خبر
خوب نیوز

آهنگ جدید محمد لطفی به نام «یعنی نمیدونی» ویژگی های ظاهری پرینتر لیزری HP Laserjet Pro M15a: آهنگ جدید شاهین بنان به نام «خیال نکن نبودت عادت شده» مراحل انجام حمله هکری چیست؟ معرفی 6 مرحله هک و انگیزه هکرها راهنمای جراحی سینه توسط متخصص زیبایی آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «تو حق داری» آهنگ جدید مجید خراطها به نام «ولی من یه لحظه یادت از سرم بیرون نمیره» ترفند بدست آوردن روزانه 20 هزار فالوور اینستاگرام چرا به بیان نیاز داریم؟ غلامحسین مظلومی درگذشت پنج توضیح چرا فیسبوک برای فالوور اینستاگرام بدترین امکان است شارژ کارتریج چگونه انجام می‌شود؟ آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «من همه چیزم قبل تو انگار یخ زده سرده» دوره فیشیال پوست در تهران fatemehhabashi.com روش‌ها بسیار آسان برای مطالعه همه چیز درباره درمان اضطراب ریمیکس جدید گرشا رضایی به نام «ریمیکس دریا دریا» تفاوت بین چشم پزشک و بینایی سنج چیست؟ پلاگین فرم ساز cformsII


وزیر ارشاد: کتابخانه‌های عمومی به باشگاه فرهنگی تبدیل می‌شوند

صالحی گفت: کتابخانه‌ها را از قرائت خانه و مرکز امانت کتاب به باشگاه‌های فرهنگی مبتنی بر کتاب تبدیل کنیم.

 

سیدعباس صالحی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی صبح شنبه در مراسم افتتاح کتابخانه مرکزی یزد با اشاره به اینکه یزد یکی از کانون‌های فرهنگ مکتوب ایران اسلامی است، گفت: امروز شاهدیم که در آستانه بهار طبیعت، بهار اندیشه نیز در این شهرستان شکوفه زده و ثمرات آن بیش از پیش بر این محیط و این منطقه پرتو افشانی خواهد کرد.

او افزود: علمی عمل کردن در فعالیت‌ها یکی از رویکرد‌های مهم وزارت ارشاد است و یکی از اتفاقات خوب در این زمینه، انجمن‌های علمی کتابخانه‌های عمومی کشور بود که بیش از هزار نفر از متخصصان حوزه علمی کتابخانه در این محفل حضور دارند و پشتوانه جریان‌های علمی خواهند بود.

صالحی عنوان کرد: یک نگاه علمی کمک می‌کند که هم موقعیت فعلی را بهتر بشناسیم و با آینده نگری و آینده نگاری، فعالیت‌ها را به پیش ببریم.

وزیر ارشاد ادامه داد: اینکه کتابخانه از یک مرکز قرائت خانه و امانت کتاب به یک باشگاه فرهنگی مبتنی بر کتاب تبدیل شود نیز یکی از رویکرد‌های ماست که با این نگاه اتفاقات مهمی هم در برنامه کتابخانه‌ها و هم معماری کتابخانه‌ها اتفاق افتاده است.

صالحی یادآور شد: در برنامه‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه حدود ۳۰۰ هزار برنامه با همین نگاه اجرا شده و شاید بیش از ۴ میلیون نفر در این باشگاه اجتماعی کتابخانه‌ای حضور داشتند.

او عنوان کرد: در کنار باشگاه حقیقی، باشگاه مجازی نیز فرصت جدیدی بوده که امسال در شرایط کرونا فرصت جدی تری برای فعالیت پیدا کرده است.

وزیر ارشاد بیان کرد: تلاش ما این است که کتابخانه را به یک محیط اجتماعی و یک فضای اجتماعی سازی تبدیل کنیم.

وی، توجه ویژه به کودک و نوجوان در کتابخانه‌ها نیز بسیار حائز اهمیت است و در این راستا جریان بخش کتاب کودک و نوجوان توسعه یافته و بیش از یک میلیون نفر عضو کودک و نوجوان در کتابخانه‌ها داریم و تلاش ما تربیت نسل کتابخوان است.

انتهای پیام/ی




نویسنده : javid تاریخ : شنبه 16 اسفند 1399

آلمان تمام نیروگاه‌ های هسته‌ای خود را تعطیل می‌کند
آلمان در نظر دارد نیروگاه‌های هسته‌ای خود را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲، تعطیل کند.
 
                                                   آلمان تمام نیروگاه‌ های هسته‌ای خود را تعطیل می‌کند


به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری آلمان، برلین از تصمیم خود برای تعطیل کردن نیروگاههای هسته‌ای آلمان تا قبل از پایان سال آتی میلادی خبر داده و اعلام کرده که برای رسیدن به این هدف به برخی نیروگاه‌ها غرامت می‌دهد.

بر اساس این گزارش، دولت آلمان اعلام کرده برای تعطیل کردن زودهنگام نیروگاه‌های هسته‌ای به چهار شرکت آب و برق به صورت مشترک ۲.۴ میلیارد یورو غرامت می‌دهد.

آلمان قرار است تا پایان سال ۲۰۲۲ استفاده از انرژی هسته‌ای را به صورت کامل حذف کند. شش نیروگاه هسته‌ای این کشور که هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند تا پیش از پایان سال آینده میلادی و قبل از پایان عمر اصلی خود خاموش خواهند شد.

در بیانیه مشترکی که وزارت‌خانه‌های محیط زیست و اقتصاد آلمان در این رابطه منتشر کردند تاکید شده که شرکت سوئدی «وانتفال» بیشترین مبلغ از این غرامت‌ها یعنی یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد. بعد از آن به کمپانی‌های آلمانی RWE، EnBW و پرویسن الکترا به صورت مشترک یک میلیارد یورو پرداخت می‌شود.

این توافق باید در نهایت توسط هیئت مدیره این شرکت‌ها تصویب شود و مورد بررسی مقام‌های اتحادیه اروپا نیز قرار گیرد.

 
 
 



نویسنده : javid تاریخ : شنبه 16 اسفند 1399

گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ارمنستان
وزرای خارجه ایران و ارمنستان گفت‌وگو کردند.
 
به گزارش تابناک به نقل از آرمن پرس، آرا آیوازیان وزیر خارجه ارمنستان با وزیر امور خارجه ایران به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

وزرای امور خارجه در مورد موضوعات دوجانبه تبادل نظر کردند.

همچننی طرفین از توسعه روابط مبتنی بر دوستی چند صد ساله ابراز خرسندی کرده واز آمادگی متقابل برای تقویت بیشتر آن، با فعال سازی گفت‌وگوی سیاسی در سطوح مختلف، استقبال کردند.

گفتگو کنندگان در مورد مسائل امنیتی و ثبات منطقه‌ای نیز صحبت کردند. وزرا نقش همکاری هماهنگ در پرداختن به چالش‌های جدید منطقه‌ای را برجسته کردند.

 
منبع: ایلنا

 

 



نویسنده : javid تاریخ : شنبه 16 اسفند 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خبر مي باشد.