر بوده و همچنین خواص ضد میکروبی دارد که باعث از بین رفتن عفونت‌ها و لکه های تیره روی آلت تناسلی می‌شود.

نحوه استفاده از سرکه سیب
نصف فنجان سرکه سیب را با یک فنجان آب گرم رقیق کرده و نواحی آسیب‌دیده و یا آن نواحی از آلت تناسلی که دچار تغییر رنگ‌شده را با این محلول کاملاً بشویید. شما عزیزان می‌توانید دو تا سه بار در طی روز این عمل را تکرار کنید.

البته دقت داشته باشید اگر دچار سوزش خفیف شدید باید این علائم طی چند دقیقه از بین برود. اما اگر احساس سوزش شما از بین نرفت، این محلول را رقیق‌تر کرده و سپس استفاده کنید.

۴) فندق جادوگر
فندق جادوگر یا جادوگر هازل یکی دیگر از داروهای قدیمی است که برای رفع لکه های تیره آلت تناسلی و درمان عفونت‌های پوستی آن به کار می‌رود. فندق جادوگر خواص ضدالتهابی داشته و برای تسکین دردهای پوستی نیز بسیار مفید است.

 

چگونگی استفاده از فندق جادوگر
برای استفاده از فندق جادوگر آن را به آب حمام خود اضافه کرده و آلت تناسلی خود را با این محلول به خوبی بشویید. دقت کنید که هرروز باید این کار را تکرار کنید و سعی کنید محلولی که استفاده می‌کنید بسیار خالص باشد تا لکه‌ها به‌راحتی محو شوند‌‌.

 

سخن پایانی
آلت تناسلی مردانه مانند سایر اعضای بدن افراد، تفاوت دارد. هیچ دو مردی را پیدا نمی‌کند که آلت تناسلی مشابه داشته باشد. این عضو بدن مردان عملکرد تولیدمثل و ادرار را بر عهده دارد، اما ممکن است در برخی از مواقع دچار لکه‌های تیره بر روی آن شود که نیاز به بررسی دارد. در این مطلب از جوان ایرانی به نحوه تشخیص و درمان این لکه‌ها که به عنوان بیماری ملانوز آلت تناسلی شناخته می‌شود به طور کامل پرداختیم.

https://irjavan.com/%d9%85%d9%84%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%b2-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/




نویسنده : javid تاریخ : چهار شنبه 24 اسفند 1401

آهنگ ریمیکس جدید سیروان خسروی به نام من مقصرم

متن ریمیکس آهنگ من مقصرم سیروان خسروی

 

خداحافظی سخته!♫! اینجا ته خطه!♫!
چشمامو میبندم نذار برم!♫!
خسته شده روحم فکر میکنی کوهَم!♫!
چشمامو میبندم نذار برم!♫!
من مقصرَم که عاشقت شدم عاشقت شدم!♫!
ولی تو نذار بمونم؛ تنها با خودم تنها با خودم!♫!
عشق چه بی رحمه رو قلب من زخمه!♫!
اینا سهمه من از توئه!♫!
قایق بی پارو کویر بی بارون!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/59124/




نویسنده : javid تاریخ : سه شنبه 2 اسفند 1401

اسانس های نادر اما پر طرفدار

طرح پژوهش بهصورت شبهآزمایشی و از نوع پیشآزمون - پسآزمون با گروه گواه میباشد. نحوه ی استفاده: اسکراب را با نوک انگشت روی پوست بمالید. در محصول نه تنها باعث فساد محصول شده بلکه ممکن است مشکلاتی جهت سلامت پوست نیز ایجاد نمایند. اسید سیتریک جهت تنظیم نهایی pH محصولات استفاده می شوند. ترکیبات : نشاسته ی ذرت، پتاسیم لوریل سولفات ،ستِئاریل الکل، سدیم لوریل سولفات، روغن کرچک هیدروژونه، گلیسرین، مینرال اویل،کوکامیدوپروپیل بتائین، اسید لاکتیک،پتاسیم فسفات، آب، دیونیزه،تالک، پودر پلی اتیلن، اسید سالیسیلیک، توکوفریل استات،آسکوربیل پالمیتات، فنوکسی اتانول، سدیم متابی سولفیت، اسانس. این مواد معمولاً آلکیل بنزن سولفونات هستند ، خانواده ای از ترکیبات شبیه صابون. لامپهای متال هالید نیز معمولاً در گلخانهها یا در آبوهوای بارانی برای تکمیل نور خورشید استفاده میشود. برگاموت یک روغن اسانس دیگر با اثر حساس به نور است، پس پوست خود را پس از استفاده از خورشید قرار ندهید. جارو برقی: اضافه کردن 5-10 قطره روغن مورد علاقه خود را در کیسه خلاء و یا ظرف گرد و غبار. نصف فنجان نوشابه، نیم فنجان سرکه و پنج قطره ترنج یا روغن آهک را مخلوط کنید. وی اعتقادی به جنبش سلامت طبیعی نداشت اما به خواص روغن های اسانسی نشان داده شده، علاقه داشت.

اما ساده ترین روش برای هر کاربر و وضعیت مناسب کدام است؟ از اسانس های نادر اما پر طرفدار می توان اسانس عسل ، اسانس دود، اسانس زعفران، اسانس وانیل، اسانس رز، اسانس گل محمدی و اسانس اسطوخودوس را نام برد. از خواص آرامبخش این ترکیب می توان برای رفع اختلالات خواب و از بین بردن اسپاسم های عضلانی ناشی از تنش بهره گرفت. این شامپو باعث حجم دهندگی موها شده، ساختار موهای آسیب دیده را به خوبی ترمیم می کند و برای موهای آسیب دیده و رنگ شده بسیار مناسب است. نکته کلیدی در آرایش مردانه ایجاد یک ظاهر بدون کاور است که از بافتهایی استفاده می کند که با پوست آمیختگی دارد همراه با ایجاد سایه های ظریف که موجب زیباتر شدن رنگ چهره می شود. از فهرست رفتاری کودک (فرم گزارش والدین CBCL و فرم معلم TRF) به همراه مصاحبه بالینی بهعنوان ابزار غربالگری و از پرسشنامه سلامت عمومی، برای گردآوری دادهها در دو مرحله پیشآزمون و پسآزمون استفاده شد. دادهها با استفاده از شاخصهای آمار توصیفی (میانگین و انحراف معیار)، آزمون تحلیل کوواریانس چند متغیری مورد تجزیهوتحلیل قرار گرفتند.




نویسنده : javid تاریخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400

وزیر ارشاد: کتابخانه‌های عمومی به باشگاه فرهنگی تبدیل می‌شوند

صالحی گفت: کتابخانه‌ها را از قرائت خانه و مرکز امانت کتاب به باشگاه‌های فرهنگی مبتنی بر کتاب تبدیل کنیم.

 

سیدعباس صالحی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی صبح شنبه در مراسم افتتاح کتابخانه مرکزی یزد با اشاره به اینکه یزد یکی از کانون‌های فرهنگ مکتوب ایران اسلامی است، گفت: امروز شاهدیم که در آستانه بهار طبیعت، بهار اندیشه نیز در این شهرستان شکوفه زده و ثمرات آن بیش از پیش بر این محیط و این منطقه پرتو افشانی خواهد کرد.

او افزود: علمی عمل کردن در فعالیت‌ها یکی از رویکرد‌های مهم وزارت ارشاد است و یکی از اتفاقات خوب در این زمینه، انجمن‌های علمی کتابخانه‌های عمومی کشور بود که بیش از هزار نفر از متخصصان حوزه علمی کتابخانه در این محفل حضور دارند و پشتوانه جریان‌های علمی خواهند بود.

صالحی عنوان کرد: یک نگاه علمی کمک می‌کند که هم موقعیت فعلی را بهتر بشناسیم و با آینده نگری و آینده نگاری، فعالیت‌ها را به پیش ببریم.

وزیر ارشاد ادامه داد: اینکه کتابخانه از یک مرکز قرائت خانه و امانت کتاب به یک باشگاه فرهنگی مبتنی بر کتاب تبدیل شود نیز یکی از رویکرد‌های ماست که با این نگاه اتفاقات مهمی هم در برنامه کتابخانه‌ها و هم معماری کتابخانه‌ها اتفاق افتاده است.

صالحی یادآور شد: در برنامه‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه حدود ۳۰۰ هزار برنامه با همین نگاه اجرا شده و شاید بیش از ۴ میلیون نفر در این باشگاه اجتماعی کتابخانه‌ای حضور داشتند.

او عنوان کرد: در کنار باشگاه حقیقی، باشگاه مجازی نیز فرصت جدیدی بوده که امسال در شرایط کرونا فرصت جدی تری برای فعالیت پیدا کرده است.

وزیر ارشاد بیان کرد: تلاش ما این است که کتابخانه را به یک محیط اجتماعی و یک فضای اجتماعی سازی تبدیل کنیم.

وی، توجه ویژه به کودک و نوجوان در کتابخانه‌ها نیز بسیار حائز اهمیت است و در این راستا جریان بخش کتاب کودک و نوجوان توسعه یافته و بیش از یک میلیون نفر عضو کودک و نوجوان در کتابخانه‌ها داریم و تلاش ما تربیت نسل کتابخوان است.

انتهای پیام/ی




نویسنده : javid تاریخ : شنبه 16 اسفند 1399

آلمان تمام نیروگاه‌ های هسته‌ای خود را تعطیل می‌کند
آلمان در نظر دارد نیروگاه‌های هسته‌ای خود را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲، تعطیل کند.
 
                                                   آلمان تمام نیروگاه‌ های هسته‌ای خود را تعطیل می‌کند


به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری آلمان، برلین از تصمیم خود برای تعطیل کردن نیروگاههای هسته‌ای آلمان تا قبل از پایان سال آتی میلادی خبر داده و اعلام کرده که برای رسیدن به این هدف به برخی نیروگاه‌ها غرامت می‌دهد.

بر اساس این گزارش، دولت آلمان اعلام کرده برای تعطیل کردن زودهنگام نیروگاه‌های هسته‌ای به چهار شرکت آب و برق به صورت مشترک ۲.۴ میلیارد یورو غرامت می‌دهد.

آلمان قرار است تا پایان سال ۲۰۲۲ استفاده از انرژی هسته‌ای را به صورت کامل حذف کند. شش نیروگاه هسته‌ای این کشور که هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند تا پیش از پایان سال آینده میلادی و قبل از پایان عمر اصلی خود خاموش خواهند شد.

در بیانیه مشترکی که وزارت‌خانه‌های محیط زیست و اقتصاد آلمان در این رابطه منتشر کردند تاکید شده که شرکت سوئدی «وانتفال» بیشترین مبلغ از این غرامت‌ها یعنی یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد. بعد از آن به کمپانی‌های آلمانی RWE، EnBW و پرویسن الکترا به صورت مشترک یک میلیارد یورو پرداخت می‌شود.

این توافق باید در نهایت توسط هیئت مدیره این شرکت‌ها تصویب شود و مورد بررسی مقام‌های اتحادیه اروپا نیز قرار گیرد.

 
 
 



نویسنده : javid تاریخ : شنبه 16 اسفند 1399

گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ارمنستان
وزرای خارجه ایران و ارمنستان گفت‌وگو کردند.
 
به گزارش تابناک به نقل از آرمن پرس، آرا آیوازیان وزیر خارجه ارمنستان با وزیر امور خارجه ایران به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

وزرای امور خارجه در مورد موضوعات دوجانبه تبادل نظر کردند.

همچننی طرفین از توسعه روابط مبتنی بر دوستی چند صد ساله ابراز خرسندی کرده واز آمادگی متقابل برای تقویت بیشتر آن، با فعال سازی گفت‌وگوی سیاسی در سطوح مختلف، استقبال کردند.

گفتگو کنندگان در مورد مسائل امنیتی و ثبات منطقه‌ای نیز صحبت کردند. وزرا نقش همکاری هماهنگ در پرداختن به چالش‌های جدید منطقه‌ای را برجسته کردند.

 
منبع: ایلنا

 

 



نویسنده : javid تاریخ : شنبه 16 اسفند 1399

به وبلاگ خود خوش امدید
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...


نویسنده : javid تاریخ : 0 0

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خبر مي باشد.