خبر
خوب نیوز

آهنگ جدید پویا بیاتی به نام «ای دوست» مهاجرت قبرس شمالی (اقامت و تابعیت قبرس شمالی) آهنگ جدید محمد لطفی به نام «یعنی نمیدونی» ویژگی های ظاهری پرینتر لیزری HP Laserjet Pro M15a: آهنگ جدید شاهین بنان به نام «خیال نکن نبودت عادت شده» مراحل انجام حمله هکری چیست؟ معرفی 6 مرحله هک و انگیزه هکرها راهنمای جراحی سینه توسط متخصص زیبایی آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «تو حق داری» آهنگ جدید مجید خراطها به نام «ولی من یه لحظه یادت از سرم بیرون نمیره» ترفند بدست آوردن روزانه 20 هزار فالوور اینستاگرام چرا به بیان نیاز داریم؟ غلامحسین مظلومی درگذشت پنج توضیح چرا فیسبوک برای فالوور اینستاگرام بدترین امکان است شارژ کارتریج چگونه انجام می‌شود؟ آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «من همه چیزم قبل تو انگار یخ زده سرده» دوره فیشیال پوست در تهران fatemehhabashi.com روش‌ها بسیار آسان برای مطالعه همه چیز درباره درمان اضطراب ریمیکس جدید گرشا رضایی به نام «ریمیکس دریا دریا»


تفاوت بین چشم پزشک و بینایی سنج چیست؟



در صورت نیاز به معاینه چشم، مطمئن شوید که فرد مناسب را می بینید. چشم پزشکان، چشم پزشکان و چشم پزشکان بخشی از تیم مراقبت های پزشکی هستند که مردم اغلب به آنها مراجعه می کنند. هر یک از آنها نقش مهمی در ارائه مراقبت های پزشکی دارند، اما بسیاری از افراد در مورد متخصصان مختلف و نقش آنها در حفظ سلامت بینایی سردرگم هستند. سطح آموزش و تخصص (و نوع خدماتی که هر کدام مجوز ارائه می کنند) در بین انواع ارائه دهندگان مراقبت از چشم بسیار متفاوت است. در این مقاله از مجله Dermancade این تفاوت را برای شما بررسی می کنیم.

چشم پزشک: خدمات مراقبت از چشم و جراحی

چشم پزشک یک پزشک یا استئوپات است که در مراقبت از چشم و بینایی تخصص دارد. چشم پزشکان دو دوره آموزشی 12-13 ساله را می گذرانند و دارای مجوز پزشکی و جراحی هستند. این آموزش پیشرفته، چشم پزشکان را قادر می سازد تا طیف وسیع تری از بیماری ها را نسبت به چشم پزشکان و اپتومتریست ها تشخیص و درمان کنند. آموزش عمومی یک مدرک چهار ساله است که پس از حداقل هشت سال تحصیل پزشکی اعطا می شود. برای مشاوره بیشتر می توانید با مشاوره آنلاین چشم پزشک مشورت کنید.

چشم پزشکان همه بیماری های چشم را تشخیص و درمان می کنند، جراحی چشم را انجام می دهند و برای اصلاح مشکلات بینایی عینک و لنز تهیه می کنند. بسیاری از چشم پزشکان نیز در تحقیقات علمی در مورد علل و درمان بیماری های چشمی و مشکلات بینایی مشارکت دارند. از آنجایی که اپتومتریست ها پزشک عمومی نیز محسوب می شوند، گاهی اوقات می توانند سایر مشکلات پزشکی را که مستقیماً به چشم مربوط نمی شود، شناسایی کرده و بیمار را برای درمان به متخصص مناسب تری ارجاع دهند.

آنها طیف کاملی از خدمات چشم پزشکی را ارائه می دهند:

خدمات بینایی، از جمله معاینه چشم

مراقبت از چشم (برای بیماری هایی مانند گلوکوم، سوزش و سوختگی های شیمیایی)

جراحی چشم (برای آب مروارید، آب مروارید، گلوکوم و سایر مشکلات چشمی)

تشخیص و درمان بیماری های چشمی مرتبط با سایر بیماری ها مانند دیابت یا آرتریت

جراحی پلاستیک (برای رفع افتادگی پلک یا صاف کردن چین و چروک)

پزشکان متخصص: آموزش و آموزش اضافی برای نیازهای چشمی خاص

در حالی که چشم پزشکان برای درمان همه مشکلات و بیماری های چشمی آموزش دیده اند، برخی در زمینه خاصی از چشم پزشکی و جراحی چشم تخصص دارند. به این فرد متخصص می گویند. این فرد معمولاً یک یا دو سال را در آموزش عمیق تر (فلوشیپ) در یکی از رشته های تخصصی تر مانند گلوکوم، شبکیه چشم، قرنیه، اطفال، جراحی مغز و اعصاب، جراحی پلاستیک چشم یا موارد دیگر می گذراند. این آموزش و دانش اضافی، چشم پزشک را برای مراقبت از یک بیماری پیچیده یا خاص در نواحی خاصی از بیماری چشم یا گروه خاصی از بیماران آماده می کند.

اپتومتریست: خدمات چشم پزشکی و چشم

اپتومتریست ها متخصصان مراقبت های اولیه بینایی هستند، از غربالگری و اصلاح بینایی گرفته تا تشخیص، درمان و مدیریت تغییرات بینایی. بینایی‌شناس پزشک نیست. یک اپتومتریست پس از دو تا چهار سال تحصیل در دانشگاه، مدرک بینایی سنجی را دریافت می کند و پس از آن چهار سال مدرسه بینایی سنجی را می گذراند. آنها اپتومتریست دارای مجوز هستند و خدمات آنها شامل معاینه چشم و آزمایش بینایی، تجویز لنزهای تماسی، تشخیص بیماری های چشم و تجویز دارو برای سایر بیماری های چشمی است. بسیاری از اپتومتریست ها و اپتومتریست ها به عنوان یک تیم با هم کار می کنند. در ایالات متحده، آنچه اپتومتریست ها برای بیماران مجوز دارند می تواند از ایالت به ایالت دیگر متفاوت باشد.

آنها بر مراقبت از چشم تمرکز می کنند:

معاینه چشم و آزمایش بینایی انجام می شود.

آنها بیماری هایی مانند نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم را درمان می کنند.

عینک و لنز تجویز می کنند.

آنها بصری و بینایی را فراهم می کنند.

آنها بیماری های چشمی، آسیب ها و اختلالات را تشخیص می دهند.

اپتومتریست

اپتومتریست ها متخصصانی هستند که برای طراحی و ارزیابی لنزها و فریم های تماسی، لنزهای تماسی و سایر دستگاه های تصحیح بینایی آموزش دیده اند. آنها از نسخه های چشمی یا بینایی سنجی استفاده می کنند، اما آزمایش های بینایی یا اصلاح اصلاحی بینایی را انجام نمی دهند. تولیدکنندگان عینک مجاز به تشخیص یا درمان بیماری های چشمی نیستند.

تامین، تعمیر و نگهداری عینک، فریم و لنز تماسی

اندازه گیری صورت

ما به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید کدام لنز و فریم بهتر است.

سفارش و بررسی محصولات، از جمله لنزهای تماسی و لنزهای تماسی

در زمان مناسب به مراقب چشم مناسب مراجعه کنید.

بدون بینایی سالم، کار، بازی، رانندگی یا تشخیص چهره افراد دشوار است. عوامل زیادی می توانند بر بینایی فرد تأثیر بگذارند، از جمله سایر بیماری های چشمی مانند فشار خون بالا یا دیابت. اگر یکی از اعضای خانواده مشکل بینایی داشته باشد، می تواند شما را نیز مستعد ابتلا به این بیماری کند. گلوکوم ممکن است در هر زمانی رخ دهد. اکثر تغییرات در بینایی در ابتدا ظریف هستند و تشخیص آنها دشوار است.

اگر معاینه کامل چشم انجام نداده اید، آکادمی چشم پزشکی آمریکا توصیه می کند که همه افراد تا سن 40 سالگی معاینه کامل چشم را انجام دهند و همچنین باید توسط چشم پزشک توصیه شود. حتی اگر سالم هستید، مهم است که یک معاینه اولیه چشم داشته باشید تا بتوانید معاینات بعدی را مقایسه کنید و هر گونه تغییر یا مشکل را تشخیص دهید.

علائم احتمالی زیادی برای بیماری چشم وجود دارد. اگر نگران چشم یا بینایی خود هستید، به چشم پزشک مراجعه کنید. یک آزمایش کامل بینایی توسط چشم پزشک می تواند اولین قدم برای نجات بینایی شما باشد.
............

 

رفرنس: https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-متخصص-چشم-شیراز




نویسنده : javid تاریخ : یک شنبه 25 تير 1402

پلاگین فرم ساز cformsII


یکی از مواردی که باعث محبوبیت وردپرس در بین وب مسترها شده است، وجود امکانات اضافی است. یکی از این ویژگی ها استفاده از افزونه های فرم ساز است. ما در مورد یکی از این افزونه ها با شما صحبت خواهیم کرد. بیایید وبلاگ را دنبال کنیم

معمولا طراحی فرم های مختلف برای هر برنامه نویسی کار سختی محسوب می شود. اما امروز می خواهیم برای شما که وردپرس را به عنوان سیستم مورد نظر خود انتخاب کرده اید افزونه ای به نام cformsII به شما معرفی کنیم. با نصب این افزونه به راحتی می توانید هر شکلی را با هر نوع سبک فیلد شکل دهید.

این افزونه ویژگی های زیادی دارد که به اختصار به برخی از آنها اشاره می کنم

طراحی فرم های چند صفحه ای

راه آسان برای پر کردن و ارسال فرم ها

شروع کار با یک روش از پیش طراحی شده آسان است

امکان ارسال فرم در آژاکس

امکان آپلود عکس و فایل با فرم

کافیست افزونه را از ما دانلود و نصب کنید و پس از فعال سازی فرم خود را بسازید و به صفحه مورد نظر خود اضافه کنید یا با استفاده از دکمه افزودن در ویرایشگر در حالت بصری آن را متن کنید.

بیشتر بخوانید: https://blogten.ir/cformsii-plugin/  




نویسنده : javid تاریخ : جمعه 16 تير 1402

vlan چیست؟ آشنایی با انواع آن

در ابتدای مقاله با سوال vlan چیست سعی میکنیم بحث رو بازتر کنیم تا به بیشتر سوالات مون در کمترین حجم ممکن پاسخ داده بشه و سعی میکنیم تا با انواع، مزایا و معایب vlan آشنا بشیم.

vlan چیست؟
اولین سوالی که برای ما ممکن است پیش بیاید و پیش نیاز مراحل بعدی مقاله میتونه باشه این هست که vlan چیست؟ در لغت ما حرف V رو در ابتدای این کلمه داریم که مخفف کلمه ی Virtual میباشد که معنای مجازی میدهد..

LAN مجازی یک شبکه ی محلی از کامپیوتر های شبکه است که مسیر هایی برای برقراری ارتباط با سرور در همان محدوده رو پیاده میکند.

انواع vlan
با توجه به نوع استفاده ما 5 نوع VLAN داریم که به شرح زیر است:

Management VLAN
Data VLAN
Voice VLAN
Default VLAN
Native VLAN
مزایا و معایب vlan
یکی از مزیت های vlan که مزیت اصلی آن محسوب می شود این است که اندازه ی دامنه های پخش رو کاهش می دهد. اگر یک بسته ی تزریق شده به شبکه داشته باشیم ممکن است منجر به یک حمله ی سایبری شود و این مورد می تواند یک عیب برای vlan محسوب شود.

اگر شما نیاز داشته باشید که از vlan استفاده کنید میبایست حداقل 200 دستگاه در شبکه ی محلی خودتون داشته باشید و این مورد رو می توانیم به چشم یک نقطه ضعف ببینیم.

از اینکه با این مقاله ی جوان ایرانی همراه بودین سپاسگذاریم و پیشنهاد میکنیم تا از دیگر مطالب در دسته بندی تکنولوژی دیدن کنید.

vlan چیست؟ آشنایی با انواع آن




نویسنده : javid تاریخ : یک شنبه 4 تير 1402

آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام «تو از پرواز میگفتی هوات بوی سقوط میداد»

متن آهنگ تو از پرواز میگفتی هوات بوی سقوط میداد مهدی احمدوند

 

به چشمای تو مشکوکم به دنیای نفس گیرت
به چشمات که میگفت چیزی ازم نمیشه دستگیرت
تا بودی این نگاه من تو چشمای تو جون میداد
اگه چشمای تو میخواست بهم حس جنون میداد
تو از پرواز میگفتی هوات بوی سقوط میداد
میدونستم ولی چشمات بهم حق السکوت میداد
سقوط زندگیمونو با چشمای خودم دیدم
منو آسون رها کردی تورو آسوده بخشیدم
یکی پای منو انگار از احساس تو قطع کرده
کدوم مسیرو باید رفت که بازم بازی برگرده
یه تب به حال من دادی که تو مرگم زمین گیرم
میدونم که همین روزا تو دنیای تو میمیرم

 

https://musicdel.ir/single-tracks/176946/




نویسنده : javid تاریخ : جمعه 2 تير 1402

معرفی کتاب های انگلیسی بر اساس سطح بندی

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

بر اساس گزارش ها و آمارهای موجود، یادگیری زبان انگلیسی برای همه امکان پذیر نیست. گاهی انتخاب روش نامناسب زبان آموزی ما را به مسیری اشتباه سوق می دهد، گاهی یک مسیر طولانی یادگیری زبان ما را خسته می کند و جرات ادامه دادن را به ما نمی دهد. به خصوص اگر پایه زبان زبان آموز صفر باشد، روند یادگیری زبان طولانی خواهد بود. این دوره برای کسانی که قصد رفتن به خارج از کشور را دارند رنگ جدی تری به خود می گیرد، زیرا دانش آموز باید به سرعت مهارت های زبانی خود را بهبود بخشد تا در مدت زمان کوتاهی برای آزمون آیلتس یا تافل آماده شود.

اما با وجود این عقب ماندگی ها، می توان این بار تصمیم عاقلانه ای گرفت تا زبان انگلیسی را به سرعت یاد بگیرد تا مدرک آیلتس و سایر اهداف آموزشی را دریافت کند. در واقع استفاده از میانبرهای صفحه کلید در فرآیند یادگیری ما را در زمان کمتری به آنچه نیاز داریم می رساند. کلاس های انگلیسی با یک معلم خصوصی زبان می تواند یک دوره مفید و راهی سریع برای یادگیری زبان باشد. اما چگونه با کمک یک معلم خصوصی از فرآیند یادگیری لذت ببرید و در کوتاه ترین زمان ممکن به اهداف خود برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرم؟

همه ما فراز و نشیب های مهاجرت را به نوعی می دانیم و می دانیم فراز و نشیب هایی که در این سفر در انتظارمان است. همه کسانی که از آنجا می گذشتند از سنگ های این مسیر بسیار تعریف می کردند. اما در این مقاله در مورد امید و کاهش این موانع و مشکلات صحبت خواهیم کرد. بسیاری از دانشجویان زبان علاوه بر مهاجرت و مسافرت، مکالمه انگلیسی را در سریع ترین زمان ممکن تمرین می کنند تا بتوانند به راحتی با کشورهای خارجی ارتباط برقرار کرده و مدرک زبان انگلیسی را دریافت کنند.

به طور خاص، بیشتر زبان آموزانی که هدفشان آیلتس یا تافل است، زمان محدودی دارند و نمی توانند با استفاده از هیچ روشی یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند. مراجعه به معلمان خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری فوری زبان است. از آنجایی که معلم خصوصی زبان مراحل و دروس هر درس را با توجه به زمان و اهداف دانش آموز آماده می کند، شروع به سازماندهی تدریس بر اساس سطح دانش آموز می کند. با این سبک تدریس و مطالعه، دانش آموزان در مدت شش ماه تا یک سال فرصت یادگیری و کسب مهارت خواهند داشت. حتی کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و در تلفظ و مکالمه مشکل دارند نیز می توانند با این روش در عرض یک تا سه ماه به سطح بالایی از توانایی مکالمه انگلیسی دست یابند.

معرفی کتاب های انگلیسی بر اساس سطح بندی

یافتن و دسترسی به منابع یادگیری کامل و صحیح انگلیسی قطعا دشوار است. ارزشیابی کتاب های درسی زبان انگلیسی در اختیار هر زبان آموزی نیست. یک زبان آموز ممکن است با تعداد زیاد منابع یادگیری زبان انگلیسی گیج شود. یکی از مزایای دوره های خصوصی زبان این است که از شلوغی ها می کاهد. این به این دلیل است که هر معلم زبان منبعی غنی از دانش در مورد اطلاعات و روش هایی است که برای تدریس انتخاب می کند. علاوه بر این، او تجربه چندین ساله در آموزش زبان دارد، شناخت کاملی از کتاب ها و منابع زبان آموزی دارد و بر اساس سطح دانش آموزان خود کتاب های دقیق و مناسبی را برای مطالعه و تمرین بیشتر ارائه می دهد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری انگلیسی Express)

یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

این یک سوال رایج است، اما بسیار مهم است. اکثر مردم پاسخ روشنی برای این سوال ندارند. اما ما به شما خواهیم گفت که یادگیری زبان انگلیسی باید از جایی شروع شود که بتوانید در اسرع وقت به هدف خود برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را به روش های مختلف مانند خودآموزی ارتقا دهید. اما آیا این روش ها می توانند خیلی سریع زبان آموز را جذب کنند؟ در این مورد باید گفت که این روش ها چندان قابل اعتماد نیستند. انتخاب این روش ها مستلزم آزمون و خطا و تجربه است. اگرچه این روش می تواند نتایج متفاوتی به همراه داشته باشد، اما زبان آموز می تواند به تدریج از طریق آزمون و خطا و تجربه روش صحیح یادگیری را بیاموزد. یکی از این نتایج از دست دادن بسیاری از روزها و ساعات مطالعه است.

اما چرا نباید از تجربیات دیگران برای رسیدن به بهترین راه برای کاهش هزینه ها و پیامدهای انتخاب خود استفاده کنیم؟ افراد باتجربه مانند معلمان زبان آزاد می توانند این مسیر سریع را دنبال کنند تا انگلیسی را به راحتی یاد بگیرند.

در تجربه من، یک معلم زبان شخصی می‌داند که برای چه موضوعاتی وقت بگذارد، و با حذف مطالب و منابع نامربوط، می‌تواند زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر دانش‌آموز آزاد کند. در کلاس خصوصی، دانش آموز تمرکز بیشتری دارد و مانند کلاس های گروهی نیست، بنابراین معلم خصوصی می تواند دانش آموزان را با جزئیات بیشتری راهنمایی کند.

تدریس خصوصی زبان برای متقاضی کاملا شخصی است و معلم بر اساس سطح علمی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان او و هر محدودیت زمانی، درس را شروع می کند. در این آموزش شخصی نظارت و نظارت زیادی توسط مدرس زبان آموزی وجود دارد و می تواند میزان یادگیری را در زمان های مختلف اندازه گیری کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

هزینه تدریس خصوصی در خانه یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان در هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه یادگیری زبان انگلیسی است. این به این دلیل است که آنها معتقدند هزینه یادگیری زبان به تنهایی بسیار بیشتر از روش های دیگر یادگیری زبان است. اما برای یادگیری زبان باید پس از در نظر گرفتن بسیاری از موارد مهم به طور همزمان تصمیم گرفت. توانایی دستیابی به هدف؛ هدر دادن انرژی و زمان؛ و هزینه پرداخت سه عامل مهم هستند. به عنوان مثال، یک زبان آموز باید در عرض یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. عموماً با توجه به بودجه ای که داشت، انتخاب اولش شرکت در کلاس های گروهی و شرکت در ترم های متوالی در این کلاس ها بود. زبان آموز در این دوره با توجه به هدف و سطح پایین زبان خود قطعاً نمی تواند در این راه به آمادگی لازم برسد. به این ترتیب او وقت و انرژی زیادی را صرف کلاس درس و مطالعه می کرد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی (آموزش اولیه انگلیسی)

با انتخاب سایت مناسب آموزش زبان انگلیسی را برای آزمون آیلتس بیاموزید

سایت ما معلمان با استعدادی را در تیم آموزشی خود جمع آوری کرده است، زیرا دانش آموزان می خواهند زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما و تماس با کارشناسان ما به این سرپرستان حرفه ای دسترسی پیدا کنید. با کمک معلمان خصوصی مجموعه ما، اگر وقت خود را تلف نکنید و همین الان شروع کنید، راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای قبولی در آزمون آیلتس پیدا خواهید کرد.




نویسنده : javid تاریخ : شنبه 27 خرداد 1402

با انواع ردیاب خودرو دیگر اشتباه نکنید

 

ردیابها میتوانند به صاحبان وسایل نقلیه کمک کنند تا از یکی از بزرگترین داراییهای خود را در برابر سارقین یا تحدیدات دیگر محافظت کنند. ردیاب و جی پی اس خودرو از وسایل و اجناس دیگر شما برای تامین امنیت وسایل با ارزش شما و حفظ آرامش شماست . جی پی اس ها نخستین بار توسط ارتش ایالات متحدهی آمریکا در عملیات های نظامی هوایی و زمینی برای مکان یابی دسته نظامی و یا هدف یابی مسیر هواپیماها مورد استفاده قرار میگرفت. خدمات پس از فروش و پاسخگویی به نیاز مخاطب نیز از مواردی هستند که باید در هنگام خرید مورد توجه قرار بدهید. این دستگاه بهترین و مطمئن ترین دستگاه حفاظتی در خودرو می باشد، جی پی اس یا ردیاب خودرو انواع مختلفی دارد که در ادامه به توضیح تک تک مدل ها می پردازیم و به شما نکات مهمی که هنگام خرید ردیاب خودرو باید به آن ها توجه کنید آشنا می کنیم. در بازار ردیاب ایران، انواع مختلفی از ردیاب وجود دارد. از انواع ردیاب خودرو می توان به جی پی اس سیمی و آهنربایی اشاره کرد. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت جی پی اس می توان به آنلاین بودن ردیاب، قابلیت شنود، امکان تعریف محدوده، امکان برقراری تماس صوتی، سرور قوی، پشتیبانی پاسخگو و … 

 

تک باتری فروشگاه و مرکز تخصصی باتری خودرو ایران در زمینه فروش اینترنتی باطری ماشین از قبیل اوربیتال پریمیوم ، اتمیک ، سیلور و باطری اسیدی و باطری UPS با کیفیت عالی بهترین برند ها نظیر سپاهان باتری ، صبا باتری ، سوزوکی و نیرو گستران خراسان تمامی محصولات با شماره سریال و برترین گارانتی با قیمت رقابتی و دولتی در حال فعالیت می باشد . وجود ماژول سفارشی ورژن 4 بر روی این مدل ، این مزیت را به کاربر خواهد داد که بدون هیچگونه نگرانی ، موقعیت دقیق خودرو را در هر شرایطی ببیند . کاربران عادی مجاز به استفاده از سرویس موقعیت یابی بدون هیچگونه هزینه یا محدودیتی هستند. جی پی اس خودرو و موتورسیکلت به نصب نیاز دارند و لازم است برای نصب آن ها به سراغ یک نصاب حرفه ای بروید. لازم است در ابتدا نیاز خودرا شناسایی کرده و بعد مناسب ترین جی پی اس را خریداری کنید.

https://www.pardiskhodro.com/carmagazine/details/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88

معمولا ردیابهای مغناطیسی خودرو با داشتن قابلیت نصب روی بدنه فلزی خودرو در فضای بیرونی آن نصب میشوند. البته اینصب به مشتریان داخل تهران خدمات نصب ارائه می دهد تا راحتی را برای شما فراهم سازد. صاحب خودرو میتواند محدودیتهای سرعت و هشدارهایی را برای رانندگی پرخطر تعیین کند تا از رانندگی غیرمسئولانه توسط کارمندان یا اعضای خانواده جلوگیری کند. ردیاب یک وسیله امنیتی کاربردی است و باید صاحب خودرو بتواند در هر لحظه از شبانه روز از سایت ردیابی ، خدمات امنیتی و پشتیبانی برخوردار باشد . ردیاب باید دارای یک آنتن GPS و GSM باشد که بتواند سیگنالهای GPS را دریافت کند و دادههای مکان را از طریق GSM ارسال کند. همچنین حداقل فاصله زمانی ارسال مختصات در ارزانترین ردیاب و گرانترین آن، بین ۲ تا ۱۰ ثانیه متغیر است. این سیستم در ابتدا برای عملیات نظامی ارتش آمریکا طراحی شده بود؛ اما امروزه بسیاری از شهروندان معمولی در سراسر جهان از آن استفاده میکنند. که به ما برای تامین امینت خودرومان کمک میکند و امروزه یکی از وسیله های واجب برای هر خودرو است.

https://ariamoons.com/tech-news/45477/%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%88

امروزه برند های شناخته شده تر دارای قیمت بالاتری می باشند چه بسا که از امکانات کمتری برخوردار باشند. از دیگر عوامل موثر در قیمت ردیاب می توان به قابلیت ها و امکانات آن اشاره کرد. در نتیجه آن، اکنون صدها ردیاب با باتری یا سیم و … از دیگر موارد مهم و موثر در هزینه ردیاب ماشین، مدت زمان نگهداری باتری توسط ردیاب است. برای آن که این دستگاه ها با اتصال به سیستم موقعیت یاب ماهواره ای قادر به مکان یابی هر جسم متحرک هستند، فقط کافی است که از نظر حافظه داخلی و میزان نگهداری شارژ باتری متناسب با شی متحرک مورد نظر طراحی شده باشد. اپلیکیشن Tracksolid یک نرم افزار کاربرپسند و حرفه ای است که امکان دسترسی به اکثرا قابلیتهای پنل تحت وب را ارائه می دهد بطوریکه؛ نیاز به استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ را برای کاربران بسیار کم تر خواهد کرد. بسته به دستگاهی که انتخاب میکنید، میتواند از حسگرها برای تنظیم زنگ هشدار برای جلوگیری از سرقت و ایجاد مناطق امن استفاده کند.




نویسنده : javid تاریخ : دو شنبه 25 ارديبهشت 1402

آهنگ جدید رضا صادقی به نام «شراب و شعر و شکر باشد نمازش»

متن آهنگ شراب و شعر و شکر باشد نمازش رضا صادقی

 

چقدر خوبه که وقتی حرف تو هست
تموم حرفها پیشش حقیرن
تموم عاشقا امیدشون تو
تو باهاشون نباشی گوشه گیرن
چقدر خوبه که وقتی حرف تو هست
آدم دوست داره عاشق شه , بخنده
برقصه , بغض کنه , شاعر شه حتی
فراتر باشه از حدِ یه بنده
تو بیشتر از یه اسمی که خداشه
چه خوبه کسی با تو مبتلا شه
واسه لبخند تو کوک باشه سازش
شراب و شعر و شکر باشه نمازش
تو بیشتر از یه اسمی که خداشه
چه خوبه کسی با تو مبتلا شه
واسه لبخند تو کوک باشه سازش
شراب و شعر و شکر باشه نمازش

 

 آهنگ جدید رضا صادقی به نام «شراب و شعر و شکر باشد نمازش»




نویسنده : javid تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1402

ویلای نوساز به متراژ 180 متر در کاسگر محله

این ویلا با زمینی به متراژ 180 متر و بنایی به مساحت 96 متر در کاسگر محله قرار دارد. کاسگر محله یکی از محله های قدیمی لنگرود است که از یک طرف به جاده چمخاله و از طرف دیگر به خیابان کلانتری و بازارده منهی می شود. تمامی مراکز خرید و رفاهی در این محله در دسترس شما قرار دارند. https://amlakarman.com/property-location/rajaee-street-apartment-and-house/

اگر به دنبال خرید ویلایی باکیفیت با متریال عالی هستید، این ویلای شخصی ساز را از دست ندهید.

در کلیه قسمت های این ویلا از مصالح و متریال با کیفیت استفاده شد است. نمای ویلا از نوع سنگ است و تمامی دیوارهای بیرونی نیز از جنس سرامیک با طرح سنگ هستند. طراحی داخلی خانه به گونه ای است که فضایی دلباز با نورگیری عالی برای سالن نشیمن درنظر گرفته شده است. همچنین ویلا دارای دو اتاق خواب است که برای هر اتاق پنجره و جایگاه کمد دیواری درنظر گرفته شده است تا به سلیقه مشتری نصب شود. کابینت های این آشپزخانه زیبا از نوع ام دی اف است و گاز رومیزی و هود نیز در آن نصب شده است. همچنین تمامی شیرآلات نصب شده از متریال عالی و باکیفیت هستند. سیستم گرمایشی خانه از نوع پکیج و رادیاتور است ضمن اینکه تمامی پنل های پکیج مجهز به فیلترهای رسوب گیر برای جلوگیری از آسیب های وارده در اثر املاح موجود در آب است. املاک آرمان

دیگر امکانات و امتیازات خرید این ویلا شامل موارد زیر است:

پنجره های دو جدار
درب ضد سرقت
درب ریموت دار هوشمند
پارکینگ اختصاصی
پکیج و رادیاتور
سرویس ایرانی و فرنگی
کناف کاری و نورپردازی
دسترسی های این ویلا به صورت زیر است:

فاصله تا ساحل چاف و چمخاله 15 دقیقه
فاصله تا مرکز شهر 10 دقیقه

لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید.

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 5652                                                                       مساحت زمین (مترمربع): 180 مترمربع

مساحت ملک (مترمربع): 96 مترمربع                                                 اتاق ها: 2

قیمت کل (تومان): 2 میلیارد و 700 میلیون                                          سال ساخت: 1401

وضعیت: برای فروش

 

امکانات
پارکینگ       

پکیج و رادیاتور

پوشش کف سرامیکی

درب ضد سرقت

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

گاز رومیزی

هود

https://amlakarman.com/property-location/saadi-bolvar-shop/

نمای ساختمان
سنگ

 




نویسنده : javid تاریخ : شنبه 16 ارديبهشت 1402

ملانوز آلت تناسلی چیست؟ ۴ درمان خانگی + پزشکی لکه های تیره

هم‌اکنون که وارد این مقاله شده‌اید، احتمالاً این سؤال برایتان ایجاد شده که چرا به ملانوز آلت تناسلی مبتلا شدم؟ آیا می‌توان از شر آن خلاص شد؟ علائم چنین بیماری چیست؟ آیا خطرناک است؟ در این مطلب از جوان ایرانی به تمام این سؤالات پاسخ خواهیم داد.

 

ملانووز آلت تناسلی چیست؟
ملانوز آلت تناسلی معمولاً بی‌ضرر بوده، همچنین یک بیماری نادر و خوش خیم است. مهمترین علائم این وضعیت، وجود لکه‌های کوچک تیره بر روی آلت تناسلی است. درواقع این بیماری باعث تغییر رنگ پوست ناحیه تناسلی شما می‌شود.

این بیماری آلت تناسلی مردان را درگیر می‌کند و به دلیل ظاهر نامناسبی که دارد باعث شرم و ناراحتی افراد مبتلا می‌شود.

همراه با رنگ‌دانه ملانین ممکن است ترکیبات رنگ‌دانه دیگری مانند هموسیدرین، لیپوفوسین و سولفات آهن وجود داشته باشد که باعث ایجاد تغییراتی در رنگ پوست آلت تناسلی مردان می‌شود.

 

علائم ملانووز آلت تناسلی
هرچند این نشانه‌ها ممکن است در هر سنی ایجاد شود، اما اغلب در سنین بین ۱۵ تا ۷۲ سالگی وجود دارد.

لکه‌های تیره معمولاً بر روی ناحیه تناسلی ایجاد شده به عنوان ماکول شناخته می‌شود. به جز لکه‌های قهوه‌ای یا سیاه که زیر یک سانتی‌متر هستند علائم خاص دیگری ندارد.

هرچند بسیار نادر است ولی این بیماری ممکن است باعث ایجاد وضعیتی به نام لیکن اسکلروزیس شود که پوست آلت تناسلی را نازک کرده و لکه‌های سفیدرنگ در سر آن ایجاد می‌شود.

 

علت لکه های تیره بر روی آلت تناسلی مردان

لکه های تیره که بر روی آلت تناسلی به صورت ناگهانی ایجاد می‌شود، نباید باعث نگرانی و وحشت‌زدگی شما شود. شما عزیزان باید بدانید که این نواحی مانند هر قسمت دیگری از بدن، ممکن است دچار تغییرات پوستی شود. این لکه‌ها ممکن است در اندازه‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی نمایش داده شود. بنابراین بهتر است که با علت لکه های تیره روی آلت تناسلی مردان آشنا شوید تا بدانید که دلیل این تغییر رنگ چیست! در ادامه این مطلب از جوان ایرانی به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

 

ملانوز آلت تناسلی
یکی از شایع‌ترین علت ایجاد لکه های تیره بر روی آلت تناسلی، ملانوز آلت تناسلی است که در این بخش از جوان ایرانی این بیماری را بررسی می‌کنیم. در این بیماری لکه های قهوه‌ای یا سیاه بر روی آلت تناسلی مردان دیده می‌شود. برخی از افراد این بیماری را با سرطان و تومور آلت تناسلی اشتباه می‌گیرند. شما عزیزان باید بدانید که این تومور آلت تناسلی به ندرت در بدن افراد ایجاد می‌شود و شایع نیست. درواقع ممکن است تنها یک درصد از مردان را درگیر کند. اگر پزشک شک کند برای شما بیوپسی تومور را پیشنهاد می‌کند.

 

زگیل‌های رنگ‌دانه‌ای در آلت تناسلی
یکی دیگر از علت‌های لکه های تیره بر روی آلت تناسلی، زگیل‌های رنگ‌دانه‌ای است که معمولاً توسط ویروس پاپیلومای انسانی یا hpv ایجاد می‌شود. درواقع این بیماری از طریق رابطه جنسی منتقل می‌شود. هرچند که این بیماری بدون درمان از بین می‌رود، اما باید بدانید که زگیل‌ها معمولاً مسری هستند و اگر شما با فرد دیگری رابطه جنسی برقرار کنید به او انتقال می‌دهید. بنابراین بهتر است در اسرع وقت آن را درمان کنید، حتی پس از درمان ممکن است مجدد عود کند و شما عزیزان باید دوباره برای درمان مراجعه کنید. اگر دچار زگیل آلت تناسلی هستید، حتماً شریک جنسی خود را از این وضعیت باخبر کنید‌.جوان ایرانی (irjavan.com)

 

خال‌های آلت تناسلی
خال‌هایی که معمولاً قهوه‌ای کمرنگ و یا سیاه هستند بر روی چین‌های پوست آلت تناسلی ایجاد می‌شود. این‌گونه خال‌ها معمولاً نیاز به درمان ندارند و معمولاً بی‌ضرر هستند. اما اگر هرگونه تغییر رنگ را مشاهده کردید و یا اینکه خال تناسلی شما در طول زمان بزرگ شد، باید نگران شده و به پزشک مراجعه کنید.

 

هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب
اگر آلت تناسلی شما به چیزی مانند صابون و شامپو حساسیت داشته باشد، پوست آن ناحیه آسیب‌دیده و بسیار ملتهب می‌شود. این وضعیت باعث ایجاد بیماری پیگمانتاسیون می‌شود. این بیماری معمولاً نیازی به درمان ندارد و باگذشت زمان از بین می‌رود. البته تغییر رنگ ناحیه تناسلی می‌تواند در اثر بیماری ژنتیکی و یا به دلیل اختلالات متابولیک باشد. همچنین مصرف برخی از داروها باعث ایجاد این بیماری می‌شود.

 

علت ملانوز آلت تناسلی چیست؟
شما عزیزان باید بدانید که این بیماری به عنوان عفونت مقاربتی شناخته نمی‌شود و نشان‌دهنده هیچ نوع علائم عفونتی در بدن نیست. طی تحقیقات انجام‌شده توسط مجله جوان ایرانی هرچند ملانوز آلت تناسلی مردان دلیل مشخصی ندارد اما برخی از پزشکان معتقد هستند نژاد و ترکیب ژنتیکی باعث ابتلا به این بیماری می‌شود.

عوامل خطر ابتلا به ملانوم آلت تناسلی را در ادامه این مجله از جوان ایرانی با هم بررسی می‌کنیم.

سن افراد
این بیماری در سنین بین ۱۵ تا ۷۲ سالگی ایجاد می‌شود. هرچند که افراد در هر سنی ممکن است مثلاً به این بیماری شوند!

ژنتیک
ملانوز آلت تناسلی ممکن است در اثر ژنتیک در بدن افراد ظاهر شود.

 

برخی از درمان‌های پوستی
همچنین باید دقت داشته باشید که برخی از درمان‌های پوستی با داروهای خاص مانند پرتودرمانی یا آنترالین ممکن است خطر ملانوز آلت تناسلی را افزایش دهد.

 

سرطان آلت تناسلی
هرچند بسیار نادر است اما باید بدانید که تغییر رنگ آلت تناسلی و تیره شدن پوست آن، یکی از نشانه‌های رایج این نوع سرطان است. به ویژه اگر لکه‌های قهوه‌ای و قرمز روی آلت تناسلی همراه با درد باشد باید به پزشک مراجعه کنید.

 

آسیب به آلت تناسلی

اگر به آلت تناسلی آسیبی وارد شود، به دلیل کبودی پس از پارگی در رگ‌های خونی زیرپوست آن، ممکن است آلت تناسلی تیره‌تر از سایر نواحی بدن شود‌. برخی از افراد خود ارضایی بسیار شدیدی دارند و یا اینکه توسط نیشگون گرفتن از آلت تناسلی، به پوست این ناحیه آسیب وارد می‌شود. بنابراین باید دقت کنید که اگر این‌گونه آسیب‌ها باعث تغییر رنگ آن نواحی شد، حتماً به پزشک مراجعه کنید.

 

هیپرپیگمانتاسیون
یک نوع بیماری است که در آن، معمولاً زانوها و آرنج‌ها تغییر رنگ می‌دهد. اما می‌تواند بر روی آلت تناسلی نیز تأثیر بگذارد. درواقع این بیماری به صورت لکه‌هایی کوچک یا بزرگ سفید بر روی سر آلت تناسلی ظاهر می‌شود.

 

بیماری مقاربتی سفلیس
هرچند که ملانوز آلت تناسلی بیماری مقاربتی محسوب نمی‌شود، اما شما عزیزان باید بدانید که بیماری سفلیس نیز ممکن است باعث تغییر رنگ آلت تناسلی شود. همچنین باعث ایجاد زخم سفید و قرمز بر روی آلت تناسلی شما بشود. علائمی مانند تب، سردرد و خستگی مکرر نیز ممکن است باعث ایجاد این نوع بیماری شود. بنابراین هنگام مراجعه به پزشک، در مورد بیماری سفلیس نیز مورد آزمایش قرار می‌گیرید.

 

عوارض ملانوز آلت تناسلی چیست؟


طی تحقیقات انجام شده ملانوز آلت تناسلی به غیر از تغییر رنگ پوست ناحیه تناسلی، هیچ عارضه فیزیکی خاصی ندارد. اما مشاهده این لکه‌های تیره ممکن است دچار استرس و اضطراب افراد شود. حتی برخی از افراد روحیه خود را از دست داده و احساس خجالت می‌کنند. شما عزیزان باید در مورد نگرانی‌های خود با پزشک اورولوژیست صحبت کنید. هرچقدر که پزشک در مورد غیر سرطانی بودن این بیماری به شما گوشزد کند،به بی‌خطر بودن این بیماری پی خواهید برد.

 

زمان مراجعه به پزشک
اگر احساس کردید که بر روی آلت تناسلی شما برجستگی، تغییر رنگ و یا سایر ویژگی‌های غیرعادی وجود دارد، باید به پزشک اورولوژیست مراجعه کنید. چنین پزشکی به اندام‌های تناسلی مردانه تسلط کافی دارد و می‌تواند بیماری شما را تشخیص داده و بهترین درمان را تجویز کند.

 

احتمال سرطان در ملانوز آلت تناسلی
بسیاری از افراد نگران هستند که تغییر رنگ آلت تناسلی آن‌ها نوعی سرطان پوست باشد. اما باید بدانید که سرطان آلت تناسلی بسیار نادر است. در این نوع سرطان، لکه‌های بسیار تیره بر روی پوست ایجاد می‌شود که شبیه به ملانوم آلت تناسلی است اما معمولاً فقط بر روی سر آلت تناسلی وجود دارد. این لکه‌های تیره ممکن است بسیار پررنگ‌تر شده و حتی خونریزی کنند.

 

از ملانوز آلت تناسلی خجالت نکشید
برخی از افراد هنگام رابطه جنسی به دلیل لکه‌های تیره بر روی آلت تناسلی خجالت می‌کشند. حتی این‌گونه افراد از مراجعه به پزشک نیز شرم دارند. توصیه تیم پزشکان مجله جوان ایرانی این است که هیچ‌وقت خجالت نکشید! شما عزیزان باید بدانید که انواع مختلفی از بیماری‌های آلت تناسلی وجود دارد و هرکدام خصوصیات مربوط به خودشان را دارند. شما باید اجازه بدهید پزشک کاملاً شما را معاینه کند و با گزینه‌های درمان آشنا شوید. هنگام رابطه جنسی به همسر خود بگویید که مبتلا به بیماری ملانوز آلت تناسلی هستید. خبر خوب این است که این بیماری مسری نیست و عفونت مقاربتی محسوب نمی‌شود.

 

پیشگیری از ملانوز آلت تناسلی
شما عزیزان باید بدانید که هیچ روشی برای پیشگیری از ملانوز آلت تناسلی وجود ندارد. هرچند بسیار نادر است ولی این بیماری ممکن است نشان‌دهنده ملانوم باشد که شکل خطرناکی از سرطان پوست است. ولی باید بدانید که هیچ‌گونه جای نگرانی ندارد.

 

درمان ملانوم آلت تناسلی


هرچند این بیماری خوش خیم است، اما برخی از افراد از ظاهر لکه‌های تیره بر روی آلت تناسلی شرم دارند. نحوه درمان آن را در این بخش از جوان ایرانی بررسی می‌کنیم.

برداشتن ضایعات با جراحی
برخی از افراد از ظاهر لکه‌های تیره بر روی آلت تناسلی خود بسیار ناراحت هستند. آن‌ها از دیگران خجالت می‌کشند و حتی ممکن است از این موضوع بسیار غمگین شوند. در این صورت پزشک با برداشتن لایه‌های پوستی تیره از روی آلت تناسلی و پیوند دادن با پوست جدید به ظاهر و ضخامت قابل قبول می‌رسد.

با عمل جراحی، توانایی ادرار کردن و یا سلامت جنسی شما هیچ آسیبی نمی‌بیند.

 

حذف لکه‌های تیره با لیزر
در برخی از مواقع پزشک متخصص لیزر درمانی را توصیه می‌کند. نوع لیزر را پزشک تشخیص داده، در این صورت چند جلسه برای برداشتن کامل ضایعات لازم است.

 

 

درمان خانگی لکه های تیره آلت تناسلی
اگر بر روی آلت تناسلی شما لکه های تیره ایجاد شده، پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را توسط درمان خانگی ساده و مؤثر که در ادامه این بخش از جوان ایرانی برای شما شرح داده شده رفع کنید. البته می‌توانید قبل از تست این روش‌های خانگی، ابتدا به پزشک مراجعه کرده و نظر او را جویا شوید.

البته در تمامی این موارد، در صورت مشاهده هرگونه واکنش آلرژیک و همچنین بدتر شدن علائم، به پزشک مراجعه گنید.

۱) آب پیاز
یکی از بهترین درمان‌هایی که باعث می‌شود لکه های تیره روی آلت تناسلی شما کاهش یابد، استفاده از آب پیاز است. همان‌طور که می‌دانید آب پیاز خواص ضد میکروبی فراوانی داشته و باعث درمان عفونت‌های پوستی می‌شود.

چگونگی استفاده از آب پیاز
ابتدا یک پیاز را به چندین قسمت برش دهید، سپس آن را به آرامی له کرده تا خمیر به دست آید. سپس خمیر آن را از صافی عبور دهید تا آب پیاز به طور کامل گرفته شود.

سپس آن را بر روی نواحی آسیب‌دیده که دچار تغییر رنگ‌شده بمالید. این کار را هرروز تکرار کنید تا نقاط تیره‌رنگ به سادگی روشن شود.

۲) روغن درخت چای
روغن درخت چای یکی دیگر از درمان‌های دارویی است که به کمک آن می‌توان لکه های تیره و عفونت‌های پوستی آلت تناسلی را از بین برد. این نوع روغن، ارزش دارویی بسیار زیادی دارد و به عنوان یک ضدعفونی‌کننده بسیار قوی عمل می‌کند.

نحوه استفاده از روغن درخت چای
چند قطره اسانس روغن درخت چای را با روغن حامل مانند روغن نارگیل و یا زیتون مخلوط کنید سپس آلت تناسلی خود را با این مخلوط روغن ماساژ دهید. شما عزیزان می‌توانید هفته‌ای یک‌بار این روغن تراپی را امتحان کنید، سپس مشاهده می‌کنید که لکه های تیره روی آلت تناسلی شما کمرنگ‌تر شده است.

۳) سرکه سیب
دقت کنید که سرکه سیب را باید رقیق کنید و سپس استفاده کنید. این نوع سرکه برای ناهنجاری‌های پوستی بسیار مؤثر بوده و همچنین خواص ضد میکروبی دارد که باعث از بین رفتن عفونت‌ها و لکه های تیره روی آلت تناسلی می‌شود.

نحوه استفاده از سرکه سیب
نصف فنجان سرکه سیب را با یک فنجان آب گرم رقیق کرده و نواحی آسیب‌دیده و یا آن نواحی از آلت تناسلی که دچار تغییر رنگ‌شده را با این محلول کاملاً بشویید. شما عزیزان می‌توانید دو تا سه بار در طی روز این عمل را تکرار کنید.

البته دقت داشته باشید اگر دچار سوزش خفیف شدید باید این علائم طی چند دقیقه از بین برود. اما اگر احساس سوزش شما از بین نرفت، این محلول را رقیق‌تر کرده و سپس استفاده کنید.

۴) فندق جادوگر
فندق جادوگر یا جادوگر هازل یکی دیگر از داروهای قدیمی است که برای رفع لکه های تیره آلت تناسلی و درمان عفونت‌های پوستی آن به کار می‌رود. فندق جادوگر خواص ضدالتهابی داشته و برای تسکین دردهای پوستی نیز بسیار مفید است.

 

چگونگی استفاده از فندق جادوگر
برای استفاده از فندق جادوگر آن را به آب حمام خود اضافه کرده و آلت تناسلی خود را با این محلول به خوبی بشویید. دقت کنید که هرروز باید این کار را تکرار کنید و سعی کنید محلولی که استفاده می‌کنید بسیار خالص باشد تا لکه‌ها به‌راحتی محو شوند‌‌.

 

سخن پایانی
آلت تناسلی مردانه مانند سایر اعضای بدن افراد، تفاوت دارد. هیچ دو مردی را پیدا نمی‌کند که آلت تناسلی مشابه داشته باشد. این عضو بدن مردان عملکرد تولیدمثل و ادرار را بر عهده دارد، اما ممکن است در برخی از مواقع دچار لکه‌های تیره بر روی آن شود که نیاز به بررسی دارد. در این مطلب از جوان ایرانی به نحوه تشخیص و درمان این لکه‌ها که به عنوان بیماری ملانوز آلت تناسلی شناخته می‌شود به طور کامل پرداختیم.

https://irjavan.com/%d9%85%d9%84%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%b2-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/




نویسنده : javid تاریخ : چهار شنبه 24 اسفند 1401

آهنگ ریمیکس جدید سیروان خسروی به نام من مقصرم

متن ریمیکس آهنگ من مقصرم سیروان خسروی

 

خداحافظی سخته!♫! اینجا ته خطه!♫!
چشمامو میبندم نذار برم!♫!
خسته شده روحم فکر میکنی کوهَم!♫!
چشمامو میبندم نذار برم!♫!
من مقصرَم که عاشقت شدم عاشقت شدم!♫!
ولی تو نذار بمونم؛ تنها با خودم تنها با خودم!♫!
عشق چه بی رحمه رو قلب من زخمه!♫!
اینا سهمه من از توئه!♫!
قایق بی پارو کویر بی بارون!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/59124/




نویسنده : javid تاریخ : سه شنبه 2 اسفند 1401



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خبر مي باشد.