ویژگی های ظاهری پرینتر لیزری HP Laserjet Pro M15a:
خبر
خوب نیوز

آهنگ جدید محمد لطفی به نام «یعنی نمیدونی» ویژگی های ظاهری پرینتر لیزری HP Laserjet Pro M15a: آهنگ جدید شاهین بنان به نام «خیال نکن نبودت عادت شده» مراحل انجام حمله هکری چیست؟ معرفی 6 مرحله هک و انگیزه هکرها راهنمای جراحی سینه توسط متخصص زیبایی آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «تو حق داری» آهنگ جدید مجید خراطها به نام «ولی من یه لحظه یادت از سرم بیرون نمیره» ترفند بدست آوردن روزانه 20 هزار فالوور اینستاگرام چرا به بیان نیاز داریم؟ غلامحسین مظلومی درگذشت پنج توضیح چرا فیسبوک برای فالوور اینستاگرام بدترین امکان است شارژ کارتریج چگونه انجام می‌شود؟ آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «من همه چیزم قبل تو انگار یخ زده سرده» دوره فیشیال پوست در تهران fatemehhabashi.com روش‌ها بسیار آسان برای مطالعه همه چیز درباره درمان اضطراب ریمیکس جدید گرشا رضایی به نام «ریمیکس دریا دریا» تفاوت بین چشم پزشک و بینایی سنج چیست؟ پلاگین فرم ساز cformsII


ویژگی های ظاهری پرینتر لیزری HP Laserjet Pro M15a:


یکی دیگر از چاپگرهای تک کاره اچ پی که هم از نظر اندازه بسیار سبک و کم حجم است و هم طراحی بسیار خوبی دارد، چاپگر لیزری HP Laserget Pro M15a است. این محصول کارآمد در ابعاد 222*198*378 و وزن 4.9 کیلوگرم طراحی و تولید شده است. که از نظر ابعاد کوچک و ظریف است و حتی روی میز کوچکی در گوشه اتاق کار یا اتاق شخصی خانه یا روی میز شما می نشیند. علاوه بر این، می توان آن را به راحتی حمل و جابجا کرد. ظاهر آن ساده و شیک است و بدنه آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. رنگ آن سفید است و به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می شود. تکنولوژی چاپ آن لیزری و کاربرد آن چاپ است. نوع چاپ این دستگاه کاربردی تک رنگ با فرمت A4 با وضوح 600 * 600 dpi می باشد. لازم به ذکر است که چاپگر لیزری HP Laserget Pro M15a دارای 8 مگابایت حافظه، پردازنده 500 مگاهرتز، سرعت چاپ سیاه و سفید 19 صفحه در دقیقه و 5000 صفحه در ماه می باشد.

ناگفته نماند که چاپ دو طرفه و همچنین چاپ سی دی ندارد. بنابراین اگر می خواهید از هر دو طرف چاپ کنید، باید این کار را به صورت دستی انجام دهید. ظرفیت سینی ورودی کاغذ این محصول با کیفیت 150 برگ و ظرفیت سینی خروجی کاغذ 100 برگ می باشد. نوع تونر یا کارتریج 44 آمپر با عملکرد 1200 است که فقط برای چاپ اسناد و اسناد استفاده می شود و دستگاه را برای مصارف خانگی، کار سبک و محیط های اداری ایده آل می کند. لازم به ذکر است که این دستگاه خوش ساخت قابلیت کپی، اسکن و فکس اسناد شما را ندارد و به همین دلیل کنترل های نصب شده بر روی آن محدود و واضح بوده و کار با آن آسان است. درگاه اتصال چاپگر M15a USB 2.0 است که از طریق آن می توانید دستگاه را به رایانه متصل کرده و اسناد را چاپ کنید، زیرا فناوری اتصال از طریق بلوتوث یا Wi-Fi برای این کار ارائه نشده است.

بررسی مدل پرینتر لیزری HP Laserjet Pro M15a:

همانطور که قبلاً گفتیم پرینتر لیزری HP Laserget Pro M15a یک پرینتر لیزری است که در دسته دستگاه های یکبار مصرف HP گنجانده شده است.این دستگاه جمع و جور و سبک وزن به راحتی در دفتر کوچک شما قرار می گیرد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. از نظر قیمت چندان گران نیست و هر کاربری قدرت خرید دارد و می تواند در بازه قیمتی 5 تا 10 میلیون آن را خریداری کند که البته این قیمت با توجه به تغییرات جدید بازار می تواند تغییر کند. لازم به ذکر است که دکمه های لمسی برای تایپ در سمت چپ این دستگاه تعبیه شده است و در پشت آن یک پورت USB و پورت کابل تعبیه شده است. لطفا توجه داشته باشید که برای این محصول تنها یک ورودی کاغذ و یک گیره کاغذ وجود دارد که برای نگهداری کاغذ سفید طراحی شده است.شرکت معروف HP برای این محصول عالی از سیستم عامل های ویندوز 7، ویندوز 8، 8.1 و ویندوز 10 استفاده کرده است.


یکی دیگر از ویژگی های مفید این دستگاه، خاموش شدن خودکار خودکار HP است که در زمان بیکاری و عدم استفاده به طور خودکار خاموش می شود و با ارسال دستور چاپ مجدداً راه اندازی می شود. این ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. خوشبختی ارزشش را دارد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که صدای این دستگاه در هنگام کار آرام نیست و کمی بلند اما غیر قابل تحمل نیست. از طرفی امکانات و سرعت چاپ آن به گونه ای است که می توانید به راحتی از کنار آن ها بگذرید. همانطور که گفتیم چاپگر لیزری HP Laserget Pro M15a دارای ظرفیت چاپ 8000 برگ در ماه است، اچ پی برای استفاده بهتر و طول عمر دستگاه توصیه می کند 100-1000 برگ با آن چاپ کنید. این چاپگر یک چاپگر تک منظوره است و برای افراد و مشاغلی که نیاز به چاپ اسناد رنگی یا عکس های باکیفیت دارند گزینه مناسبی نیست. این دستگاه برای کارهای سبک در محل کار، مدرسه و خانه ایده آل است.

نسخه چاپگر HP Laserjet Pro M15a:

به خاطر داشته باشید که هنگام خرید HP Laserget Pro M15a یا هر مدل دیگری، باید عوامل زیادی از جمله کارتریج، سرعت چاپ، ظرفیت چاپ و غیره را در نظر بگیرید. در عرض چند دقیقه، ویژگی های محصول، حافظه، قدرت عملیاتی ماهانه و غیره یاد می شود. از نظر ظاهر وزن و ابعاد ذکر شده است. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این چاپگر کارآمد دارای تمام ویژگی های مهمی است که یک محصول در نظر گرفته شده برای مصارف اداری و خانگی باید داشته باشد. بنابراین، می توانید با خیال راحت آن را از نمایندگی اچ پی خود خریداری کرده و در حداقل فضای ممکن در محل کار خود نصب کنید.

جزئیات کاغذ قابل استفاده برای چاپگرهای HP:

همانطور که می دانید پرینتر HP Laserget Pro M15a دارای حداکثر ظرفیت ورودی 150 برگ و ظرفیت خروجی 100 برگ می باشد. اندازه کاغذ مورد استفاده در این دستگاه A4، A5، A6، پاکت نامه (C5، DL)، نوع سفارشی و حروف، کارت پستال، لیبل و ... می باشد. وزن کاغذ مورد استفاده در دستگاه نیز بین 60 تا 163 گرم و دارای ابعادی از 105x148 تا 216 و 297 میلی متر است.

مشخصات سیستم عامل:

لازم به ذکر است که چاپگر HP Laserjet Pro M15a با اکثر سیستم عامل های دنیا از جمله

می توانیم در مورد ویندوز 10، ویندوز 11 و سیستم عامل های قدیمی تر مانند ویندوز 7 و ویندوز 8 صحبت کنیم.

مشخصات منبع تغذیه/باتری:

نمی توان گفت که چاپگر HP Laserget Pro M15a دارای فناوری صرفه جویی در مصرف انرژی است که در صورت غیرفعال بودن دستگاه را به طور خودکار خاموش می کند و پس از دادن دستور چاپ دوباره آن را روشن می کند. مشخصات برق 220-240 ولت و 50-60 هرتز است. مصرف برق دستگاه در حالت بیکار 0.1 وات و هنگام استفاده 210 وات است. همچنین در حالت Standby و Sleep به ترتیب 2.2 و 0.4 وات است. توجه داشته باشید که مصرف برق چاپگر در حالت USB با خاموش/روشن خودکار 0.4 وات است.

ویژگی های محیط کار:

در میان ویژگی‌های کاربردی چاپگر HP Laserget Pro M15a، می‌توان ویژگی‌های محیط کاری آن را فهرست کرد. به عنوان مثال، حد رطوبت عملیاتی 10٪ تا 80٪ رطوبت نسبی است، و حد رطوبت در حالت تعمیر و نگهداری 10٪ تا 90٪ است. % RH، محدوده دمای عملیاتی 15 تا 32.5 درجه سانتیگراد و محدوده دمای ذخیره سازی 20- تا 60 درجه سانتیگراد است. علاوه بر این، محدوده دمایی توصیه شده 17.5 تا 25 درجه سانتیگراد است و برای یک محیط بدون جیوه مناسب است. سطح نویز 6.5B (A) است.

چاپگر لیزری کارترید HP Laserjet Pro M15a:

لازم به ذکر است که پرینتر لیزری تک کاره HP Laserget Pro M15a  آوافرهنگ به کارتریج تونر لیزری نیاز دارد. باید به یاد داشته باشیم که کارتریج های تونر لیزری در دو رنگ مشکی و سفید تولید می شوند و این مدل فقط به کارتریج تونر مشکی نیاز دارد. کارتریج های لیزر اچ پی فاقد جوهر و حاوی پودر تونر هستند. کارتریج مورد استفاده در این دستگاه تونر کارتریج HP 48A Black LaserJet می باشد که می تواند حدود 1000 صفحه را چاپ کند.لطفا دقت کنید که کارتریج نصب شده در چاپگری که خریداری کرده اید از نوع استاتور باشد که در پایین برای چاپ قرار دارد. البته لازم نیست نگران هزینه اضافی خرید کارتریج های اچ پی اورجینال باشید زیرا آنها اضافی هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : javid تاریخ : پنج شنبه 12 بهمن 1402



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خبر مي باشد.