خبر
خوب نیوز

آهنگ جدید محمد لطفی به نام «یعنی نمیدونی» ویژگی های ظاهری پرینتر لیزری HP Laserjet Pro M15a: آهنگ جدید شاهین بنان به نام «خیال نکن نبودت عادت شده» مراحل انجام حمله هکری چیست؟ معرفی 6 مرحله هک و انگیزه هکرها راهنمای جراحی سینه توسط متخصص زیبایی آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «تو حق داری» آهنگ جدید مجید خراطها به نام «ولی من یه لحظه یادت از سرم بیرون نمیره» ترفند بدست آوردن روزانه 20 هزار فالوور اینستاگرام چرا به بیان نیاز داریم؟ غلامحسین مظلومی درگذشت پنج توضیح چرا فیسبوک برای فالوور اینستاگرام بدترین امکان است شارژ کارتریج چگونه انجام می‌شود؟ آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «من همه چیزم قبل تو انگار یخ زده سرده» دوره فیشیال پوست در تهران fatemehhabashi.com روش‌ها بسیار آسان برای مطالعه همه چیز درباره درمان اضطراب ریمیکس جدید گرشا رضایی به نام «ریمیکس دریا دریا» تفاوت بین چشم پزشک و بینایی سنج چیست؟ پلاگین فرم ساز cformsII


چرا به بیان نیاز داریم؟


آموزش فن بیان زهرا شیراحمدی برای انتقال معنا


شاید اولین و بارزترین نتیجه توانایی برقراری ارتباط، گفتار روزمره باشد که به راحتی می‌توان معنای خود را به مخاطب منتقل کرد.

شاید این یکی از مشکلات افرادی باشد که نمی توانند هدف خود را برای شنونده توضیح دهند و به خاطر آن رنج می برند.

.

توانایی متقاعد کردن

یکی دیگر از مزایای گفتار، قدرت آن در ایجاد انگیزه در افراد است.

گاهی اوقات باید عقاید و نظرات دیگران را قبول کنیم که به معنای اعتماد به آنهاست

اینکه بتوانیم با استفاده از روش ارتباطی مناسب دیگران را متقاعد کنیم می تواند راه رسیدن به هدف ما باشد.

.

.

پیشرفت سریعتر

احتمالاً افرادی را دیده اید که سال ها در پست های سازمانی بوده اند و قادر به بیان مهارت های خود نیستند.

اگرچه این افراد در کار خود مهارت های بالایی دارند، اما به دلیل ناتوانی در بیان مهارت های خود و مذاکره برای ترفیع، فرصت های بهتری ندارند.

.

شغل و پول خوب پیدا کنید

داشتن مهارت گوینده رادیو برای ابراز وجود در مصاحبه شغلی یکی از مزایای یک فرد برای استخدام است.

زمانی که متقاضی یا صاحب کسب و کار بیان متقاضی و استفاده از کلمات و عبارات مناسب را می بیند و شیوه بیان را می پسندد، به دلیل اثر هاله ای، ناخودآگاه دیگران را احساس می کند. برای این شغل نیز شرایط لازم وجود دارد.

بنابراین، افرادی که مهارت‌های ارتباطی مؤثر دارند، مهارت‌های ارتباطی و متقاعدسازی عالی دارند و اغلب در پست‌های مدیریتی منصوب یا استخدام می‌شوند.

.

.

احساس قوی و اعتماد به نفس

فردی که بتواند سریع پاسخ دهد و از جملات معنادار و روان استفاده کند همیشه این توانایی را در خود احساس می کند و از این توانایی لذت می برد.

در هر گروهی، چنین فردی یکی از خوش صحبت‌ترین افراد گروه محسوب می‌شود و همه منتظر شنیدن بیانی شیواتر از زبان او هستند.

.

احساس قدرت و اعتماد به نفس یکی از ویژگی های همیشگی چنین فردی است. چون از خودش حرف می زند از کلمات و جملات گویاتر و زیباتر استفاده می کند و احساسات درونی خود را بهتر تحلیل می کند.




نویسنده : javid تاریخ : جمعه 28 مهر 1402

غلامحسین مظلومی درگذشت

غلام‌حسین مظلومی بازیکن پیشین و مربی فوتبال ایرانی است. مظلومی در دوران بازیگری، عضو باشگاه استقلال تهران وتیم ملی ایران بود. اودر گذشته مدیر تیم فوتبال استقلال تهران بود.

مظلومی در تیم تاج و شهباز با به‌ثمر رساندن ۶۵ گل در جام تخت جمشید و جام باشگاه‌های ایران و سه دوره کسب عنوان گلزن برتر لیگ تخت جمشید (دوره اول ۱۵ گل دوره دوم ۱۰ گل و دوره چهارم ۱۹ گل) دارای یک رکورد است.

همچنین در سه دوره شرکت تاج در جام میلز با زدن ۲۶ گل آقای گل مسابقات میلز بود. در سال ۱۳۵۶ پس از جدایی از شهباز به الوصل امارت پیوست و با درخشش او الوصل قهرمان جام حذفی امارت شد و مظلومی با زدن ۹ گل بهترین گلزن مسابقات شد.

در سن ۲۹ سالگی در بازی با ذوب آهن مینیسک پای او دچار آسیب شدید شد و با اینکه آن زمان جراحی مینیسک به سادگی مقدور نبود ولی او بازگشت موفقیت آمیزی به فوتبال داشت و مجدداً برای تیم ملی انتخاب شد. ولی پس از چند ماه در بازی با تیم سابق خود نفت آبادان دچار اسیب دیدگی مجدد شد و در سن ۳۰ سالگی در حالیکه در اوج دوران بازیگری بود مجبور به خداحافظی از فوتبال شد.

غلامحسین مظلومی پس از کسب افتخارات زیاد در دوران بازیگری در تیم ملی و رده باشگاهی به جرگه مربیان پیوست. کلاسهای مریگری را با موفقیت به اتمام رساند. او دارای مدرک مربیگری A B ،C آسیایی و دارای مدرک B اروپا(اتحادیه فوتبال انگلیس) می باشد.


غلامحسین مظلومی درگذشت

سایت جوان ایرانی این ضایعه را به بازماندگان وی و اهالی فوتبال ایران تسلیت می‌گوید.

 

غلامحسین مظلومی درگذشت




نویسنده : javid تاریخ : جمعه 14 مهر 1402

پنج توضیح چرا فیسبوک برای فالوور اینستاگرام بدترین امکان است

 

همۀ اینها در نهایت باعث جلب اعتماد و توجه بیشتر از طرف فالورهای واقعی خواهند شد. همچنین فالووریاب با مشاهده و بازدید انبوه استوری از طرف پیج شما برای شما فالور واقعی جذب می کند. مواردی که در ادامه توضیح میدهم، روشهای کاملاً طبیعی و البته رایگان برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان است و در مورد روشهایی مثل استفاده از برنامههای فالور بگیر اینستاگرام و دیگر روشهای غیر طبیعی نیست. خیر در صورتی که پیج را فعال نگه دارید و به تولید محتوا ادامه دهید با ریزش فالوور مواجه نمی شوید! در این صورت میتوانید در کوتاهترین زمان صاحب پیجی شوید که تعداد زیادی فالوور فعال دارد. مثلا اگر پیجی 10 کا فالوور داشته باشد و هر پست آن میانگین 1000 الی 1500 لایک بخورد چیزی حدود 1 الی 3 میلیون تومان ارزش دارد. همچنین ممکن است یک عنصر UGC (محتوای ایجادشده توسط کاربر) نیز به مسابقه اضافه کنید؛ بهاینترتیب که افراد عکسی از خودشان پست میکنند و از هشتگی خاص همراه با دنبال کردن اکانت شما استفاده میکنند. کسانی که یک قدم جلوتر از دسته اول هستند چون یک بار کلی پول از دست دادند و فالوور خریدن و آخرش هم هیچ نتیجه ای نگرفتند . ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور، دنبالکنندگان بسیار زیادی را به سمت پروفایل شما سرازیر میکنند اما هیچ کدام از آنها به صورت واقعی دنبال کننده یا فالوور محتوای صفحات شما نیستند. از دیگر روش های عالی برای دیده شدن می توان به جذب فالوور در صفحات اینستاگرام اشاره کرد . از جمله مزایای این روش میتوان به سرعت بالای آن، هزینه های کم خرید فالوور و واقعی بودن آنها اشاره کرد.

Free photo handmade cosmetics, salt bright scented bath bombs. the concept of body care. از مزایای استفاده از این وبسایت، افزایش سرعت و دقت بالای آن است که در کمترین زمان ممکن بالاترین سفارشات مورد نظر شما را فراهم می کند. همچنین، اینستاگرام امکان اندازهگیری دقیق تأثیر تبلیغات را فراهم میکند تا تبلیغدهندگان بتوانند استراتژیهای خود را بهینهسازی کرده و به نتایج مطلوب در فروش دست یابند. یک وبسایت خوب برای خرید فالوور، امکان مشاوره قبل از خرید را برای مشتریان خود فراهم کرده و به سوالات آنها پاسخ میدهد. این خود یک نخ به اینستاگرام میدهد که پیج برای کاربر محبوب است، پس به آن رتبه میدهد. نماد اعتماد، نشان دهنده معتبر بودن وبسایت است و به کاربران اطمینان خاطر میدهد که مشکلی در خریدشان پیش نخواهد آمد. ربات اینستاگرام کارهایی مانند فالو، لایک، کامنت، دایرکت و بازدید استوری و غیره را انجام میدهد تا عملکرد و امتیاز پیج شما در اینستاگرام بالا بروند. این هزینه گرچه رقمی است بالا اما با برنامه ریزی بلند مدت و دقیق می توان در طول مدت مشخصی و بواسطه جلب اعتماد خریداران محصولات تولید شده توسط سرور افزایش دهنده، شاهد بازگشت سرمایه اولیه بود. ما در این مطلب قصد داریم تا آموزش دهیم که چگونه باید فالوور اولیه اینستاگرام را جذب . این بخش از آموزش صفر تا صد اینستاگرام به لایو اختصاص پیدا میکند. کسانی که احتمال میرود تا به محتوای تولیدی شما علاقه داشته باشند اما به صورت ارگانیک و طبیعی شما را پیدا نمیکنند، باید به صورت هدفمند جذب شوند.

افرادی را برای پیج اینستاگرام شما جذب می کند که دقیقا شما تعیین میکنید چه خصوصیاتی داشته باشند و به چه موضوعاتی علاقه داشته باشند، با این وجود باز هم این افراد با این خصوصیات در نهایت تصمیم میگیرند که پیج اینستاگرام شما برای آنها مفید هست یا خیر، در صورتی که مفید باشد شما را فالو می کنند و از اعتبار شما در سایت با گرفتن فالوور کسر می شود و در غیر اینصورت شما هزینه ای برای افرادی که شما را فالو نمیکنند نمی پردازید، شما هزینه استفاده از فالووریاب یا هزینه مدت زمان استفاده از فالووریاب را نمی دهید و فقط و فقط زمانی هزینه از شما کسر می شود که شما فالووری را که به دنبالش بوده اید را جذب کرده باشید. با خرید از سایت بای فالوور می توانید مطمئن باشید که باکیفیت ترین محصولات را به پیج خود اضافه کرده اید. این سلبریتی های زن محبوب ترین سلبریتی های زن جهان در اینستاگرام در سال 2022 هستند. به نحوی که در همان سال در حدود 300 میلیون فالوئر داشت. حضور در این فضا علاوه بر یادگیری نیازمند پیروی از یک سری استراتژی خواهد داشت که یکی از آنها افزایش فالوور ارگانیک یا غیر ارگانیک است. با استفاده از ابزار تحلیل هشتگ میتوانید به عملکرد یک هشتگ خاص و دادههای مربوط به استفاده از آن دسترسی مستقیم داشته باشید تا ببینید که کدام هشتگ برای شما مناسب است. در این قسمت باید رقبا را تحلیل کنید و از آنها ایده بگیرید. این کار زمان بر است و ممکن است بسیاری از مردم مشتاق انجام این کار نباشند. وجود این فاکتورها در کنار هم می تواند به جذب فالوور واقعی بیشتر در پیج اینستاگرام شما کمک کرده و به مرور زمان علاوه بر افزایش فالوور هدفمند باعث افزایش سطح تعامل صفحه شما نیز در این شبکه اجتماعی شود.

یکی از ابتدایی ترین روش ها برای افزایش فالوور، استفاده از تولیدات محتوایی خلاقانه تصویری و ویدیویی، استفاده از کپشن های مناسب و استوری های جذاب است. ممکن و با مناسب ترین قیمت در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در این بستر امکانات ویژه ای در اختیار صاحبان کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است تا بتوانند از این طریق، به رشد پیج خود کمک کنند و از مؤثرترین روش های تبلیغات برای جذب فالوور استفاده نمایند. وبسایت فروشگاهی ایرانی فالو جزو معدود سایتهای فارسی زبان میباشد که علاوه بر خدمات فالوور اینستاگرام، تمامی خدمات و سرویسهای اینستاگرام را با بهترین کیفیت ممکن و قیمتهای رقابتی در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار داده است. در غیراینصورت می توانید به عنوان بهترین گزینه از آن استفاده کنید. دختر را دوست دارم” یا آنها را درست در انتهای عنوان قرار داده ام. کپی کردن حساب اینستاگرام یک رقیب سرگرم کننده نیست ، اما بسیار هوشمندانه است که اینستاگرام رقبا را بررسی کنید و ببینید مخاطبان شما چه نوع محتوایی را بیشتر دوست دارند ، با فرض اینکه مخاطبان شما یکسان هستند. به عنوان مثال ، پسندیدن عکس ها با هشتگ های خاص ، دنبال کردن دنبال کنندگان در یک صفحه خاص ، پسندیدن عکس های با یک نقشه خاص و اینستاگرام اینستاگرام هر کاری را دوست دارید انجام می دهد. عکس میتواند به دو صورت پست یا استوری در اینستاگرام بارگذاری شود. و شما یکی دو چیز در مورد عکاسی و ویرایش عکس می دانید ، اکنون زمان شروع ارسال است.

سپس باید اهراز هویت دو مرحله ای در اینستاگرام را نیز فعال کنید. به این ترتیب تعداد فالورهای فعال و واقعی تان را نیز از دست می دهید! یکی از ارکان اصلی در حقیقی بودن افراد ، داشتن عکس پروفایل و متن مناسب در پروفایل است. موضوع اصلی محتوای پستهای او چیست؟ طبق این پژوهش در این اوقات پستهای کمتری گذاشته میشود و عدهی بیشتری در حال مرور پست ها، لایک کردن و یا گذاشتن کامنت هستند. همچنین پستهای فالوورهای واقعی دارای لایک و کامنت میباشد. پس از اینکه فرد پستی را برای مشاهده انتخاب کند، سایر پستهای مرتبط در ادامه آن نمایش داده میشوند. قطعاً اگر پستهای مناسب و با کیفیت داشته باشید و تعداد فالوورهای شما نیز کم باشد، مثلاً 50 عدد باشد، کسی شما را فالو نمیکند و این نشان دهنده اهمیت افزایش فالوور است، حتماً باید در زمان شروع بلاگری به فکر تهیه فالوور جدید باشید. زیرا اینستاگرام می تواند پست های مربوطه را به افراد منطقه نشان دهد. البته بهتر است در هنگام خرید فالوور اینستاگرام به این موضوع توجه کنید که پلتفرمهایی که قیمت پایینتری نسبت به بازار به شما ارائه میدهند، قابل اعتماد نیستند و این احتمال وجود دارد که بعد از دریافت وجه، خدمات مربوطه را به شما ارائه ندهند. با گسترش استفادهی کاربران از شبکهی اجتماعی اینستاگرام و تمرکز کسب و کارها روی این پلتفرم، یکی از مهمترین دغدغه های مدیران کسب و کار، کم شدن فالوورهای اینستاگرام است که تاثیر بسزایی در میزان نرخ فروش فروشگاه اینستاگرامی آنها می گذارد.فضای رقابت کسب و کارها در پلتفرم اینستاگرام آنقدر سنگین و پر هزینه شده که با کوچکترین غفلت و اشتباه در استراتژی تولید محتوا و بازاریابی، در مدت زمانی کوتاه بخش قابل توجهی از مخاطبان و فالوورهای خود را از دست خواهید داد. با پرداخت هزینه معین در این سایت، می توانید تعداد فالوور موردنظر خود را خریداری کنید و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید.

شما می توانید از طریق منو اصلی سایت، گزینه خرید فالوور را انتخاب و پکیج مورد نظرتان را خریداری کنید. محوریت اصلی فعالیت پنلدار فروش خدمات اینستاگرام است. استفاده زیاد از کلمات کلیدی راه حل مناسبی نیست اما بهتر است مرتبط ترین کلمات کلیدی را در قسمت نام قرار دهید تا در جستجوها بهتر پیدا شوید. زمانی که پست های ارسالی اینستاگرام در معرض دید کاربران بیشتری قرار می گیرند، تعداد بازدید، لایک و کامنت پست افزایش پیدا کرده و با توجه به الگوریتم های اینستاگرام، وارد بخش اکسپلور می گردد. چه در اینستاگرام تازه وارد باشید و چه جز کسب و کارهای بزرگ باشید در هر صورت به رشد و پیشرفت نیاز دارید. از مزایای سایت دکتر مجیک میتوان به وجود مقالاتی برای راهنمایی مشتریان جهت پیشرفت پیج پس از خرید خدمات اشاره کرد. سعی کنید فقط یک بار برای همیشه بعد از خرید پیج ایسنتاگرام نام کاربری تان را عوض کنید. ۳. برای ساخت یک استوری روی گزینه Story بزنید، برای ساخت ویدیوی ۱۵ ثانیهای روی Reels و برای مخابره زنده ویدیو به سراغ Instagram Live بروید. همچنین برای ساخت اکانت جدید نیاز به تغییر مک، مسترکد گوشی، آی پی غیر ایران و مختلف، نسخه متفاوت اینستاگرام، گوشی متفاوت دارید.

مانند فالوور اینستاگرام خارجی (در مدل های متنوع فیک و واقعی با انواع ضمانت های متفاوت) که میتوانید خریداری کنید. با این حساب روش های افزایش فالوور هم متفاوت است. ورود به بخش اکسپلور باعث ارتقای پیج شما شده و همچنین اعتبار آن را نیز افزایش می دهد. پس از هماهنگی های لازم با شما، اطلاعات پیج خریداری شده (شامل نام کاربری و رمز عبور) به شما تحویل داده خواهد شد. انتخاب نام کاربری زیبا برای اینستاگرام این دسته بسیار در جذب افراد تاثیر گذار است و هرچه از نام کاربری غمگین برای اینستاگرام استفاده نکنند جذاب تر است. در صورتی که میخواهید از برنامههای فالوور بگیر استفاده کنید، میتوانید از روشهای رایگان افزایش فالوور بهره ببرید. هر نوع فالووری که از سایت فالوبگیر خرید میکنید اطمینان داشته باشید که تمامی آنها واقعی و با کیفیت بوده و برای افزایش میزان تعامل پیج شما بهتر است. بنابراین در هنگام پلتفرم مناسب برای خرید فالوور، حتما از کیفیت پاسخگویی پشتیبان محصول اطمینان حاصل کنید. از آنجایی که خرید فالوور به صورت آنلاین انجام میشود، بایستی قبل از خرید از امنیت آن اطمینان حاصل کنید. برای مطلع شدن از زمان آنلاین بودن مخاطبان خود میتوانید از ابزارهای آنالیز اینستاگرام کمک بگیرید. همه این توضیحات داده شد تا دلیل اصلی ارزان بودن قیمت فالوور اینستاگرام را با شما به اشتراک بگذاریم. در ابتدای راه برای تسریع در روند بازگشت سرمایه، قیمت های محصولات نسبت به رقبا اندکی بیشتر و در برخی موارد نسبتا تفاوت چشمگیری داشت اما به محض اینکه به هدف اصلی یعنی بازگشت سرمایه اولیه رسیدیم، قیمت محصولات را به طور چشم گیری کاهش دادیم. یا مثلاً برای کاهش تعامل کاربر با صفحه خود لازم نیست کاری انجام دهید.

اگر قصد خرید پیج را دارید بهتر است پیج با فالوورهای واقعی بخرید که نرخ تعامل پیج تان پایین نباشد! اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد ، از مشتری فرار می کنید. چند نمونه از این فیلتر ها را برایتان توضیح می دهیم. شما می توانید با استفاده از این فیلتر ها ، جذب فالوور را برای خودتان هدفمند سازید. با استفاده از روش پاپ آپ با صرف هزینه ای کم چند صد هزار نفر می توانند تبلیغ پیج شما را ببینند و اگر پبج شما را فالو کنند مطمئن هستید که تمامی فالوورهای اضافه شده واقعی هستند. استفاده از هشتگ مناسب، تولید محتوای جذاب، استفاده از عکس و فیلم باکیفیت، همکاری با پیجهای مشابه و کم فالوور از جمله راههایی هستند که میتوانید بدون پرداخت هزینه بر تعداد فالوورهای خود بیفزایید. تمام فالوورهای واقعی دارای عکس پروفایل، بیو و پست می باشند که جلوهگر واقعی بودن آنهاست. اگر فالوور اینستاگرام خود را از سایت های معتبری مانند سایت پونیشا مارکت خریداری کنید، به هیچ عنوان دچار ریزش نمی شوند؛ چرا که تمامی فالوورهای عرضه شده در این سایت واقعی هستند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام، خرید آن از سایت های معتبر مانند سایت پونیشا مارکت می باشد که به مرور زمان شما را نسبت به رقبای خود متمایز ساخته و در نتیجه سبب افزایش درآمد شما می گردد. این روش نسبت به روش جذب فالوور طبیعی سریع تر است. راه های پیشنهادی و جایگزین های موجود به جای خرید فالوور فیک پیج اینستاگرام در این مقاله می توانند به شما کمک کنند تا مسیری را به سمت رشد فالوور طبیعی طی کنید. شما می توانید تنظیم نمایید در صورتی که تعداد فالوور های یک پیج از حدی بیشتر و یا کمتر بود ، برای شما جذب نشود.




نویسنده : javid تاریخ : شنبه 8 مهر 1402

شارژ کارتریج چگونه انجام می‌شود؟

شارژ کارتریج چیست و چگونه انجام می شود؟

شارژ کارتریج یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان چاپگر است. فرقی نمی کند چاپگر جوهر افشان داشته باشید یا از چاپگر لیزری استفاده کنید، در هر صورت پس از مدتی باید کارتریج دستگاه خود را شارژ کنید. در این مقاله به شما می گوییم شارژ کارتریج چیست و چگونه آن را انجام دهید. اگر قصد دارید کارتریج جوهر خود را شارژ کنید یا می خواهید نحوه شارژ کارتریج تونر لیزری را یاد بگیرید، با ما همراه باشید.

شارژ کارتریج جوهر در چاپگر جوهر افشان

همانطور که در مقاله "کارتریج چیست؟" همچنین گفتیم که کارتریج جوهر در چاپگرهای جوهرافشان استفاده می شود و دستگاه نیاز به مکانی برای نگهداری جوهر دارد. جوهر پس از مدتی تمام می شود و باید کارتریج چاپگر را دوباره پر یا تعویض کنید. قبل از اینکه در مورد نکات تخصصی برای پر کردن کارتریج جوهر صحبت کنیم، بیایید به مراحلی که باید دنبال کنید نگاهی بیندازیم.

مراحل شارژ کارتریج جوهر

قبل از انجام هر کاری، باید دفترچه راهنمای چاپگر خود را بررسی کنید و با مطالعه آن، متوجه خواهید شد که چه نوع جوهری با دستگاه شما سازگار است.

در مرحله بعد نیاز به خرید تجهیزات شارژ مناسب و باکیفیت خواهید داشت. این کیت شامل جوهر چاپ، سرنگ و دستکش است.

پس از آماده سازی شرایط و اطمینان از بازکردن قفل دستگاه، کارتریج را با دقت از روی کارتریج خارج کنید. حتما سر کارتریج را با یک پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید.

سرنگ را با جوهر پر کنید و محل تزریق جوهر را روی کارت پیدا کنید. توجه داشته باشید که گاهی اوقات برای پیدا کردن سوراخ تزریق جوهر باید برچسب روی کارتریج برداشته شود.

پس از برداشتن برچسب، سوزن سرنگ را در سوراخ کارتریج فرو کنید و به آرامی جوهر را تزریق کنید. میزان جوهر مورد نیاز برای هر کارتریج بستگی به مدل و مدل چاپگر دارد و تمامی این اطلاعات در دفترچه راهنمای دستگاه موجود است.

تزریق با سرنگ جوهر کارتریج

پس از اتمام تزریق جوهر، نوبت به خارج کردن کارتریج می رسد. برای انجام این کار، از یک سرنگ خالی استفاده کنید و هوا را به داخل کارتریج فشار دهید تا جوهر به سمت بالا حرکت کند.

در مرحله آخر کارتریج را تمیز کرده و پس از آب بندی لیبل آن را داخل چاپگر خود قرار دهید.

شارژ کارتریج جوهر ارزان تر از خرید کارتریج جدید است. با این حال، با توجه به توصیه های متخصص، این کار نباید انجام شود. به گفته این افراد، اگر از جوهر بی کیفیت استفاده کنید یا کارتریج جوهر را به اشتباه شارژ کنید، چاپگر دچار مشکل شده و ضررهای زیادی را متحمل خواهید شد. بنابراین توصیه می کنیم قبل از انجام این کار حتما با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا متحمل هزینه های زیادی نشوید.

پر کردن کارتریج تونر در پرینترهای لیزری

تونر کارتریج opladen

کارتریج های پرینتر لیزری حاوی ماده ای به نام تونر هستند و پس از اتمام می توان آنها را دوباره پر کرد. شارژ کارتریج لیزری باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و به شما این امکان را می دهد که با هزینه بسیار کم از کارتریج برای مدت طولانی استفاده کنید. قبل از یادگیری نحوه بارگیری کارتریج تونر، باید ابزارهای زیر را آماده کنید:

یک کارتریج تونر با کیفیت بالا که متناسب با دستگاه شما است

پیچ گوشتی چهار طرفه

مات نرم

چند روزنامه ضایعاتی

یک ابزار تیز

مرحله بارگیری کارتریج لیزری

کارتریج تونر را از چاپگر خود خارج کرده و پیچ های محفظه آن را باز کنید.

پوشش جانبی کارتریج لیزر را بردارید

پس از برداشتن پوشش جانبی کارتریج، در ابتدا درام را بردارید و بیرون بکشید.

طبل را بیرون بیاورید

پس از خارج کردن درام از کارتریج، رول PCR را نیز مطابق شکل زیر جدا کنید.

فیلم PCR را بردارید

در این مرحله با استفاده از ابزار نوک تیز، ابتدا میله PCR را کمی به سمت راست فشار دهید. سپس آن را بالا بکشید و در نهایت با حرکت دادن آن به سمت چپ، میله را بیرون بیاورید.

غلتک PCR را بردارید

اکنون باید به قسمت جوهر کارتریج دسترسی داشته باشید و پس از باز کردن پین های دو سر آن، این قسمت را بردارید.

ناخن را باز کنید

در این زمان باید طبق تصویر زیر قسمت های بیرونی آویزان کارتریج را جدا کنید.

قسمت بیرونی کاست را جدا کنید

مرحله بعدی برداشتن فنر کارتریج است که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

کارتریج فنری کابوت

اکنون زمان جدا کردن دو قسمت اصلی کارتریج لیزر است: قسمت جوهر پر کردن مجدد و قسمت تونر. در این مرحله قسمت کارتریج تونر را با دست نگه دارید و مانند شکل زیر دو قسمت کارتریج را از هم جدا کنید.

جوهر و تونر اضافی را پاک کنید

یک فنر در قسمت کارتریج جوهر اضافی وجود دارد که باید آن را بردارید. سپس باید پوشش پلاستیکی را از این ناحیه جدا کنید.

جوهر اضافی را از کارتریج خارج کنید

در این مرحله، زمان برداشتن حوله است. برای این کار باید مانند تصویر زیر پیچ های قسمت ضایعات گاز را باز کرده و تونر اضافی این قسمت را بردارید.

برف پاک کن را بردارید

پاک کننده خود را دور بریزید

حالا یک دستمال نرم بردارید و به آرامی محل ضایعات کارتریج را تمیز کنید. توجه داشته باشید که استفاده از برس برای تمیز کردن این ناحیه باعث خراشیدگی تیغه کارتریج می شود.

پس از تمیز کردن قسمتی از زباله، نوبت به قرار دادن این قسمت در جای خود می رسد. برای این کار ابتدا تیغه برف پاک کن و سپس پوشش پلاستیکی را نصب کنید.

تیغه برف پاک کن و پوشش پلاستیکی را نصب کنید

هنگامی که پوشش پلاستیکی را روی قسمت مربوطه قرار می دهید، مطمئن شوید که شیارها در جای خود ثابت شده اند.

یک پوشش پلاستیکی قرار دهید

یک پوشش پلاستیکی قرار دهید

اکنون زمان تنظیم فنر است.

فنر را قرار دهید

در این مرحله قسمت اصلی کار حاصل می شود یعنی. کارتریج تونر را بارگیری کنید. قسمت دوم کارتریج را که قبلا جدا کرده اید وارد کنید. پیچ های کناری را مانند شکل زیر باز کرده و درپوش این قسمت را بردارید.

شارژ کارتریج جوهر

پس از برداشتن پنل کناری، یک پوشش سفید را مشاهده خواهید کرد. این درپوش را بردارید و جوهر این قسمت را داخل دوربین بریزید.

پوشش کارتریج تونر را بردارید.

اکنون زمان ریختن جوهر در محفظه کارتریج است. اما فراموش نکنید که قبل از انجام این کار، بطری جوهر را به خوبی تکان دهید و پس از قرار دادن درپوش پلاستیکی روی بطری، شروع به کار کنید.

هنگامی که کارتریج لیزری خود را پر کردید، نوبت به اتصال دو قسمت اصلی کارتریج به یکدیگر می رسد.

دو قسمت اصلی کاست را به هم وصل کنید

پس از اتصال هر دو نیمه کارتریج وقت آن است که ناخن ها را در جای خود قرار دهید. برای این کار به هیچ ابزاری نیاز ندارید.

نصب پین های کارتریج

سپس غلتک PCR را تعویض کنید.

چرخ PCR را قرار دهید

پس از نصب غلتک، باید درام را نیز نصب کنید.

نصب درام کارتریج لیزر

آخرین مرحله در شارژ کارتریج تونر بستن درب کناری کارتریج است که طبق تصاویر زیر انجام می شود.

درپوش کناری مخزن جوهر را ببندید. درپوش کناری مخزن جوهر را ببندید. درپوش کناری مخزن جوهر را ببندید.

بارگیری کارتریج در خانه مطمئناً ایده خوب و ارزانی به نظر می رسد. اما بد نیست بدانید که کارتریج های لیزری دارای چیپ ست خاصی هستند که پس از هر بار شارژ باید تعویض شوند. در غیر این صورت، چاپگر شما یک پیغام خطا صادر خواهد کرد. در مورد بارگیری کارتریج جوهر همانطور که گفتیم قبل از انجام این کار با یک متخصص مشورت کنید.

کارشناس آوای فرهنگ آریا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه سفارش نوار است و اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد. با سپردن کارتریج های خود به ما، علاوه بر صرفه جویی در هزینه، عمر پرینتر و کیفیت کار آن را نیز افزایش خواهید داد.

مراجعه به ادامه مطلب: https://avafarhang.com/what-is-cartridge-refill/

 




نویسنده : javid تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1402



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خبر مي باشد.