خبر
خوب نیوز

آهنگ جدید محمد لطفی به نام «یعنی نمیدونی» ویژگی های ظاهری پرینتر لیزری HP Laserjet Pro M15a: آهنگ جدید شاهین بنان به نام «خیال نکن نبودت عادت شده» مراحل انجام حمله هکری چیست؟ معرفی 6 مرحله هک و انگیزه هکرها راهنمای جراحی سینه توسط متخصص زیبایی آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «تو حق داری» آهنگ جدید مجید خراطها به نام «ولی من یه لحظه یادت از سرم بیرون نمیره» ترفند بدست آوردن روزانه 20 هزار فالوور اینستاگرام چرا به بیان نیاز داریم؟ غلامحسین مظلومی درگذشت پنج توضیح چرا فیسبوک برای فالوور اینستاگرام بدترین امکان است شارژ کارتریج چگونه انجام می‌شود؟ آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «من همه چیزم قبل تو انگار یخ زده سرده» دوره فیشیال پوست در تهران fatemehhabashi.com روش‌ها بسیار آسان برای مطالعه همه چیز درباره درمان اضطراب ریمیکس جدید گرشا رضایی به نام «ریمیکس دریا دریا» تفاوت بین چشم پزشک و بینایی سنج چیست؟ پلاگین فرم ساز cformsII


مهاجرت قبرس شمالی (اقامت و تابعیت قبرس شمالی)


در این صفحه به بررسی شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه های زندگی در قبرس و تمامی موارد مربوط به آن از صفر تا صد خواهیم پرداخت. در حال حاضر شرایط اقامت قبرس شمالی و روش ها و روش های مهاجرت به قبرس عبارتند از:

اخذ اقامت از طریق خرید ملک

مهاجرت از طریق تاسیس شرکت

مهاجرت از طریق تحصیل در قبرس

با دعوت نامه کاری ویزا بگیرید

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که قصد زندگی در قبرس را دارند، خرید ملک منطقی ترین و مقرون به صرفه ترین راه مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های بسیار متنوعی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار مناسب وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که مصالح ساختمانی خانه را خودتان انتخاب کنید و تا 84 ماه پرداخت بدون بهره بلند مدت داشته باشید.

تنوع املاک، از استودیو (بدون اتاق) گرفته تا ویلاهای ساحلی بسیار مجلل، حداقل یک سوم قیمت سایر کشورهای مدیترانه ای، یکی از دلایلی است که باعث شده بسیاری از مردم از کشورهای اروپایی شمال و روسی زبان باشند. برای مهاجرت به قبرس شمالی برای خرید املاک و مستغلات.

شما اساساً هزینه اقامت خود را با خرید ملک پرداخت کردید و شرایط اخذ تابعیت قبرس شمالی را دریافت کردید. علاوه بر این، شما سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و با افزایش قیمت املاک که بین 10 تا 30 درصد در سال در مناطق مختلف قبرس متغیر است، می توانید شاهد رشد سالانه سرمایه خود باشید. علاوه بر این، با تبدیل ریال به پوند، شما سود اصلی کسب و کار بودید.


خرید، فروش و ثبت املاک و مستغلات در قبرس شمالی به پوند انگلیس انجام می شود و این تضمینی قوی برای ایمن بودن سرمایه گذاری شما با ارز ارزشمند انگلیس است. اساساً تفاوت های اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه یکسان است. زیرا در ترکیه خریدهای شما معمولا به دلار بوده و ثبت اسناد به لیر ترکیه می باشد. البته املاک قبرس در مقایسه با ترکیه مزایای بسیار دیگری نیز دارد که در جدول زیر به آنها می پردازیم:

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه از نظر خرید ملک

خرید ملک در ترکیه خرید ملک در قبرس شمالی

خرید به دلار - ثبت اسناد به پوند، خرید - فروش - اجاره و ضبط به پوند انگلیس

اجازه ندهید خارجی ها اموال بفروشند و به ترک ها یا سازمان های دولتی به نصف قیمت لیر ترکیه به قیمت مصوب دولت بفروشند. قیمت توافقی بین خریدار و فروشنده است و دولت در تعیین قیمت دخالتی ندارد. و تمامی ملیت ها (افغانستان - چین - سوریه - برخی کشورهای آفریقایی و کشورهای جنگ زده اجازه سرمایه گذاری در قبرس شمالی را ندارند. محدودیت های زیادی نیز برای اسرائیل اعمال شده است.).

مجوز فروش پس از حداقل سه سال (فقط املاک تکمیل شده) مجوز چندین بار فروش از جمله املاک خریداری شده قبلی و ناتمام

صرف نظر از قیمت، فقط برای تعداد اقامت درج شده در ملک در ملک بمانید (البته تعداد تخت ها باید متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد).

در ملک برای ملک در برخی از مناطق ملک در هر نقطه از قبرس، خارجی ها می توانند زندگی کنند (توجه داشته باشید که ملک در نزدیکی منطقه نظامی و امنیتی برای خارجی ها بدون اسناد و قرارداد معامله می شود. اما آنها مشکل اقامت ندارند). .

معمولا شرایط پرداخت منعطفی وجود ندارد و تا زمانی که مبلغ کامل پرداخت نشود نمی توانید برای اقامت اقدام کنید، می توانید تا ده سال به صورت اقساط پرداخت کنید و حتی پس از انتقال ملک به پرداخت اقساطی ادامه دهید. علاوه بر این، می توانید با پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، برای اقامت درخواست دهید (این درصد طبق قوانین جدید قبرس شمالی 2024 بیشتر خواهد بود).

قیمت خانه زیاد افزایش نمی یابد (به لیر) افزایش قیمت مسکن (به پوند انگلیس) بین 10 تا 30 درصد در سال متغیر است.

مالیات بین 15 تا 40 درصد، مالیات فقط 5 درصد و فقط یک بار

خرید اعیان، خرید زمین و اشراف و سهم مساوی در بین شهروندان قبرس

چه نوع افرادی با خرید ملک حق اقامت می گیرند؟

پرسونای خریدار و رسانه های اجتماعی.

زیر مجموعه های مصرف کنندگان فردی عبارتند از:

• همسر

کودکان زیر هجده سال (فورا)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید جداگانه به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران زیر 25 سال) مراجعه کنند.

• والدین خریدار

توجه داشته باشید که تعداد اتاق خواب ها باید متناسب با تعداد افراد باشد. و با توجه به تجربه سرمایه گذاری و مسائل مسکن، پیشنهاد ما خرید دو ملک مجزا حتی برای کسانی است که به دنبال مسکن برای والدین خود هستند.

شما می توانید یک ملک جداگانه (یک سوئیت استودیویی یعنی یک بلوک بدون اتاق خواب) بخرید تا برای والدین خود اقامت دائم بگیرید، در غیر این صورت باید تعداد اتاق خواب های خانه خود را افزایش دهید که به صرفه نیست. شما

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد هستید (فقط 2 نفر)، می توانید یک شب اقامت داشته باشید. توجه داشته باشید که تعداد زیادی از افراد می توانند در یک شراکت شریک باشند، اما قوانین اقامت با مشارکت متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، در صورتی که هر دو مجرد باشند، تنها یک خانواده (مالک و زیرگروه) می توانند توسط یک ملک یا دو خواهر و برادر سکونت داشته باشند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. پس از ارائه پاسپورت معتبر کمتر از یک ماه از کشور مبدا توسط این افراد به پلیس، پلیس قبرس شمالی سوابق کیفری این افراد را از طریق اینترپل و در صورت نداشتن سوابق کیفری بررسی می کند. ، می توانند بلیط بگیرند.

لازم به ذکر است که قوانین جدید 2024 قبرس شمالی نیز محدودیت های زیادی را برای شهروندان اسرائیلی اعمال خواهد کرد.

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

تمام افرادی که دارای ملک در قبرس شمالی هستند می توانند برای اقامت درخواست دهند. این اقامت در سه سال اول سالانه و در سال سوم تا پنجم دو سال است و از سال پنجم به بعد با احراز شرایط زیر می تواند به اقامت دائم تبدیل شود:

• برای اقامت سالانه، دو ساله و پنج ساله، شما ملزم به ارائه منابع مالی هستید (در حال حاضر 20000 دلار برای ملک پیش خرید شده و 15000 دلار برای ملک از پیش ساخته شده در هر سال اقامت) شرط اقامت پنج ساله مالکیت ملک است. بیش از 125000 پوند است و نباید بیش از 6 هفته در سال قبرس را ترک کرده باشید (در 5 سال گذشته) اگر قصد سفر دارید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید. شما باید اقامت خود را هر سال یا هر سال در میان تمدید کنید. و نمی توانید اقامت دائم دریافت کنید.

• اعلام آدرس رسمی سکونت (قرارداد اجاره املاک خریداری شده قبلی و اثبات املاک خریداری شده).

• آزمایشات پزشکی عدم وجود بیماری های عفونی را تایید می کند.

• شناسنامه و مدارک ازدواج با ترجمه رسمی جهت اخذ حق سکونت برای زیرمجموعه های مالک.

• گواهی تاییدیه از کشور مبدا با تاریخ کمتر از یک ماه (اگر محل تولد و اقامت فرد قبل از ورود به قبرس در دو کشور مختلف بوده است، باید از هر دو مکان گواهی تایید اخذ کند).

آیا پس از اقامت از طریق خرید ملک مجوز کار داریم؟

بله، محدودیتی وجود ندارد، اما باید فورا نوع ویزای خود را (از مالک به ویزای کاری) تغییر دهید. چون وزارت کار قبرس شمالی روی کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورت عدم تغییر نوع ویزای شما به دلیل بیمه جریمه یا اخراج از کشور می شوید.

فراموش نکنید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط اصلی را داشته باشید:

• آشنایی با زبان ترکی (انگلیسی متوسطه)

• داشتن مهارت های مورد نیاز (مربوط به بخش ساخت و ساز یا بخش حمل و نقل یا بخش آموزش)

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

شما می توانید خدمات پزشکی رایگان را در یک مرکز دولتی مجهز دریافت کنید.

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط کسانی که در دانشگاه ترکیه ادامه تحصیل دهند).

یک حساب بانکی بین المللی باز کنید و کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) را با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه بپذیرید.

امکان خرید اقساطی و دریافت وام بانکی

ساده سازی عالی فرآیند ویزای توریستی برای برخی کشورها

با راه اندازی کسب و کار به قبرس شمالی مهاجرت کنید

دولت قبرس شمالی سیاست خود را بر جذب سرمایه خارجی بنا نهاده است. پشتیبانی بسیار خوبی از بنیانگذاران کسب و کار دارد و با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و ارائه وام های بلندمدت با بهره بسیار پایین، سرمایه گذاران زیادی را از سراسر دنیا به فکر راه اندازی کسب و کار انداخته است.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار زیاد است. در این کشور، جمعیت چیوروس، دانشجویان خارجی، سه برابر بیشتر است. و با اطلاعیه های انجام شده، تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از آن بازدید کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیازهای دانشجویان و گردشگران باشند می توانند بازار کار خوبی داشته باشند.

علاوه بر این دو حوزه، کار مربوط به بازار ساخت و ساز بازار خوبی است، عمدتاً رشد و توسعه. بسیاری از سرمایه گذاران به بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی روی آورده اند و ساخت و ساز با سرعت و سرعت در این کشور انجام می شود.

اگر می‌خواهیم برای شغلی با آینده‌ای روشن سرفصل اخبار باشیم، باید آن را به این صورت بیان کنیم:

یک کافه یا رستوران

فتوکپی و کارهای فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر تلفن همراه

سالن

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر معماری

مهندسی عمران

کابینت و محصولات چوبی تولید می شود

تولید سنگ های مورد استفاده در ساختمان سازی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند هنگام ثبت شرکت در قبرس یورومای اقامت کنند؟

حمایت عمومی از سرمایه گذاران حتی در حوزه مسکن نیز موثر است. به صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای تجاری 2 ساله داده می شود و به تمام واحدهای آنها بدون نیاز به حمایت مالی اقامت داده می شود (معیارها برای هر نوع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای اخذ اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه حمایت مالی ندارند و روند اخذ اقامت سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا بعد از ثبت شرکت اقامت دائم می گیریم؟

خیر، پس از 6 سال و رد شدن بیمه کار در آن مدت، سرمایه گذاران می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید:

• ثبت نام دانشگاه

با کالج هایی که دوره های کوتاه مدت ارائه می دهند تماس بگیرید. انگلیسی، انگلیسی، مدارسی که دوره های کوتاه مدت مانند دوره های آلمانی یا دانشکده های فنی و فنی ارائه می دهند. مدیریت گردشگری؛ دوره هایی مانند دوره های مدیریت پروژه و مدیریت کسب و کار.

دانشجو (چه دانشجو و چه دانشجو) نباید کمک مالی دریافت کند. اما شرکای بالای 18 سال او باید قدرت مالی خود را به دولت ثابت کنند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

دانش آموزان و زیردستان از کلیه امکانات دولتی رایگان برخوردار خواهند بود و می توانند حساب بانکی افتتاح کنند.

در این صفحه به تفصیل در مورد دانشگاه های قبرس شمالی توضیح داده ایم.

مزایای اقامت تحصیلی قبرس شمالی معایب اقامت تحصیلی قبرس شمالی

عدم نیاز به پول - پرداخت مالیات اندک - استفاده رایگان از امکانات پزشکی در کلینیک های دانشگاه و سایر اماکن - امکان اخذ ویزا برای همکاران دانشجو، امکان اقامت - الزام به خروج از کشور بلافاصله پس از فارغ التحصیلی




نویسنده : javid تاریخ : یک شنبه 13 اسفند 1402

آهنگ جدید محمد لطفی به نام «یعنی نمیدونی»

متن آهنگ محمد لطفی یعنی نمیدونی

یعنی???? نمیدونی لازممی
نمیدونی???? من حاضرم این جونو بدم بت
به اون چشم???? قشنگت
نمیدونی♩♪ نسخ♩♪ بوته تنم
نمیدونی♩♪ نفس تو بدنم
نخ به♩♪ نخ رفته تو رگام
لنگ عطرت♩♪ شده هوا
بذار بزنه باد هی♩♪ تو موهای بازت
جلو روم ♩♪باشه صورت نازت
تا دم صبح♩♪ با تو بزنه آفتاب
دوتا دستام ♩♪موهاتو ببافه
تو که میخندی♩♪ مگه میتونم واسه♩♪ خندت نمیرم آخه
هروقت ★دیدمت هروقت★ تنت نزدیکمه
پر زد دلم از★ دیدنت خندیدنت
من کم دیدمت ★انقدری که هستی کمه
انقد که تو دور ★میشی ازم تنگ میشه دلم پر میزنه

بذار بزنه باد هی★ تو موهای بازت
جلو روم★ باشه صورت نازت
تا دم صبح★ با تو بزنه آفتاب
دوتا دستام★ موهاتو ببافه
تو که میخندی★ مگه میتونم واسه خندت نمیرم★ آخه
بت گفتم یه قدم???? ازم دور بشی بری ببین میره نفسم
بت گفتم دلمو???? بزن بشکن نخواه حتی معذرت ازم
ولی دلت که گرفت???? پاشو بیا سرتو رو شونم بذار
هرچی بد بشی???? تهش که چی نفس کی میره واسه???? اون خندهات

بذار بزنه باد هی تو موهای بازت
جلو روم باشه صورت نازت
تا دم صبح با تو بزنه آفتاب
دوتا دستام موهاتو ببافه
تو که میخندی مگه میتونم واسه خندت نمیرم آخه

 

آهنگ جدید محمد لطفی به نام «یعنی نمیدونی»




نویسنده : javid تاریخ : جمعه 11 اسفند 1402



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خبر مي باشد.